Web Analytics Made Easy - Statcounter

آل کثیر که از پاس گل امید عالیشاه و از خودگذشتگی او به وجد آمده بود تشکر ویژه‌ای پس از گل از همبازی خود داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، عیسی آل کثیر که پس از لیگ قهرمانان آسیا در سال گذشته و شادی جنجالی‌اش ۶ ماه از فوتبال دور بود در بازی با پدیده برای دقایقی به میدان آمد ولی موفق به گلزنی نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در بازی پرسپولیس - نساجی فرصت بیشتری برای بازی به دست آورد و از دقیقه ۶۸ به جای وحید امیری وارد بازی شد که در دقایق پایانی بازی موفق شد روی پاس گل امید عالیشاه گل دوک پرسپولیس را به ثمر برساند.

ستاره ۳۱ ساله فوتبال ایران در اولین بازی خود با پیراهن پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با قرارگیری در موقعیت مطلوب و مواجه شدن با دروازه خالی، پنجمین گلش در پرسپولیس را زد تا در روز فرصت سوزی مهاجمان پرسپولیس، جایگاه قرمزها در صدر جدول را مستحکم تر کند. 

آخرین گلی که مهاجمان پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به ثمر رساندند، به دیدار مقابل فولاد در هفته یازدهم برمی‌گردد که مهدی عبدی توانست دروازه فروزان را باز کند و حالا آل کثیر طلسم ناکامی مهاجمان سرخپوش را هم می‌شکند و فشار را از روی دوش شهریار مغانلو و مهدی عبدی برمی‌دارد؛ نکته مهم‌تر اما این‌که او سورپرایزی در خوشحالی اش هم نداشته و با یک شادی ساده، گل را جشن گرفت تا به شکلی خاطره انگیز اولین حضور با پرسپولیس در استادیوم آزادی را به پایان برساند.

آل کثیر که از پاس عالیشاه و از خودگذشتگی او به وجد آمده بود تشکر ویژه ای پس از گل از همبازی خود داشت. تصاویر شادی عیسی آل کثیر پس از گل دوم پرسپولیس را ببینید:

 

 

   

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: عیسی ال کثیر پرسپولیس نساجی آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۵۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا منصوری که سابقه 10 قضاوت در دربی استقلال و پرسپولیس را در کارنامه دارد، به اولین بار که ماموریت این بازی به او محول شد می‌پردازد و خاطره‌ای جالب از آن بازی تعریف کرد.

منصوری که گفته می‌شود در آخرین دربی این فصل نیز نامش در لحظه آخر از جمع کمک داوران خارج شده، درباره اولین قضاوتش در دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس می‌گوید: من داور بین المللی بودم. برایم بازی هیجان انگیز بود. قبل از اینکه وارد استادیوم شویم اصلا فشار و استرسی را احساس نمی‌کردم. آن موقع شرایط طوری بود که اگر خاطرتان باشد هواداران از شب قبل از بازی کنار استادیوم حاضر می‌شدند و صبح زود هم روی سکوها می‌رفتند و کلا هم یک لاین سکوها خالی بود و تمام سکوها پر می‌شد از تماشاگر.

وی ادامه داد: وارد چمن که شدیم از تونل پشتی و دوستان آن موقع خیلی بیشتر هم نارنجک می‌زدند. همین که آمدیم بیاییم داخل نارنجک زدند. مثل الان از تونل وسط هم نمی‌آمدیم و یک مسیر طولانی داشتیم که 6-5 دقیقه طول می‌کشید تا به چمن برسیم. هیجان‌انگیزترین بازی برایم اولین دربی بود. البته دقیقه 88 فکر کنم بودم که پرسپولیس هم عقب بود. یک چیزی به پایم خورد که احساس کردم نمی‌توانم اصلا حرکت کنم. انگار تیر خورده باشی. یک تکه سیمان به پشت پایم کوبیده بودند و اصلا نمی‌توانستم بمانم. محسن ترکی را صدا کردم و گفتم نمی‌توانم! گفت بیخیال دو دقیقه بیشتر نمانده و هر طور شده وایسا تا تمام شود.

منصوری درباره اینکه نسبت به دریافتی‌شان پول کمی دریافت می‌کنند، اینطور واکنش نشان داد: ما هم پولش را می‌گیریم و فحش را می‌خوریم، اما فدراسیون و کمیته انضباطی پول می‌گیرند. یک زمانی می‌گفتند ماموران راهنمایی رانندگی قبض جریمه که می‌نویسند یک درصدی از آن را می‌گیرند، اما درباره ما اینطور نیست و فحش را می‌خوریم و جریمه به حساب فدراسیون می‌رود. البته بگویم وقتی درگیر بازی می‌شوی چیزی را نمی‌شنوی! دایی دوقلو دارم که یکی از آنها بدجور از دست من شاکی می‌شود که بابا این چه شغلی است تو داری و خواهرم فحش می‌خورد!

دیگر خبرها

  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • آزادی بیان به سبک فرانسه
  • دوری کاپیتان استقلال از فوتبال؛ کافه وریا افتتاح می‌شود! + عکس
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • جانشین عالیشاه در اراک هم بازوبند می‌خواهد
  • آزادی یک زندانی به همت مدیر نیکوکار یزدی
  • پورعلی‌گنجی دوباره پیراهن شماره هشت پوشید
  • مهاجمان پرسپولیس می‌روند و پوشکاش می‌شوند!
  • ده‌روسی: آزمون با دیگر مهاجمان ما متفاوت است
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی