Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزلباش از افزایش ۵ برابری بیماران سرپایی و بستری مبتلا به کرونا در استان زنجان خبر داد و گفت: کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی در استان زنجان به ۵۲ درصد رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان زنجان با ابراز نگرانی از افزایش 5 برابری بیمان سرپایی و بستری مبتلا به کرونا در استان زنجان اظهار کرد: تمام شهرستان‌های استان، درگیر و آلوده به کرونای جهش‌یافته انگلیسی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پرویز قزلباش با یادآوری اینکه هفته گذشته بیش از ۱۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری شدند، ادامه داد: در بخش سرپایی نیز علی‌رغم ورود و فعالیت بخش غیردولتی درمانگاه‌های ۱۶ ساعته کووید- ۱۹، شاهد افزایش مراجعه‌کنندگان به مراکز درمانی هستیم.

 

وی با اشاره به کاهش 52 درصدی رعایت پروتکل های بهداشتی در استان زنجان افزود: در حال حاضر تنها بیمارستان ها به عنوان سدی در مقابل این بیماری هستند که از همکاری بیمارستان های خصوصی نیز برای مقابله با این ویروس استفاده خواهد شد.

 

این مقام مسئول با تاکید براینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اِعمال محدودیت‌های کرونایی در راستای پیشگیری از این ویروس لازم است، گفت: سرعت انتشار و جهش ویروس کرونا از اقدامات پیشگیرانه کرونایی در برخی از شهرهای استان بیشتر است.

 

وی بر ضرورت تامین مالی جهت خرید تجهیزات مربوط به ICU بیمارستان‌ها گفت: به دلیل افزایش تست های سرپایی و نیاز به خرید این تجهیزات لازم است تا مسئولان همکاری کنند تا در خدمت به مردم مشکلی ایجاد نشود.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: در شرایط قرمز کرونایی موجود، بیماریابی هوشمند به خصوص برای گروه‌های آسیب‌پذیر (سالمندان، زنان باردار و بیماران زمینه‌ای) از جمله اقدامات اساسی در حال انجام است.

 

پایان پیام/693

منبع: شبستان

کلیدواژه: آمار مبتلایان به کرونا رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۶۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش مبتلایان به سرطان در بلخ

مسئولان در ریاست صحت عامه ولایت بلخ از افرایش تعداد بیماران مبتلا به سرطان خبر می‌دهند.

مسئولان بخش سرطان شفاخانه حوزوی ابوعلی سینای بلخی می‌گویند که در سال ۱۴۰۲ حدود چهار هزار و ۹۱۲ بیمار مبتلا به سرطان به این شفاخانه مراجعه کرده‌اند.

به گفته‌ مسئولان، این تعداد در سال ۱۴۰۱ خورشیدی فقط دو هزار و ۶۱۳ نفر بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • آیا هیپنوتیزم برای درمان بیماران مبتلا به سرطان مفید است؟
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • ارائه داروهای بیماران خاص و صعب العلاج در داروخانه هلال احمر
  • افزایش مبتلایان به سرطان در بلخ
  • بیش از ۳ هزار خدمت در بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه ارائه شد
  • بیش از ۲ میلیون خدمت سرپایی درمان تامین اجتماعی زنجان ثبت شد
  • درمان رایگان بیماران هپاتیت C؟
  • ثبت بیش از ۲ میلیون خدمت سرپایی درمان تأمین اجتماعی در زنجان