Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@06:17:07 GMT

برنده به‌جای ساکت و گل محمدی (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۷۴۱۱

برنده به‌جای ساکت و گل محمدی (عکس)

بازی پرسپولیس و نساجی برای دقایقی یک نقطه اشتراک داشت؛ حضور مربیان هر دو تیم روی سکوها.

 

به گزارش "ورزش سه"، البته یحیی گل محمدی از ابتدای بازی نظاره گر تلاش شاگردانش از روی سکوها بود به این خاطر که تعداد کارت های زرد دریافتی اش از داوران به عدد چهار رسیده بود و برای این بازی حق نشستن روی نیمکت تیمش را نداشت اما ساکت الهامی زمانی به سکوها تبعید شد که از سوی محمد حسین زاهدیفرد داور بازی از روی نیمکت اخراج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

یحیی گل محمدی نکته جالب اینکه بیشتر بازی را ایستاده تماشا کرد و بیشتر نگران این بود که همانند بازی با شهر خودرو شاگردانش موقعیت ها را هدر دهند و نتوانند به سه امتیاز بازی دست پیدا کنند و فاصله با سپاهان بیشتر شود اما شاگردانش این بار در سایه از دست دادن موقعیت ها  دوبار به گل رسیدند. اما ساکت الهامی این بار بدون هیاهو و با سکوت اخراج شد و زمانی که به روی سکوها آمد با آرامش خاصی بازی را دنبال کرد شاید به این بهانه که باید منطقی بود و عدم کسب امتیاز در برابر قهرمانی چهار دوره اخیر و در استادیوم آزادی طبیعی است و تیمش یارای امتیاز گیری از پرسپولیس را نداشت و شاید هم داشت به بازی های بعدی فکر می کرد.

 

 

تقابل ساکت الهامی و یحیی گل محمدی؛ ساکت که در تیم پدیده دستیار یحیی گل محمدی بود بعد از حضور در تراکتور هم با یحیی گل محمدی تقابل داشت و جالب اینکه فصل گذشته هم در استادیوم آزادی از سوی داور بازی اخراج شده بود.

پرسپولیس تهران یحیی گل محمدی (سرمربی) نساجی مازندران ساکت الهامی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران یحیی گل محمدی سرمربی نساجی مازندران ساکت الهامی یحیی گل محمدی ساکت الهامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۷۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یحیی گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ بعد از جدایی پاکو خمس از تراکتور، مسئولان این باشگاه مذاکراتی با یحیی گل‌محمدی انجام دادند تا او را راضی به نشستن روی نیمکت تمشان کنند.

بیشتر بخوانید: آغاز مذاکره پرسپولیس با گزینه خاص برای فصل آینده

در این زمینه کسب اطلاع شد، گل‌محمدی با تراکتور به توافق نهایی رسیده و اگر موانع لازم برطرف شود، این مربی به زودی قرارداد خود را به امضا می‌رساند. گفته می‌شود امروز قرار است جلسه‌ای برگزار شود تا پیرامون حل موانع لازم حضور گل‌محمدی تصمیم‌گیری شود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام

کد خبر: 1228020 برچسب‌ها یحیی گل‌محمدی

دیگر خبرها

  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • تیم اوسمار بهتر از تیم یحیی بازی می‌کند/ با احترام به بیرانوند، حق رفیعی است فیکس پرسپولیس باشد
  • یحیی گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد
  • تیم اوسمار بهتر از یحیی گل محمدی بازی می‌کند!
  • پرسپولیس باید طلسم این تیم را بشکند | همه در مورد رفتن گل محمدی اشتباه می کردند
  • مهره شانس ساکت از برزیل خریداری شد (عکس)