Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان کرمان گفت: ثبت اطلاعات سکونتی خانوار در سامانه املاک و اسکان آغاز شد.

"حمید آبسالان" در این باره گفت: براساس تکلیف مقرر در اصلاحیه ماده ۵۴ مکرر قانون مالیات‌های مستقیم مصوب دی‌ماه ۱۳۹۹، کلیه سرپرستان خانوارها و مالکان واحدهای مسکونی مکلف هستند، اطلاعات محل سکونت (اقامتگاه) و املاک تحت مالکیت خود را ظرف مدت دو ماه از ۱۹ فروردین در سامانه املاک و اسکان کشور ثبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بدین منظور سرپرستان خانوار می‌توانند براساس آخرین رقم کدملی خود (سرپرست خانوار) مطابق با زمانبندی اعلام شده به سامانه ملی املاک و اسکان کشور به نشانی http://amlak.mrud.ir  مراجعه کنند.

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان کرمان با اشاره به زمان‌بندی مراجعه به سامانه ملی املاک و اسکان جهت درج اطلاعات سکونتی و ملکی اظهار کرد: ۱۹ و ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ مختص سرپرستان خانواری که آخرین رقم کد ملی آن‌ها ۹ است؛ همچنین ۲۱ و ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ مختص سرپرستان خانواری است که آخرین رقم کد ملی آن‌ها ۸ است.

وی ۲۳ و ۲۴ فروردین را مختص سرپرستان خانواری که آخرین رقم کد ملی آن‌ها ۷ و ۲۵ و ۲۶ فروردین را مختص سرپرستان خانواری که آخرین رقم کد ملی آن‌ها ۶ و ۲۷ و ۲۸ فروردین را مختص سرپرستان خانواری است که آخرین رقم کد ملی آن‌ها ۵ دانست.

آبسالان ادامه داد: ۲۹ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ مختص سرپرستان خانواری که آخرین رقم کد ملی آن‌ها ۴ و ۳۱ فروردین و اول اردیبهشت ۱۴۰۰ مختص سرپرستان خانواری که آخرین رقم کد ملی آن‌ها ۳ است. همچنین سرپرستان خانواری است که آخرین رقم کد ملی آن‌ها ۲ است در روزهای ۲ و ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ به سامانه مراجعه کنند.

وی روزهای ۴ و ۵، ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ را مختص سرپرستان خانواری که آخرین رقم کد ملی آن‌ها یک است، دانست و بیان کرد: سرپرستان خانواری است که آخرین رقم کد ملی آن‌ها صفر است در روزهای ۸ و ۹ اردیبهست ۱۴۰۰ اقدام به ثبت نام کنند.

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: همه سرپرستان خانواری که موفق به ثبت‌نام در تاریخ اعلامی نشوند، می‌توانند از تاریخ ۱۰ اردیبهشت تا ۱۹ خرداد نسبت به ثبت اطلاعات سکونتی خود در سامانه املاک و اسکان اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اخبار اقتصادی کرمان مسكن ثبت نام در سامانه املاک و اسکان مالیات خانه های خالی مختص سرپرستان خانواری اطلاعات سکونتی املاک و اسکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۷۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یارانه کمک معیشتی فروردین دهک‌های چهارم تا نهم واریز شد

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ در اطلاعیه سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها آمده است: پیرو اطلاعیه قبلی در مورد نحوه پرداخت یارانه کمک معیشتی و تغییرات در زمان پرداخت یارانه از ۲۰ هر ماه به ۲۵ (پرداخت دهک اول، دوم و سوم) و ۳۰ ماه (دهک چهارم تا نهم)، یارانه مرحله ۱۵۸ بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به حساب سرپرستان خانوار دهک‌های چهارم تا نهم کل کشور واریز و از ساعت ۲۴ قابل برداشت است.

بیشتر بخوانید؛ طرح کالابرگ الکترونیکی تا چه زمانی ادامه دارد؟

بر همین اساس، در صورتی که سرپرستان خانوار جز دهک‌های اول تا سوم هستند، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر و ۳۰۰ هزار تومان برای سایر دهک‌ها به حساب آنان واریز خواهد شد.

کالابرگ الکترونیکی

چنانچه سرپرستان خانوار از کالابرگ الکترونیکی استفاده نکرده باشند رقم کامل یارانه برای آنها قابل برداشت است و در صورت استفاده به همان میزان از یارانه خانوار کسر گردیده و باقی مانده مبلغ به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.

کد خبر: 1227595 برچسب‌ها یارانه­

دیگر خبرها

  • یارانه کمک معیشتی فروردین دهک‌های چهارم تا نهم واریز شد
  • یارانه نقدی فروردین ماه واریز شد/ یارانه از ساعت ۲۴ قابل برداشت است
  • یارانه کمک معیشتی فروردین‌ماه واریز شد
  • یارانه کمک معیشتی فروردین‌ ماه واریز شد
  • یارانه نقدی فروردین‌ماه واریز شد
  • یارانه فروردین دهک چهارم تا نهم واریز شد
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد + فیلم
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی منتشر شد+ جزئیات
  • شرایط اخذ رتبه بندی شرکت
  • انجام بیش از ۵۰۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مراکز ملکی و غیر ملکی