Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در جوار بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا(ع)، اظهار کرد: همانطور که مکرر این نکته تذکر داده شده مقام معظم رهبری از یک سال پیش دستور دادند در خطبه های اول نماز جمعه تقوای عملی بیان شود.

امام جمعه مشهد بیان کرد: در خصوص اجرای تقوای عملی در ارتباطات خانوادگی یکی از مسائلی که در خانواده چالش تقوی است، توقعات بیجای دو همسر از یکدیگر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ذکر داستانی از زندگی امیرالمومنین و حضرت زهرا(علیهما السلام) گفت:وجود مقدس امیرالمومنین(ع) روزی وارد منزل شدند و به حضرت زهرا گفتند گرسنه هستند، حضرت فرمودند که دو سه روزی است در خانه چیزی نداریم من و حسنین هم گرسنه ایم، پدرم رسول الله(ص) فرمودند هیچ‌وقت از علی(ع) چیزی نخواه شاید در توانش نباشد.

آیت الله علم الهدی با تاکید بر اینکه توقعات زن و شوهر اگر در یک مسیر حقی نباشد مشکلاتی در زندگی خانوادگی ایجاد می‌کند، افزود:البته وقتی یک دختر و پسر با هم زن و شوهر شدند هر یک از آنها دیگری را مرجع خواسته‌های خود می‌داند، این احساس در تامین خواسته‌های یکدیگر یک رشته عشق و محبتی بین زن و شوهر است اما باید توجه شود این موضوع به توقعات نابجا نینجامد چراکه در غیر این صورت به اختلاف ختم می‌شود.

امام جمعه مشهد ادامه داد: معمولا توقعات و خواسته‌های زن و شوهر از یکدیگر باید در حوزه حق و تکلیف باشد و امکانات طرف مقابل را هم باید در نظر گرفت.

این خبر در حال تکمیل است....

منبع: فارس

کلیدواژه: مشهد آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد تقوای عملی زن و شوهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۸۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می‌طلبد

 حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی عصر سه‌شنبه در آیین معارفه استاندار لرستان اظهار کرد: مسئولیت در نظام اسلامی سختگیرانه است و فرد موردنظر در پست‌های مختلف باید با تلاش بسیار در امر خدمتگزاری به مردم ظاهر شود.

وی گفت: زیویار تمام توان خود را در مأموریت کاری به کار گرفت و تلاش‌های پیدا و پنهان این شخصیت در نزد خداوند متعال ثبت و ضبط است.

امام جمعه خرم آباد با آرزوی موفقیت برای شفقت به عنوان استاندار جدید ادامه داد: لرستان دارای ظرفیت‌های بیشماری در تمامی حوزه‌های مختلف است که از گذشته تاکنون به دلایل مختلف مغفول مانده است.

وی یادآور شد: لرستان از مشکلات بیشماری رنج می‌برد و باتوجه به ظرفیت‌های بیشمار باید بیکاری برطرف و اشتغالزایی شکوفا شود.

امام جمعه خرم‌آباد اظهار داشت: ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد در لرستان وجود دارد و بار‌ها در تریبون نماز جمعه اعلام کردیم و برای فعال کردن آن نیاز به توجه ویژه دارد، همچنین مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور باید با تخصیص اعتبار فعال شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی اضافه کرد: استاندار جدید در مقطع حساسی مسوولیت لرستان را برعهده گرفت و با ارتباط با وزیر کشور باید به صورت ویژه به مشکلات لرستان رسیدگی کند، در غیر اینصورت باید در انتظار معارفه جدید باشیم.

وی ادامه داد: نگاه دولت به استان لرستان باید تغییر کند، چراکه بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام همچنان وضعیت نامعلوم دارند، بسیاری از صنایع در این استان وجود دارد که گره‌های آن به دست مرکزنشینان برطرف می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان افزود: دولت باید به قول‌هایی که در گذشته برای آبادانی لرستان داده است، عمل کند و انتظار داریم مسایل مختلف مطرح شود، چراکه بار‌ها به سران سه قوه نامه نگاری کردیم تا مشکلات را بیان کنیم.

حجت‌الاسلام شاهرخی بیان کرد: مردم این استان بسیار شریف و ولایت مدار و شایسته خدمت هستند و امیدواریم پس از مدت‌ها خبر‌های خوش اطلاع رسانی شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • سپاه برای برطرف کردن مشکلات لرستان در کنار دولت ایستاده است
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می‌طلبد
  • نوسازی مرجعیت
  • ببینید | سبب غائب شدن امام زمان(عج) کیست؟
  • آیت‌الله علم‌الهدی:بنگاه‌داری ‎بانکها آفت بزرگ بازارمسکن است
  • مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله العظمی بروجردی
  • دهمین آیین تک چراغ در مراسم میثاق با هنرمندان در مشهد برگزار شد
  • آیت‌الله علم‌الهدی: پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • فرماندهان نیروهای مسلح با رهبر انقلاب دیدار کردند
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد برگزار می‌شود