Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدرضا گرایی در وزن ۶۷ کیلوگرم کشتی فرنگی در مسابقات کسب سهمیه المپیک امروز موفق شد جواز حضور در بازی‌های توکیو را کسب کند.

وی بعد از این موفقیت اظهار‌داشت: خدا را شکر می‌کنم در این ۷ مرحله از اردوی برگزار شده از نظر شرایط بدنی وضعیت خوبی داشتم و توانستم در مسابقات قزاقستان بعد از ۳ دور رقابت راهی فینال شوم و سهمیه را بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در این شرایط بد کرونایی و همینطور اقتصادی کشور امیدوارم توانسته باشم دل مردم را شاد کنم هر چند کوچک. مردم هم دعا کنند در بازی‌های المپیک توکیو و پرچم کشتی را بالا ببریم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: محمدرضا گرایی کشتی فرنگی کسب سهمیه المپیک المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۷۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال تعویق اردوی کشتی آزاد درصورت تکمیل سهمیه‌ها در بیشکک

اگر تیم ملی کشتی آزاد بتواند هر سه سهمیه باقی‌مانده المپیک را در قرقیزستان به دست آورد، اردوی آماده‌سازی بعدی این تیم به تعویق خواهد افتاد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، احمد جوان در 57 کیلوگرم، یونس امامی در 74 کیلوگرم و امیرعلی آذرپیرا در 97 کیلوگرم سه نماینده کشتی آزاد کشورمان در مسابقات کسب سهمیه المپیک هستند که روز گذشته (27 فروردین) راهی بیشکک شدند تا روز 31 اردیبهشت‌ماه رودرروی حریفان قرار بگیرند.

پیش از این آزادکاران ایران با رحمان عموزاد در 65 کیلو، حسن یزدانی در 86 کیلو و امیرحسین زارع در 125 کیلوگرم سهمیه حضور در بازی‌های المپیک را در مسابقات جهانی 2023 بلگراد به دست آورده بودند.

اگر سهمیه‌های کشتی آزاد در همین مسابقات گزینشی آسیایی کامل شود، کادرفنی تیم ملی احتمالا زمان بیشتری به اردونشینان استراحت خواهد داد و اردوی بعدی این تیم با چند روز تعویق استارت می‌خورد اما اگر ترکیب تیم در بیشکک تکمیل نشود و کار کسب سهمیه به مسابقات گزینشی جهانی کشیده شود، بالاجبار اردوی تیم ملی زودتر آغاز می‌شود.

مسابقان گزینشی جهانی دهه سوم اردیبهشت ماه در استانبول ترکیه برگزار خواهد شد و علاوه بر فینالیست‌ها، نفر سوم حقیقی هم به سهمیه المپیک خواهد رسید.

تیم ملی کشتی آزاد دوره قبلی با سهمیه کامل و 6 کشتی‌گیر راهی بازی‌های المپیک توکیو شد.

ده‌بزرگی کشتی را شروع نکرده، با برنز آسیا تمام کرد

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کسب یک سهمیه دیگر برای کشتی آزاد؛ آذرپیرا المپیکی شد
  • ارزیابی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد از کسب دو سهمیه و یک احتمال دیگر
  • آذرپیرا هم المپیکی شد
  • امامی المپیکی پاریس شد + فیلم
  • یونس امامی به المپیک رسید
  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید کسب سهمیه برایتان راحت‌تر است
  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید، کسب سهمیه برایتان راحت تر است
  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • ظهور پدیده جدید در کشتی فرنگی و رقیب جدی مرد یخی
  • احتمال تعویق اردوی کشتی آزاد درصورت تکمیل سهمیه‌ها در بیشکک