Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- تولیت آستان قدس رضوی شهدا هسته‌ای را مایه فخر ملت و چشم و چراغ ملت نامید و گفت: چرخ صنعت هسته‌ای ایران با شهادت دانشمندانش متوقف نمی‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  مشهدمقدس‌، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی در دیدار خانواده شهیدان هسته‌ای فخری زاده، علی محمدی و احمدی روشن که در تالار شهید سلیمانی حرم مطهر رضوی انجام شد، شهیدان هسته‌ای را مایه افتخار و سربلندی کشور و خانواده آنها را نور چشم ملت ایران خواند و اظهار داشت: خانواده شهدا ولی نعمتان ما هستند، ما خود را مدیون خون پاک شهدای عزیز و خانواده‌های ارجمند آنها می‌دانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پاسداری و ادامه راه شهیدان را یک رسالت بزرگ بر دوش همگان دانست و ابراز کرد: دانشمندان هسته‌ای ما برای سربلندی امت اسلام در مهمترین، بالاترین، پیچیده‌ترین و مؤثرترین مسائل علمی تلاش و پیشرفت کردند تا آنجا که دشمن تاب تحمل این عزیزان را دیگر نداشت و آنها را به شهادت رساند.

تولیت آستان قدس رضوی افزود: دشمن تصور می‌کند با به شهادت رساندن دانشمندان عزیز ما می‌تواند رشد شتابنده‌‌ علمی و چرخ صنعت و پیشرفت ایران اسلامی را متوقف کند اما غافل از اینکه این نهضت علمی از یک عزم ملی و ایثار و ازخودگذشتگی نشأت می‌گیرد و توقف‌ناپذیر است.

وی با بیان اینکه شهدای هسته‌ای در راه عزت و سربلندی اسلام به فیض شهادت نائل آمدند، ابراز کرد: شهدای هسته‌ای عزیز ما با حرکت علمی خود به دنبال خدمت به مردم و سربلندی اسلام و نظام مقدس اسلامی بودند، از این رو شهادتشان قداست بسیاری دارد.

مروی تصریح کرد: شهیدان هسته‌ای تا همیشه در ذهن ملت ایران، عزیز و بزرگ خواهند بود و تلاشی که در عرصه دانش هسته‌ای آغاز کردند به برکت مجاهدت های جوانان انقلابی، غیور و بااستعداد این سرزمین روز به روز موفق‌تر خواهد شد.

پیشتازی آستان قدس رضوی در ‌اجرای پروتکل‌های بهداشتی / توزیع 10 میلیون ماسک و 600 تُن محلول ضدعفونی در حرم رضویکتابخانه‌های آستان قدس رضوی به صورت موقت غیرفعال شدندحجت‌الاسلام مروی: خدام و کارکنان آستان قدس باید مروج محبت امام رضا(ع) باشند

تولیت آستان قدس رضوی با تأکید بر اینکه شهادت، توفیقی الهی از سوی خداوند متعال به بندگان مخلص و برگزیده خود است، ابراز کرد: مقام رفیع و فیض اعلای شهادت مزد تلاش‌ها و زحمات خالصانه و سخت‌کوشانه آن دانشمندان گرامی در میدان علم و عمل است که عمر خویش را در راه خدمت علمی به اسلام و مردم سپری کردند.

مروی با بیان اینکه خانواده معظم شهدا در اجر و ثواب شهیدان شریک هستند، گفت: شهیدان در روز قیامت از مقام رفیع شفاعت در نزد پروردگار متعال برخوردار هستند.

انتهای پیام/281/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آستان قدس رضوی هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۶۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام قدردانی خانواده شهیدان خرسندیان از مردم و مسئولان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، متن پیام به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

الَّذینَ إِذا أَصابَتْهُمْ مُصیبَةٌ قالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ

در روز عید سعید فطر، عید بندگی و عبودیت یکی از محبان اهل بیت عصمت وطهارت و از پرورش دهندگان مجاهدین فی سبیل‌الله به ملکوت اعلی پیوست. ابوالشهداء «حاج امرالله خرسندیان»، با تمرکز بر لقمه حلال و حرکت در مسیر انبیاء و اولیاء خدا، عمر شریف و با برکت خود را در تربیت و پرورش فرزندانی حسینی سپری کرد. این پدر کم‌نظیر و بی‌ادعا و این شخصیت صبور و قهرمان‌پرور، عزیزترین سرمایه‌های زندگی خود یعنی «شهیدان معظم؛ اللّه کرم، اللّه کس و حجت‌الاسلام شیخ محمد خرسندیان» و دو جانباز سرافراز را در این مکتب پرافتخار پرورش و با اخلاص در راه مجد و عظمت اسلام و انقلاب نثار کرد.

شهیدان خرسندیان همواره الگویی الهام‌بخش برای نسل‌های امروز و فردای ایران اسلامی خواهند بود. ایشان چون ستارگانی تابان، در آسمان ایثار و شهادت استان دلاورخیز کهگیلویه و بویراحمد، راهنمای امینی برای محبین و ارادتمندان بودند. هر چند خانواده ما در فرآیند معامله‌ای سراسر سود و منفعت با خداوند باریتعالی، سعی بر قوی نگه داشتن دل می‌داشت، اما باید اعتراف کرد که در مقاطع و برش‌هایی از زمان و مکان تحمل برایمان دشوار بود. در چنین مواقع و مواردی، با همت شما مردم خوب و انقلابی و نوعدوست حس کردیم و دیدیم که تنها نیستیم و عزیزان و بزرگوارانی چون شما در کنار ما هستند.

لذا این سرمایه عظیم اجتماعی را با همه وجود ارج می‌نهیم و در مقابل مرحمت و الطافتان سر تعظیم فرود می‌آوریم! بدین وسیله مراتب قدردانی و تشکر خود را از آحاد مردم در جغرافیای ایران اسلامی، روحانیت معظم، ائمه محترم جمعه و جماعت مخصوصاً حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور محترم، حضرت آیت‌الله سیدشرف‌الدین ملک حسینی نماینده محترم مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و حضرت آیت‌الله سیدنصیر حسینی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم شهر یاسوج، نماینده‌ی محترم ولی فقیه در بنیاد شهید انقلاب اسلامی، معاون محترم رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید کشور، وزیر محترم کشور، دکتر بهزاد شیری مدیر عامل محترم پست‌بانک ایران، مهندس مجید سلطانی مدیر عامل محترم شرکت مخابرات ایران، استاندار محترم، دکتر مردانی رئیس محترم سازمان بسیج اساتید کشور اساتید ارزشمند و رؤسای محترم دانشگاه‌های استان، فرهنگیانِ فرهیخته، فرماندهان و پرسنل محترم نیروهای نظامی و انتظامی، قضات و دادستان‌های محترم، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان سرافراز، جامعه ایثارگری و بسیجیان استان، اطباء محترم، پرستاران و پرسنل درمانی بیمارستان‌های شهر یاسوج، بنیاد شهید انقلاب اسلامی، نمایندگان محترم ادوار و منتخبین محترم مردم استان در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل و روسای محترم سازمان‌ها، مدیران، روسای ادارات و فرمانداران محترم شهرستان‌ها، اعضای محترم شوراهای اسلامی، بخشداران، شهرداران و دهیاران محترم، خبرگزاری ها و اصحاب محترم رسانه و جراید مخصوصاً صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد که جهت پوشش خبری مراسمات اهتمام بسیاری داشته‌ و دارند. مردم انقلابی استان و عزتمندان شریف بخش کبگیان و یکایک شما عزیزان، سروران، دوستان، همکاران، آشنایان، . . . و همه اقشار مختلف که با عیادت در ایام بیماری و یا شرکت در مراسمات و مجالس مختلف تشییع، تدفین و ترحیم و یا از طریق تماس و پیام در فضای خصوصی و مجازی با ما ابراز همدردی فرموده و یا با اعلام تسلیت، موجبات سکینه و آرامش خاطرمان را فراهم فرمودند، از باب «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» با نهایت فروتنی و سپاس اعلام می‌داریم. ضمن تقدیر و سپاس خاضعانه از محضر همه بزرگواران، امیدواریم خداوند بزرگ برای خانواده توفیقی عنایت فرماید، تا در فرصتی مناسب الطاف و زحمات مومنانه و کریمانه شما عزیزان را جبران به خیر نماییم.

ان‌شاءالله

 با تشکر و احترام مجدد

  خانواده‌های خرسندیان، نوربخش و فامیل‌های وابسته                                                                           

دیگر خبرها

  • پیام قدردانی خانواده شهیدان خرسندیان از مردم و مسئولان
  • اعلام فراخوان پذیرش امریه سربازی آستان قدس رضوی
  • دیدار مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی با خانواده‌های شهدای فاطمیون
  • یادی از سید شهیدان اهل قلم؛ نماد روشنفکری دینی در ایران
  • تسریع در ساماندهی آستان امام‌زاده حسین (ع) اولویت شورا است
  • دیدار و دلجویی از خانواده‌های معظم شهدای عملیات نصر یک در تکاب
  • خانواده شهدا چشم و چراغ ملت هستند
  • فرزند شهید فخری‌زاده: عملیات دیشب به ما آرامش داد
  • فرزند شهید فخری زاده: عملیات دیشب به ما آرامش داد
  • امروز «وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّة» فعلیت پیدا کرد