Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد شیری ، مدافع نساجی گفت : متاسفانه جریان مسابقه به شکلی پیش رفت که در ۲۰ دقیقه ابتدایی نمایش خوبی نداشتیم، اما پس از آن توانستیم به بازی مسلط شویم و حتی در نیمه دوم نیز شرایط ما خیلی بهتر شد ولی به هر حال وقتی شما گل‌هایی دریافت می‌کنید که همه می‌بینند و می‌گویند آفساید بوده، کاری از دست شما برنمی‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حامد شیری پس از شکست نساجی مقابل پرسپولیس عنوان کرد:

ما قبل از آغاز بازی اخبار بدی درباره وضعیت جسمانی آقای دست‌نشان، اسطوره باشگاه نساجی و قائم‌شهر شنیدیم که ما را خیلی ناراحت کرد. بخاطر ایشان هم که شده، تمام تلاش و هدف ما در این دیدار نمایش خوب مقابل پرسپولیس بود تا نتیجه حداقلی بگیریم و این اتفاق به گوش آقا نادر برسد و موجب خوشحالی ایشان و بالا رفتن روحیه هواداران نساجی شود، اما این اتفاق نیفتاد.

 

او ادامه داد:

متاسفانه جریان مسابقه به شکلی پیش رفت که در ۲۰ دقیقه ابتدایی نمایش خوبی نداشتیم، اما پس از آن توانستیم به بازی مسلط شویم و حتی در نیمه دوم نیز شرایط ما خیلی بهتر شد ولی به هر حال وقتی شما گل‌هایی دریافت می‌کنید که همه می‌بینند و می‌گویند آفساید بوده، کاری از دست شما برنمی‌آید.

 

مدافع نساجی یادآور شد:

بازی تمام شده و ما بازنده هستیم. به تیم خوب پرسپولیس تبریک می‌گویم و امیدوارم در ادامه مسیر به موفقیت برسند.

شیری درباره شرایط نساجی در پایین جدول گفت:

کار سختی داریم ولی ۱۰ هفته از بازی‌ها و ۳۰ امتیاز دست نخورده باقی مانده، اما این وعده را به هواداران نساجی می‌دهم که در لیگ برتر می‌مانیم و شرایط ما قطعا بهتر می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: نساجی پرسپولیس لیگ برتر پرسپولیس حامد شیری لیگ برتر نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۵۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگرد گلزنی به نساجی در دست ستاره تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، ستاره شماره 88 تراکتور در حالی پای به مازندران می‌گذرد که او جزء خیل عظیم بازیکنان مازنی لیگ برتر خلیج فارس است و از سوادکوه به فوتبال ایران معرفی شده است.

سیامک سه سال پیش با پیراهن پرسپولیس گلی مهم را در بازی با نساجی به ثمر رساند که به‌خصوص در پایان فصل اثر زیادی در قهرمانی پرسپولیس داشت. سرخپوشان پایتخت که بعد از فینال آسیا راهی قائمشهر شده بودند، با تک گل سیامک از شکست فرار کردند.

نعمتی حالا با پیراهن تیم جدیدش در مقابل نساجی بازی خواهد کرد و امیدوار است که دوباره در استادیوم وطنی خوش بدرخشد. نکته جالب اینکه در گل قبلی، به دلیل شرایط زمین بازیکنان پرسپولیس نتوانسته بودند فرصت‌های خود را تبدیل به گل کنند، اما نعمتی آن‌طور که شگرد دارد، توپ را روی پای راست خود انداخت و توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد.

دیگر خبرها

  • پیچ استقلال تندتر است، حریفان پرسپولیس سخت تر!
  • عبدلکریم حسن، مرد سال آسیا حالا در حد انتظار !
  • استقلال در اندیشه پایین کشیدن پرسپولیس
  • شگرد گلزنی به نساجی در دست ستاره تراکتور
  • حرکت غیراخلاقی اسماعیلی‌فر پس از گل‌زنی | مدافع پرسپولیس خارجی فحش داد!
  • نساجی به لطف پرسپولیس قعرنشین نیست!
  • هر ۳ گل پرسپولیس درست بود/ تیم داوری قضاوت مطلوبی داشت
  • کارشناسی صحنه‌های جنجالی تقابل نفت و پرسپولیس
  • ادعای ستاره سابق بارسا: رئال بهترین تیم بود
  • مدافع نفت آبادان: چاره‌ای جز گرفتن یقه پرسپولیس نداریم/ اجازه نفوذ به اراونوف را نمی‌دهم