Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-16@10:59:01 GMT

آزمون وکالت لغو شد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۶۳۷۷

آزمون وکالت لغو شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: به دنبال اطلاعیه ۱۱ فروردین ماه ۱۴۰۰، آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون‌های وکلای دادگستری ایران سال ۱۳۹۹ - (اسکودا) با توجه به حاد شدن شرایط انتشار بیماری کرونا ناشی از شیوع ویروس جهش یافته انگلیسی در کشور و تغییر وضعیت تمامی شهرهای برگزاری آزمون به حالت قرمز و اعمال محدودیت در استان‌ها و شهرستان‌های محل برگزاری، براساس ابلاغیه ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ معاون امنیتی و انتظامی و رئیس کمیته امنیتی، اجتماعی، انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا این آزمون در تاریخ ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۰ برگزار نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان سنجش یادآور شده است: ضمن پوزش از متقاضیان به اطلاع می‌رساند، زمان برگزاری این آزمون متعاقباً از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

عاطفه نظارتی‌زاده کد خبر: 1092645 برچسب‌ها آزمون وکالت سازمان سنجش آموزش کشور آزمون

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: آزمون وکالت سازمان سنجش آموزش کشور آزمون سازمان سنجش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۶۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات برگزاری بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی

بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در روز جمعه ۳۱ فروردین جاری در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آزمون بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور کلیه رشته‌ها رأس ساعت ۸ صبح روز جمعه مورخ ۳۱ فروردین جاری آغاز خواهد شد.

داوطلبان باید حداقل نیم ساعت قبل از شروع آزمون در محل دانشگاه تربیت مدرس حضور داشته باشند.

داوطلبان بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور برای اطلاع از برنامه زمانبندی مواد امتحانی اینجا را کلیک کنند.

همراه داشتن مدرک شناسایی معتبر (شناسنامه یا کارت ملی) الزامی است. از ورود افراد با علائم بیماری سرماخوردگی و مشابه آن جلوگیری به عمل خواهد آمد.

امکان اسکان یا پذیرایی از همراهان داوطلبان بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور فراهم نیست. لذا از آوردن همراه جدا خودداری شود.

در طول آزمون بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور (صبح و عصر) پک پذیرایی شامل آب، آبمیوه و کیک؛ و برای وعده ناهار، غذای گرم ارائه خواهد شد.

از آنجا که کارت ورود به جلسه بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور توزیع نخواهد شد، داوطلبان شماره صندلی و محل آزمون خود را حتماً از جدول پیوست مشاهده و یادداشت نمایند و همراه داشته باشند.

آزمون بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در محل دانشگاه تربیت مدرس واقع در تقاطع بزرگراه شهید چمران و جلال آل احمد برگزار می‌شود.

داوطلبان در صورت نیاز به منشی مراتب را حداکثر تا تاریخ امروز ۲۸ فروردین ماه ۲۸ به شماره ۸۲۸۸۳۰۶۲ یا ۸۲۸۸۳۲۱۹ اعلام کنند.

داوطلبانی که محل آزمون آنها در ساختمان فنی و مهندسی است، برای تحویل وسایل و تلفن همراه به کیفداری شماره ۱ و داوطلبانی که محل آزمون آنها سالن ورزش شماره ۱ است، به کیفداری شماره ۲ مراجعه و سپس با همراه داشتن کارت ملی یا شناسنامه به محل آزمون خود مراجعه نمایند.

کد خبر 745041

دیگر خبرها

  • جزئیات برگزاری بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی
  • هشدار سازمان سنجش به عضویت در گروه‌های تقلب‌رسان
  • تجلیل سازمان سنجش از عملیات غرورآفرین «وعده صادق»
  • هشدار سازمان سنجش به عضویت داوطلبان در گروه‌های مدعی تقلب
  • بیانیه سازمان سنجش آموزش کشور در تجلیل از عملیات غرورآفرین «وعده صادق»
  • هشدار سازمان سنجش درباره استفاده از ابزارهای تقلب در کنکور
  • نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار تا سه روز آینده اعلام می‌شود/ ۳ هزار نیرو گزینش پذیرفته‌شدگان را گزینش می کنند
  • استمرار ادعا‌های غیر واقع کانون وکلا/ سرانه وکیل در ایران نصف استاندارد جهانی
  • آخرین تمدید زمان ثبت‌نام متقاضیان شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز شنبه ۲۵ فروردین؛ ۵۷ فوتی و ۳ هزار ابتلای جدید