Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@12:09:14 GMT

توزیع بسته‌های کمک مومنانه در نکا

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۸۰۴۲

توزیع بسته‌های کمک مومنانه در نکا

در آستانه ماه مبارک رمضان و بمناسبت برگزاری یادواره شهدای شهرستان نکا، ۴۳۵ بسته کمک مومنانه به نیت ۴۳۵ شهید این شهرستان تهیه شد که تا پیش از فرارسیدن ماه رمضان میان نیازمندان توزیع خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، در آستانه ماه مبارک رمضان و بمناسبت برگزاری یادواره شهدای شهرستان نکا، ۴۳۵ بسته کمک مومنانه به نیت ۴۳۵ شهید این شهرستان تهیه شد که تا پیش از فرارسیدن ماه رمضان میان نیازمندان توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۸۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار بسته معیشتی در پهنه شهید دارایی استان خراسان رضوی توزیع شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی موسوی ازغندی اظهار کرد: همایش یادواره شهدای حرم رمضان، شهید اصلانی و شهید دارایی برگزار و ۱۰۰۰ بسته سبد کالا در پهنه شهید دارایی محدوده شهرک شهید رجایی و باهنر و اطراف توزیع شد.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی، ارزش هر بسته معیشتی را یک میلیون تومان عنوان کرد و گفت: اقلام این بسته‌ها شامل برنج، روغن، رب، حبوبات و… است.

وی افزود: در طرح اطعام‌مهدوی که ماه مبارک رمضان در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور اجرا می‌شود، طبخ و توزیع ۶ میلیون غذای گرم و افطاری ساده به همراه تهیه و توزیع ۲۵۰ هزار بسته معیشتی با همکاری مراکز نیکوکاری، مشارکت خیرین، مساجد و حسینیه‌ها پیش بینی شده است.

موسوی تصریح کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا امروز (۱۶ رمضان) یک میلیون و ۵۰۰ هزار پرس غذای گرم و افطاری ساده طبخ و ۱۷۰ هزار بسته معیشتی تهیه و توزیع شده است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی بیان کرد: ارزش بسته‌های معیشتی توزیع شده بین ۵۰۰ تا یک میلیون تومان برآورد شده است که با مشارکت خیرین و مراکز نیکوکاری تهیه شده است.

وی گفت: ۵۴۰ آشپزخانه در طرح اطعام مهدوی مشارکت دارند.

گفتنی است؛ در کنار برپایی سفره‌های افطاری ساده، برنامه‌های فرهنگی از جمله برگزاری محفل انس با قرآن، اهدای ادعیه و قرآن، سخنرانی مذهبی و … برای خانواده‌های تحت حمایت اجرا می‌شود.

کد خبر 6063798

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۴ هزار بسته کمک‌های مومنانه کمیته امداد در خوزستان
  • توزیع ۹۳۰ بسته معیشتی میان نیازمندان شوش و دزفول
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سلماس 
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در پهنه شهید دارایی
  • هزار بسته معیشتی در پهنه شهید دارایی استان خراسان رضوی توزیع شد
  • توزیع ۲۸۶ هزار پرس غذای گرم و اهدای ۳۴ هزار بسته معیشتی از ابتدای ماه مبارک رمضان
  • توزیع ۱۰ میلیون وعده غذای گرم میان نیازمندان در ۱۴ روز نخست ماه رمضان
  • هزار و صد بسته کمک‌های مومنانه در اشتهارد توزیع شد
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در خوی همزمان با بهار قرآن + تصاویر
  • توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی کمک‌های مومنانه مردمی در کرمان