Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهوری آمریکا، خشونت با اسلحه را موجب شرمساری بین‌المللی آمریکا دانست و گفت این تنها یک بحران اسلحه نیست بلکه یک بحران بهداشت عمومی است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جو بایدن روز پنج شنبه امروز پیش از صدور دستور اجرایی مقابله با خشونت با سلاح، افزود: چیزی که من پیشنهاد می‌کنم به هیچ وجه مغایر با متمم دوم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با رد استدلال‌های حقوقی مطرح شده علیه این دستور‌های اجرایی، ادامه داد:

هیچ متمم قانون اساسی مطلق نیست. شما نمی‌توانید یک جمعیت را فریاد بزنید- نمی‌توانید در یک سالن شلوغ فیلم "شلیک" کنید و آن را آزادی بیان بخوانید.

رئیس جمهوری آمریکا اضافه کرد: خشونت با اسلحه در این کشور یک بیماری فراگیر است. بگذارید دوباره بگویم: خشونت با اسلحه در این کشور یک اپیدمی و یک شرمساری بین المللی است.

بایدن اظهار کرد: اقداماتی را انجام دهیم که به کلمه "کافی" معنا می‌بخشد. کافی است. کافی. کافی. کافی. آنچه می‌خواهند شما انجام دهید فقط گوش دادن نیست.

وی یادآور شد: روزانه در این کشور ۳۱۶ نفر مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرند. هر روز ۱۰۶ نفر از آن‌ها می‌میرند. پرچم ما هنوز برای قربانیان قتل وحشتناک ۸ نفر از مردم آمریکایی-آسیایی در جورجیا و ۱۰ نفر دیگر در یک کشتار جمعی در کلرادو نیمه برافراشته است.

رئیس جمهوری آمریکا افزود: احتمالاً آن را نشنیده‌اید، اما بین این دو حادثه، با فاصله کمتر از یک هفته، بیش از ۸۵۰ مورد تیراندازی دیگر رخ داده است - ۸۵۰ نفر - که جان بیش از ۲۵۰ نفر را گرفت و ۵۰۰ نفر را مجروح کرد.

بایدن ادامه داد:این همه‌گیری باید متوقف شود؛ بنابراین من اینجا هستم تا در مورد دو چیز صحبت کنم: اول، مراحلی که ما بلافاصله برمی داریم، و دوم، اقداماتی که باید برای جلوگیری از همه گیری خشونت با اسلحه انجام شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شرمساری بایدن آمریکا بایدن شلیک خشونت با اسلحه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۶۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگوی تلفنی معاون بایدن با رئیس رژیم صهیونیستی

معاون رئیس جمهور آمریکا بامداد چهارشنبه در تماس تلفنی با رئیس رژیم صهیونیستی درباره حمایت کامل واشنگتن از امنیت این رژیم و آزادی اسرای صهیونیست در نوار غزه اطمینان داد.

کاخ سفید بامداد چهارشنبه از تماس تلفنی کمالا هریس، معاون رئیس جمهور آمریکا با اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی خبر داد.

در این بیانیه آمده است که هریس درباره حمایت کامل آمریکا از امنیت رژیم صهیونیستی و آزادی اسرای صهیونیست در نوار غزه به هرتزوگ اطمینان داده است.

کاخ سفید ضمن اشاره به ابراز نگرانی هریس از وضعیت انسانی در نوار غزه، گفت: «معاون رئیس جمهور آمریکا و هرتزوگ در مورد اقدامات لازم برای افزایش جریان کمک به غزه و توزیع ایمن آن گفتگو کردند. هریس تلاش‌های واشنگتن برای دستیابی به آتش‌بس فوری و طولانی مدت در غزه را به عنوان بخشی از توافقنامه آزادی گروگان‌ها تایید کرد».

کاخ سفید همچنین اضافه کرد: «معاون رئیس جمهور آمریکا و هرتزوگ درباره موارد ناگوار آزار و اذیت یهودیان در آمریکا و درخواست خشونت علیه آنها گفتگو کردند».

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • تصاویر تلاش مجدد بایدن برای دست دادن با موجود خیالی + ویدئو
  • بایدن لایحه کمک به اوکراین و رژیم صهیونیستی را امضا کرد
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • جمهوری‌خواهان اعزام پلیس برای سرکوب دانشجویان را خواستار شدند
  • اسرائیل در تلاش برای لغو دیدار بایدن و اردوغان است
  • رئیس رژیم اسرائیل از آمریکا تشکر ویژه کرد
  • گفتگوی تلفنی معاون بایدن با رئیس رژیم صهیونیستی
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • خبرگزاری آمریکایی: احتمالاً بایدن تحریم‌های نفتی ایران را اجرا نخواهد کرد
  • بایدن اثر تحریم های ضد ایرانی را خنثی می‌کند