Web Analytics Made Easy - Statcounter

شناگر جوان تیم شنای ایران رکورد ماده ۲۰۰ متر پروانه را در مسابقات بین المللی شنا امارات جابجا کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، متین بالسینی شناگر جوان تیم ملی ایران که به منظور کسب آمادگی بیشتر برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک در رقابت‌های بین‌المللی شنای امارات شرکت کرده است، صبح امروز (جمعه) موفق شد رکورد ماده 200 متر پروانه را پس از 14 ماه بار دیگر جابجا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بالسینی در بهمن ماه سال 98 و پیش از شیوع بیماری کرونا موفق شده بود رکورد ماده 200 متر پروانه را پس از 11 سال جابجا کند. این شناگر جوان و یکی از امیدهای کسب سهمیه المپیک، امروز بار دیگر موفق شد رکورد این ماده را بهبود بخشد.

مربی تیم ملی شنا: ادامه شرایط فعلی نه‌تنها المپیک، بلکه تمام استعدادهای آینده شنا را در معرض خطر قرار می‌دهد

بالسینی 200 متر را در زمان 2:01.67 شنا کرد و رکورد جدیدی در این ماده به ثبت رساند. رکورد پیشین این ماده 2:02.02 بود که به نام بالسینی به ثبت رسیده بود.

شایان ذکر است رکورد شناگران در این مسابقات، با توجه به استانداردهای لازم فدراسیون جهانی شنا از جمله تاچ‌پد و نرم‌افزار ثبت رکورد (میت‌منیجر) و داوری بین‌المللی در لیست رکوردهای فینا به ثبت می‌رسد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی شنای ایران شنای ایران شنا تیم ملی شنای ایران شنای ایران شنا متر پروانه بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۷۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرعت این نوجوان آمریکایی در حد برق و باد!

به گزارش ورزش سه، کریستین میلر، دونده نوجوان آمریکایی، سریع‌ترین زمان جهان را در دوی 100 متر امسال در جریان مسابقات دوومیدانی داخل سالن آمریکا را به ثبت رساند که یک رکورد خاص در جهان این ورزش است.

او با ۱۷ سال سن توانست رکورد ۹.۹۳ را در این رقابت ثبت کند که تا پیش از این، تریون برومل توانسته بود 9.97 ثانیه را در سال ۲۰۱۴ ثبت کند.

این عدد یک رکورد جهانی است و حالا این چهره نوجوان ۱۷ ساله با این رکورد می‌تواند با کسب سهمیه المپیک پاریس ۲۰۲۴، در جمع بزرگان جهان هم شرکت کند و آنها را به چالش بکشد.

البته سال گذشته هم نوآ لایلز آمریکایی، برنده سه مدال طلا در مسابقات جهانی سال ۲۰۲۳، زمان 10.01 ثانیه را ثبت کرد و یک رقیب برای این نوجوان محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • سرعت این نوجوان آمریکایی در حد برق و باد!
  • فاجعه ژاوی برابر رئال: رکورد 88 ساله شکست
  • شکایت سازمان بازرسی کل کشور از شورای شهر تهران
  • درخشش عزت‌اللهی و قایدی در امارات؛ نمایش درخشان ایرانی‌ها
  • ابلاغ دستورالعمل واردات ماشین‌آلات معدنی
  • رکورد تاریخی ال‌کلاسیکو در اختیار بازیکنی غیرمنتظره
  • دستورالعمل واردات ماشین‌آلات معدنی ابلاغ شد
  • تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی یزد، موفق به کسب دومقام در مسابقات بین المللی روبوکاپ شد
  • درخشش نورالهی مانع شکست الوحده نشد
  • الوحده شکست خورد، نوراللهی پاس گل داد