Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بیانیه‌ای با گرامیداشت ۲۱ فروردین ماه سالروز شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی، آن شهید ارجمند را از پرچمداران وحدت و اخوت بین ارتش و سپاه و الگوی نسل‌های مدافع میهن اسلامی برابر جبهه دشمنان انقلاب و ملت ایران دانست.

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بیانیه‌ای با گرامیداشت ۲۱ فروردین ماه سالروز شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی، آن شهید ارجمند را از پرچمداران وحدت و اخوت بین ارتش و سپاه و الگوی نسل‌های مدافع میهن اسلامی برابر جبهه دشمنان انقلاب و ملت ایران دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بیانیه‌ای با گرامیداشت ۲۱ فروردین ماه سالروز شهادت امیر سپهبد

علی صیاد شیرازی، آن شهید ارجمند را از پرچمداران وحدت و اخوت بین ارتش و سپاه و الگوی نسل‌های مدافع میهن اسلامی برابر جبهه دشمنان انقلاب و ملت ایران دانست.

در ابتدای این بیانیه آمده است: با گذشت ۲۲سال از شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی به دست منافقین کوردل و تروریستی تحت حمایت آمریکا و قدرت‌های شیطانی و ضد بشری؛ یاد وخاطره و کارنامه خدمات و نقش آفرینی‌های درخشان آن شهید گرانقدر در اعتلای انقلاب اسلامی، نظام و میهن اسلامی، الهام بخش آحاد نیرو‌های مسلح و مدافعان انقلاب و نظام اسلامی در کشور است.

این بیانیه می‌افزاید: جبهه‌های دفاع مقدس به ویژه سرزمین‌های داغ خوزستان و گردنه‌های برافراشته‌ی کردستان، فداکاری‌های این انسان پاک نهاد، مصمم و شجاع را به خاطر داشته و نیز تلاش‌های صادقانه، خالصانه و هوشمندانه او در تقویت وحدت، اخوت، تعامل و هم افزایی بین سپاه و ارتش به ویژه در شرایطی که جبهه دشمن و جریان‌های منحرف و وابسته داخلی در پی القای اختلاف و ایجاد شکاف بین این دو بازوی توانمند امام و امت بودند، از نشانه‌های الطاف و عنایات الهی به آن فرمانده مومن، خردمند و انقلابی بوده، به گونه‌ای که نام تابناک او را در زمره پرچم داران وحدت و یکپارچگی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران ثبت کرده است.

این بیانیه با اشاره به شهادت شهید صیاد شیرازی در جنایت تروریستی ۲۱ فروردین ماه ۱۳۷۸، نهادینه شدن مقوله ترور و تروریسم در فرهنگ، تفکر و سیاست‌های حاکم بر قدرت‌های سلطه گر به ویژه آمریکا را از واقعیت‌های تلخ و انکار ناپذیر عصر حاضر توصیف و خاطر نشان کرده است:

روند حوادث و رخداد‌های جهانی، بیانگر این حقیقت است که غربی‌ها و صهیونیست‌ها و حامیان جنایات تروریستی آنان در کره خاکی با وجود نهادینه‌سازی و بهره برداری از تروریسم در راستای اهداف و سیاست‌های شیطانی خود و نیز برخورداری از حمایت امپریالیسم رسانه ای، دیگر قادر به فریب افکار عمومی جوامع بشری نشده و سناریو‌های پیچیده رسانه‌ای و عملیات روانی شیطانی آنان در یک معادله معکوس، محکوم به شکست قطعی بوده و تحقق نقطه مرگ و پایان آن‌ها را سرعت خواهد بخشید.

این بیانیه در پایان با تکریم و تعظیم به مقام شامخ شهدای ایران اسلامی به ویژه امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی و سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی؛ تأسی آحاد فرماندهان و کارکنان نیرو‌های مسلح به رویکرد‌ها و رفتار‌های صیاد دل‌ها و مکتب سردار دلها، تصریح کرده است:

شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی و سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در جنایات تروریستی رژیم ایالات متحده امریکا و گروهک منفور منافقین نشان می‌دهد هوشیاری و هوشمندی نسبت به هشدار‌های مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) پیرامون مقوله نفوذ و دیگر توطئه‌ها و ترفند‌های طراحی شده در سرویس‌های جاسوسی و امنیتی قدرت‌های سلطه گر و مستکبر و صهیونیسم جهانی، هرگز نبایستی مورد غفلت و سهل انگاری قرار گیرد و سازمان‌ها و نهاد‌های امنیتی و اطلاعاتی کشور نیز همواره مهیای مقابله قاطع و به موقع با نقشه‌ها و برنامه‌های جنایتکارانه آنان علیه عزت، عظمت، اقتدار، پیشرفت و بالندگی ایران و ایرانی باشند.

 

بیشتر یخوانید: نشان فداکاری به ۱۲ شهید شاخص ارتش تعلق گرفت

 

انتهای پیام/

برچسب ها: ارتش صیاد شیرازی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ارتش صیاد شیرازی شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی ۲۱ فروردین ماه نیرو های مسلح دفاع مقدس میهن اسلامی آن شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۸۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنعا: سلاح‌های سنگین علیه ما بی‌فایده است

جلال الرویشان، معاون نخست وزیر دولت نجات ملی در صنعا در امور دفاعی و امنیتی امروز چهارشنبه تأیید کرد که یک تغییر استراتژیک در تاکتیک‌های نبرد نظامی که توسط یمن نشان داده شده است، وجود دارد، زیرا سلاح‌های سنگین و هسته‌ای و ناو‌های هواپیمابر دیگر مفید نیستند.

براساس گزارش المیادین، الرویشان خاطرنشان کرد که آمریکا و انگلیس راهبردی را اتخاذ کردند که ابزار‌های آنها مانع از رسیدن صنعا به دریا‌ها شود، اما صنعا آنها را غافلگیر کرد و به اقیانوس هند رسید. 

نیرو‌های مسلح یمن همچنان به هدف قرار دادن کشتی‌های اشغالگر و یا کشتی‌های در حال حرکت به سمت بنادر اراضی اشغالی هستند ادامه می‌دهند، به طوری که سردار یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن دیروز سه شنبه از اجرای ۶ عملیات نظامی در جریان ۷۲ ساعت گذشته با موشک و پهپاد در دریای سرخ خبر داد.

او تاکید کرد: نیروی دریایی و موشکی ۴ عملیات مشترک بر روی ۴ کشتی از جمله دو ناو آمریکایی در دریای سرخ و خلیج عدن انجام دادند.

با گذشت ۱۰ سال از تجاوز آمریکا، عربستان و امارات، عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر جنبش انصارالله تأیید کرد که مردم یمن با قابلیت‌های نظامی پیشرفته برای محافظت از از مردم مظلوم فلسطین پای کار هستند و با توطئه‌های دشمن مقابله می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • آیین اهتزار پرچم جمهوری اسلامی ایران درپایتخت مقاومت
  • پرچم جمهوری اسلامی ایران در کرمان به اهتزاز درآمد
  • روزبه‌روز به توان تسلیحاتی نیرو‌های مسلح افزوده می‌شود
  • روزبه‌روز به توان تسلیحاتی نیروهای مسلح افزوده می‌شود
  • روز به روز به توان تسلیحاتی نیروهای مسلح افزوده می شود
  • صنعا: سلاح‌های سنگین علیه ما بی‌فایده است
  • ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان
  • نیرو‌های مسلح یمن از اجرای شش عملیات جدید خبر داد
  • بیانیه نیروهای مسلح یمن همزمان با آغاز دهمین سال مقاومت
  • هلاکت ۴ تروریست در عملیات ارتش پاکستان