Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@17:45:34 GMT

مردم قم پارک و بوستان نروند

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۵۶۸۷

مردم قم پارک و بوستان نروند

ایسنا/قم مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به انسداد ورودی‌های بوستان‌های شهر قم گفت: مردم به بوستان‌ها و پارک‌های قم مراجعه نکنند.

پیام جوادیان با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی پنجشنبه شب در جمع خبرنگاران قم اظهارکرد: بنا بر اطلاعیه ستاد مقابله با کرونا قم در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته و برخی فضاهای شهری برای جلوگیری از تجمع ورود ممنوع خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: از عصر روز هجدهم فروردین‌ماه براساس این ابلاغیه ورودی تمام بوستان‌ها و اماکن زیرمجموعه سازمان مسدود شده و بسته خواهد بود.

مدیرعامل پارک‌های قم تصریح کرد: تا اتمام مهلت ستاد کرونا تمام بوستان‌ها بسته خواهد بود و از مردم خواهشمندیم به بوستان‌ها مراجعه نکنند.

۳۵۵ پارک و بوستان‌ شهری در قم وجود دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پارك بوستان منطقه قم بوستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۵۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش برف و باران در تمام ایران / هشدار قرمز و نارنجی هواشناسی برای این استان‌ ها

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا وضعیت جوی استان‌های کشور را تشریح کرد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با ایسنا، در توضیح بیشتر بیان کرد: امروز (۷ فروردین) فعالیت سامانه بارشی در برخی نقاط استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، گلستان، ارتفاعات البرز شرقی و شمال هرمزگان است و بتدریج از کشور خارج می‌شود.

وی افزود: از بعدازظهر سه‌شنبه تا پایان هفته با گذر متناوب امواج تراز میانی جو، در برخی مناطق استان‌های واقع در شمال غرب کشور بارش و وزش باد رخ خواهد داد. چهارشنبه (۸ فروردین) نیز علاوه بر شمال غرب، در استان‌های واقع در سواحل دریای خزر و خراسان شمالی نیز بارش، وزش باد و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه پنجشنبه (۹ فروردین) هم در برخی نقاط مرکز و شمال شرق در بعضی ساعات ابرناکی و رگبار پراکنده باران گاهی رعدوبرق، وزش باد و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود، گفت: برای جمعه (۱۰ فروردین) گستره بارش در برخی نقاط مرکز، شرق، شمال شرق و جنوب شرق و برای شنبه (۱۱ فروردین) در برخی مناطق شمال غرب و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی پیش بینی می‌شود.

به گفته ضیائیان، امروز سه‌شنبه در سواحل دریای خزر افزایش دما و برای فردا چهارشنبه کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود و امروز خلیج فارس و چهارشنبه خلیج فارس تنگه هرمز و دریای عمان مواج هستند.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۸ فروردین‌ماه) قسمتی ابری تا نیمه ابری در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید گاهی بارش پراکنده با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد و طی روز پنجشنبه (۹ فروردین‌ماه) قسمتی ابری تا نیمه ابری در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر گاهی رگبار باران و وزش باد شدید، با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان گفت: طی فردا و پس فردا بندرعباس با دمای ۲۹ و ۲۸ درجه سانتیگراد گرمترین و شهرکرد با دمای ۳- و ۴- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

به گزارش همشهری آنلاین همچنین مدل تجمعی بارش‌ها در ۴۸ ساعت آینده در ایران نشان می‌دهد که تهران در منطقه بارش قابل توجه قرار گرفته است.

در این نقشه نشانه‌ها به شکل زیر مشخص شده‌اند:
????مناطق آبی رنگ بارش ضعیف وپراکنده
????مناطق سبز بارش قابل توجه
????مناطق قرمز بارش با شدت زیاد

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پیوست فرهنگی بوستان‌ها تدوین شود
  • تحقق شعار سال موجب استقلال کامل در حوزه اقتصادی می شود
  • جشنواره خاص در پارک لاله! همه دعوتید + تصاویر
  • امانی، عضو شورای شهر تهران: ساخت این مسجد وقفی در پارک قیطریه، خلاف قانون است
  • طرح بوستان بزرگ زندگی نیازمند عزم جدی و بهره برداری تا پایان شورای ششم
  • نامگذاری پارک ۶.۵ هکتاری گلسار به نام «جوانمرد»
  • جواد نکونام و علی خطیر؛ یک دعوای تمام عیار در استقلال | برگزیده سال (دعوای سال)
  • اسکان بیش از ۹۳ هزار مسافر در مدارس استان یزد
  • اسکان بیش از ۹۳ هزار نفر در مدارس استان یزد
  • بارش برف و باران در تمام ایران / هشدار قرمز و نارنجی هواشناسی برای این استان‌ ها