Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-20@04:20:44 GMT

احسان‌پور از دنیای کشتی خداحافظی کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۷۱۸۵

آفتاب‌‌نیوز :

بهنام احسان پور که چندین سال به عنوان عضو تیم ملی کشتی آزاد در میادین مختلف به میدان رفته و توانسته بود مدال برنز قهرمانی جهان، ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره قهرمانی آسیا را برای کشورمان کسب کند، با انتشار پیامی در صفحه شخصی‌اش از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

جامعه‌ی کشتی کشور برای این کشتی گیر خوشنام و با اخلاق تیم ملی در آینده پیش رو از جمله عرصه‌های مربیگری و مدیریتی آرزوی موفقیت و سربلندی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام احسان پور به شرح زیر است:

زمانی که کودکی را می‌گذراندم با هدایت‌های پدر عزیزم پا بر تشک مقدس کشتی گذاشتم و همه سال‌هایی که دوستانم به بازی‌های کودکانه مشغول بودند من روی تشک مشق پهلوانی و قهرمانی می‌کردم. سال‌ها برایم با قهرمانی‌ها؛ پیروزی‌ها و شکست‌ها گذشت و هر بار که کم آوردم عشق مردمم انگیزه‌ای مضاعف برایم بود.

اینک و در پایان ٢٠ سال تلاش و مبارزه بر روی تشک کشتی؛ چهار گوشه آن را بوسیده و از دنیای قهرمانی خداحافظی می‌کنم. آنچه طی این سال‌ها در خاطرم مانده نه زخم‌ها و آسیب‌ها؛ نه دوری از خانواده و دوستان؛ نه کم لطفی‌ها و نامرادی‌ها که مهر و عشق شما نازنین مردم است و آنچه برایم باقی مانده جدا از لطف دوستان؛ یاران و همراهان؛ شرمندگی از روی کسانی است که با شکست‌هایم شکسته شدند هرچند خود می‌دانم و خدایم که هرچه در توان داشتم و حتی بیشتر گذاشتم تا موجب غرور و افتخار پدر و مادر؛ مربیان و مردمم باشم. دست‌بوس همه عزیزانم.»

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بهنام احسان پور کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۷۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مدال برنز کاراته کای قمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در ادامه رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، مهدی مرادی کاراته کای قمی وزن منهای ۷۰ کیلوگرم در رده سنی جوانان پس از صعود به جمع چهار نفر برتر، در بازی نیمه نهایی مغلوب حریف خود شد و با قرار گرفتن در جایگاه سوم کشور، صاحب نشان برنز شد.

رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌ملی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد و در روز‌های اول و دوم این رقابت‌ها محمود و مرتضی نعمتی در رده سنی بزرگسالان، دو مدال طلا و نقره را برای قم به ارمغان آوردند.

دیگر خبرها

  • کسب مدال برنز کاراته کای قمی
  • تبریک کمیته ملی المپیک به قهرمانی مقتدرانه فرنگی کاران در آسیا
  • کشتی‌گیران المپیکی در پاریس هم می‌درخشند؟
  • استارت خوب کشتی ایران در سال المپیک؛ پیش‌درآمدی برای پاریس
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا با حمایت همراه اول
  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی با حمایت همراه اول
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی باحمایت همراه اول
  • ظهور پدیده جدید در کشتی فرنگی و رقیب جدی مرد یخی
  • تبریک کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش به فرنگی‌کاران
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایرانیان جهان را به وجد آورد