Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@21:56:35 GMT

کمانداران ایران از تورنمنت بین‌المللی ترکیه حذف شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۸۲۴۳

کمانداران ایران از تورنمنت بین‌المللی ترکیه حذف شدند

نتایج کمانداران کشورمان در مرحله حذفی مسابقات بین‌المللی تیراندازی با کمان ترکیه

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، مرحله حذفی تورنمنت بین‌المللی تیراندازی با کمان آنتالیای ترکیه در بخش مردان با حضور ۱۰۸ شرکت‌کننده از ۲۹ کشور برگزار شد.

رضا شبانی در دور نخست مسابقات حذفی با نتیجه ۶ بر صفر مقابل کمانداری از ترکیه به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در دور دوم مقابل نماینده ایتالیا با نتیجه ۶ بر صفر شکست خورد و حذف شد.

امین پیرعلی در دور نخست مسابقات حذفی با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب نماینده ایتالیا شد و از گردونه مسابقات کنار رفت.

میلاد وزیری در دور نخست رقابت‌های حذفی با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل کمانداری از اسلوونی به برتری رسید. وی در دور دوم این رقابت‌ها با نتیجه ۷ بر ۳ مقابل کمانداری از آلمان شکست خورد و حذف شد.

صادق اشرفی در دور نخست مسابقات حذفی با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب نماینده اوکراین شد و از گردونه بازی‌ها کنار رفت.

کد خبر 5184933

منبع: مهر

کلیدواژه: تیر و کمان ترکیه مرحله حذفی میلاد وزیری فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا جودو کشتی فرنگی کشتی آزاد مهدی طارمی کسب سهمیه المپیک والیبال فدراسیون فوتبال ویروس کرونا تیم ملی فوتبال ایران حذفی با نتیجه ۶ دور نخست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۸۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مردم ترکیه از پاسخ موشکی ایران به رژیم اسرائیل

گروهی از مردم و جمعی از احزاب ترکیه با حضور در مقابل کنسولگری ایران، حمایت خود را از پاسخ موشکی کشورمان به رژیم صهیونیستی اعلام کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، روز یکشنبه مردم ترکیه با حضور در مقابل سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران از علمیات وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی با اهدای گل تقدیر کردند.

در این اجتماع که با حضور تعداد زیادی از مردم، گروه ها و احزاب برگزار شد، برخی از سخنرانان با محکومیت رژیم صهیونیستی، مشارکت کشورهای غربی بخصوص آمریکا را در تجاوزات و نسل کشی آن رژیم، مصداق جنایت علیه بشریت دانستند.

در این اجتماع، سخنرانان فاجعه غزه را نه کشتار انسان‌ها بلکه قتل عام انسانیت دانسته و تصریح کردند: دولت های غربی با حمایت از صهیونیست ها از نسل کشی رژیم صهیونیستی اسرائیل در غزه حمایت می کنند. اکنون شاهد دوگانگی در رفتار غرب و برخی نهادهای بین‌المللی به مقوله حقوق بشر هستیم. امروز اگر دولت‌ها و سازمان‌های بین‌المللی ساکتند، مردم و جوانانی که وجدان پاک دارند، صدای مظلومیت مردم فلسطین‌اند.

سخنرانان در این اجتماع حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، را مغایر با کلیه مقررات بین‌المللی مبنی بر مصونیت اماکن دیپلماتیک دانسته و آن را برخاسته از خوی تجاوزگر و ماهیت تروریستی این رژیم خواندند که ابایی از کشتار و جنایت ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نتایج نمایندگان ایران در روز نخست اسکواش قطر جونیور
  • نتایج روز نخست مسابقات اسکواش قطر جونیور
  • نتایج روز نخست ملی پوشان ایران در مسابقات اسکواش قطر جونیور
  • کسب عنوان نخست تیراندازی کشورتوسط بانوی سوادکوهی
  • بوکسور اسلامشهری تیم ملی به مدال نقره دست یافت
  • پرگل‌ترین بازی ایران برابر کویت رقم خورد/ صعود مقتدرانه به حذفی
  • حمایت مردم ترکیه از پاسخ موشکی ایران به رژیم اسرائیل
  • صعود دو بوکسور ایران به فینال تورنمنت قرقیزستان/ صفری برنز گرفت
  • قهرمانی اسنوکر جهان؛ نماینده ایران مغلوب ترامپ شد
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال/ صفری به مدال برنز رضایت داد