Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان بر تسریع در پروژه‌های اولویت‌دار راهداری و راه روستایی در شهرستان‌ها تأکید کرد.

عباس شرفی ۱۹ فروردین در اولین جلسه شورای راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان که با حضور معاونان، رؤسای ادارات ستادی و شهرستانی برگزار شد، ضمن تبریک سال نو و تأکید بر برنامه‌ محوری در این سال، اظهار کرد: پروژه‌های پل‌های در حال اجرا، بهسازی محور الیگودرز - خان‌آباد، آسفالت محور فرسش، روشنایی تونل آبسرده بروجرد و کمربندی جنوبی خرم‌آباد، تقاطع‌های غیرهمسطح پادگان مهندسی و کشتارگاه بروجرد، ساماندهی ورودی خرم‌آباد، آسفالت راه‌های روستایی شهرستان‌های الیگودرز، نورآباد، دورود، بروجرد، کوهدشت و پلدختر و آسفالت محدوده چم حیدر در محور خرم‌آباد - پلدختر باید هرچه سریع‌تر فعال شوند و رؤسای ادارات مربوطه موظف به ارائه گزارش هفتگی درخصوص فعالیت این پروژه‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فرا رسیدن ایام انتخابات ریاست جمهوری، تصریح کرد: به هیچ عنوان نباید خدمات راهداری تحت تاثیر فضای انتخابات قرار گیرد و هرگونه استفاده از ماشین‌آلات و نیروی انسانی در تبلیغات انتخاباتی پذیرفته نیست.

شرفی خواستار حضور پررنگ راهداران در محورها و صیانت از حریم راه‌ها گردید و گفت: پایان هر فصل عملکرد ادارات مورد ارزیابی قرار می گیرد و ادارات قوی و ضعیف معرفی می شوند، انتظار می‌رود روسای ادارات در جهت جلب رضایت مردم تلاش کنند.

عارف امرایی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان نیز در این جلسه گفت: در سال گذشته ۱۲۸ دستگاه پل مرمت، بازسازی و احداث شده است و در زمینه ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی و آشکارسازی و اصلاح نقاط پرتصادف عملکرد قابل تقدیری در استان داریم.

وی با بیان اینکه علیرغم محدودیت‌های اعتباری۳۰ دستگاه ماشین‌آلات اورهال شده است، افزود: در سال ۹۹، ادارات شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد و الشتر بهترین عملکرد را داشته‌اند.

امرایی با اشاره به ارزیابی عملکرد ادارات شهرستانی در حوزه راهداری در سال گذشته گفت: شهرستان خرم‌آباد در اجرای عملیات راهداری، الشتر در صیانت از حریم راه‌ها و بروجرد در اخذ خسارات ناشی از تصادفات بهترین عملکرد را دارا بوده‌اند و شهرستان‌های خرم‌آباد و پلدختر در بارگذاری عملیات روزانه راهداری در سامانه Rms عملکرد قابل توجهی داشته‌اند.

وی با بیان اینکه با توجه به افزایش هزینه‌ها، اعتبارات نگهداری ماشین‌آلات پاسخگوی نیازها نیست، تصریح کرد: رؤسای ادارات شهرستان‌ها نسبت به نگهداری از ماشین‌آلات اهتمام بیشتری داشته باشند و با توجه به استانی شدن اعتبارات راه روستایی برنامه‌محور عمل نمایند.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، پاکسازی حریم راه، اصلاح قنو، شانه‌سازی، اصلاح شیب شیروانی، صیانت از حریم راه‌ها، رصد و فعال‌سازی گشت‌های راهداری از دیگر برنامه‌های مورد تاکید معاون راهداری در سال ۱۴۰۰ بود.

مصطفی ملکی صادقی، معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان در این جلسه از قرار گرفتن استان در رتبه‌های برتر کشور در طرح ابرار۱ خبر داد و گفت: در اجرای مرحله اول طرح ابرار، ۵۸ کیلومتر راه روستایی آسفالت شده و ۱۴۷ کیلومتر نیز شن‌ریزی شده و آماده آسفالت است.

وی با بیان اینکه پنج مجتمع خدماتی رفاهی استان در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسند، گفت: با بهره‌برداری از این مجتمع ها جایگاه استان از این نظر در سازمان ارتقا خواهد یافت.

وی عملیاتی شدن ساخت پاسگاه پلیس راه ازنا - شازند، تعمیر و بهسازی راهدارخانه‌های زنگلوار و اشترینان، اتمام ساختمان‌های اداری کوهدشت و رومشکان و برقراری ارتباط ویدیوکنفرانس با ادارات شهرستانی را از برنامه‌های شاخص سال ۱۴۰۰ معاونت فنی و راههای روستایی عنوان نمود.

میثم قدمی، معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان نیز گفت: معاونت حمل و نقل دو هدف کلی ایمنی جاده‌ای و افزایش درآمدهای سازمان را در دستور کار دارد که تاکنون با همکاری سایر معاونت‌ها در این زمینه‌ها موفق عمل نموده است.

قدمی گفت: رؤسای شهرستان‌ها در سال ۹۹ در حوزه حمل و نقل عملکرد قابل قبولی داشتند که شایسته تقدیر است و امیدواریم در سال جدید نیز با جدیت و همکاری در راستای تحقق اهداف سازمان عمل کنیم.

پرویز کرمی، معاون توسعه مدیریت و منابع نیز خواستار توجه رؤسای شهرستان‌ها به حفظ و نگهداری از ساختمان ها و اموال اداره کل شد و بر ضرورت ساماندهی و نظارت بر عملکرد نیروی انسانی تاکید کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اداره کل راهداری كوهدشت صادقی پرویز کرمی پلدختر انتخابات ریاست جمهوری عملیات راهداری انتخابات رياست جمهوري الیگودرز جاده ای لرستان دورود اليگودرز راهداری کوهدشت بروجرد آسفالت انتخابات ریاست جمهوری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان صیانت از حریم راه ها ادارات شهرستان شهرستان ها ماشین آلات خرم آباد پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۶۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری کاشان ۱۲۰۰ میلیارد تومان پروژه فعال دارد

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان، گفت: شاهد تغییر و تحول در شهر کاشان هستیم و در سال جاری ۷۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۲۰۰ میلیارد تومان به بهره‎‌‌برداری می‌‎رسد. - اخبار استانها -

 گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، محمدمهدی فردوسی ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌‎های شهرداری کاشان، کاشان را اولین شهر در سفر کاری خود عنوان کرد و اظهار داشت: کاشان به عنوان اولین مقصد سفر کاری در مسئولیت جدید انتخاب شد.

وی ضمن اشاره به بررسی دغدغه‌ها و ظرفیت‌های شهرهای شهرستان کاشان، افزود: در نشستی با شهرداران هفت شهر شهرستان کاشان، شنونده مشکلات و چالش‌‌های آنان بودیم و سعی می‌‎‌کنیم بر اساس ظرفیت‌های موجود در استان و کشور این دغدغه‌‎‎ها را به صورت موثر پیگیری کنیم.

وی همچنین با اشاره به بازدید از پروژه‌های شهری کاشان، خاطرنشان کرد: شهرداری کاشان با تعریف و اجرای 75 پروژه کوچک و بزرگ به ارزش بالغ بر یک هزار و 200 میلیارد تومان که در قالب بودجه سال 1403 عملیاتی می‌‎شود، تلاش ارزشمندی را در این زمینه به‌کار گرفته است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان، تصریح کرد: پروژه‌هایی نظیر محور علوی، بهسازی میادین، احداث بلوارها و مسیرهای دسترسی جدید، آسفالت گسترده معابر، احداث پروژه‎‌های عمرانی جدید، اجرای سامانه‌های پایش تصویری و غیره از جمله اقدامات مدیریت شهری طی سال جاری است.

فردوسی ضمن اشاره به پروژه‌های شهری در انتظار تکمیل کاشان تاکید کرد: خوشبختانه پروژه‌هایی که سال‌‎ها در انتظار تکمیل قرار دارند، در دستور کار مدیریت شهری برای افتتاح و بهره‌‎برداری قرار گرفته‌‎اند که اتفاق ارزنده‌‎ای محسوب می‌‎شود.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • تاکیدفرماندار اشنویه برافزایش بهره وری منابع آب
  • شهرداری کاشان ۱۲۰۰ میلیارد تومان پروژه فعال دارد
  • حضور پررنگ مردم برای نوسازی بافت‌های فرسوده همزمان با پرداخت تسهیلات
  • ضرورت لایروبی رودخانه‌های شهرستان هشترود
  • اداراتِ دارای پروژه حفاری، نباید موجب نارضایتی مردم شوند
  • ۱۶۰۰ کیلومتر از محور‌های خراسان جنوبی بازگشایی و لایروبی شد
  • اختصاص اعتبارات ویژه برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام دربستان آباد
  • عزم جدی شهرداری برای صیانت از حریم شهر تهران
  • اولویت‌ پروژه‌های شهری، آسایش و رفاه روزانه مردم باشد
  • ملاک اولویت‌بندی پروژه‌های شهری آسایش و رفاه روزانه مردم باشد/ ضرورت مرمت و بهسازی مناطق قدیمی مشهد