Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم پرسپولیس در این فصل از لیگ برتر ۲۷ گل به ثمر رساندند که سهم مهاجمان از این ۲۷ گل ، فقط سه گل بوده است که آمار افتضاحی به حساب می آید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم پرسپولیس با احتساب دو گلی که به نساجی مازندران زد ۲۷ گل در رقابت‌های لیگ بیستم به ثمر رسانده است.
از این ۲۷ گل فقط سه گل سهم مهاجمان پرسپولیس بوده که سومین گل را عیسی آل‌کثیر به تیم قائمشهری زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع ۲۴ گل دیگر را مدافعان و هافبک‌های پرسپولیس به ثمر رساندند که آمار بسیار جالبی است و در تمام فصول گذشته شاهد چنین آماری در پرسپولیس و حتی تیم‌های دیگر لیگ برتری نبوده‌ایم.
در دیدار با نساجی، پرسپولیس ۲ گل به ثمر رساند که البته حریف به هر دو گل اعتراض و اعتقاد داشت در شرایط آفساید به ثمر رسیده اما نکته اینجاست که پرسپولیس موقعیت‌های گلزنی دیگری هم خلق کرد و اگر هافبک‌ها و مهاجمان این تیم دقت می‌کردند شاگردان گل‌محمدی حتی می‌توانستند با ۵ گل از سد تیم مازنی عبور کنند.
شاگردان گل‌محمدی با این پیروزی خانگی صدرنشین لیگ برتر شدند تا با روحیه‌ای بهتر به لیگ قهرمانان آسیا بروند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر اخبار پرسپولیس پرسپولیس عیسی آل کثیر لیگ برتر یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۵۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غایب بزرگ مقابل تراکتور: یک گلزن

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نساجی مازندران در شرایطی فردا مقابل تراکتور قرار می‌گیرد و رقابت حساسی را در راه بقا در لیگ برتر برگزار می‌کند که محمود قائدرحمتی، ستاره خط میانی خود را در اختیار ندارد و نمی‌تواند از این بازیکن بهره ببرد.

محمود قائدرحمتی که در لیگ بیستم هم برای نساجی مازندران به میدان می‌رفت و اکنون هم در این تیم عضویت دارد، در مسابقه برگشت آن فصل، توانست دروازه تراکتور را با شوت محکم از زاویه بسته باز کند، اما فردا این فرصت را ندارد.

هافبک بلند قامت نساجی مازندران که در هفته‌های گذشته شرایط خوبی داشت، در اوایل دیدار مقابل سپاهان به دلیل آسیب دیدگی مصدوم و تعویض شد تا بازی حساس برابر تراکتور را هم از دست بدهد.

البته مصدومیت قائدرحمتی فقط در دیدار مقابل تراکتور خواهد بود و این بازیکن در دیدار هفته آینده لیگ برتر برابر ملوان انزلی دوباره به میادین برمی‌گردد.

دیگر خبرها

  • غایب بزرگ مقابل تراکتور: یک گلزن
  • امیدواریم بدشانسی های تیم نساجی پایان یابد
  • شاگردان شمسایی جام ملت‌های آسیا را با برد آغاز کردند
  • جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴| شاگردان شمسایی با برد استارت زدند
  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • گاردین:ایران و اسرائیل را از آستانه جنگ بزرگ دور کنید / حمله به تاسیسات هسته ای ایران تشدید تنش خواهد بود
  • سفر شاگردان الهامی به قائمشهر برای مصاف با تراکتور
  • ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند
  • شوک بزرگ به پرسپولیس؛ ۱۱ بازیکن در آستانه جدایی!