Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@00:57:08 GMT

بهزیستی خوزستان متعهد به پذیرش سالمند رهاشده در اهواز شد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۸۴۱۴

بهزیستی خوزستان متعهد به پذیرش سالمند رهاشده در اهواز شد

به گزارش روز جمعه ایرنا روابط عمومی اداره کل بهزیستی خوزستان با ارائه توضیحاتی در این زمینه اعلام کرد:  پس از اطلاع اورژانس اجتماعی(سامانه تلفنی ۱۲۳) بهزیستی در خصوص مرد سالمند رها شده در یکی از مناطق شهر اهواز ، بلافاصله همکاران اورژانس اجتماعی در محل حاضر  شدند و پس از بررسی و انجام امور مددکاری،  بدلیل عفونت  شدید پای وی ناشی از دیابت، این سالمند تحویل اورژانس ۱۱۵ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنا بر این گزارش این سالمند هم اکنون در بیمارستان گلستان اهواز بستری شده و مراحل درمان را سپری می کند و در پی اقدامات مددکاری بهزیستی استان برای شناسایی خانواده وی، برادر سالمند در بیمارستان حاضر و پیگیر درمان وی شده است. 
  انتشار تصاویر رهاشدن این پیرمرد در یکی از خیابانهای شهر اهواز در فضای مجازی باعث ناراحتی و نگرانی افکار عمومی واکنشهای مختلفی شده بود.

برچسب‌ها سالمندان خوزستان اینستاگرام سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سالمندان خوزستان اینستاگرام سالمندان خوزستان اینستاگرام سازمان بهزیستی کشور اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۸۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد شکنی آموزش و پرورش اصفهان در پذیرش مسافران نوروزی

ایسنا/اصفهان مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش بیش از ۳۶۶هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳خبر داد.

محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان،  در سومین نشست ستاد اسکان نوروزی به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، اظهار کرد: از اولویت های مهم مسافران، سفر به استان اصفهان است و این مهم، نیازمند تدارک تجهیزات برای ایجاد فضای مناسب و همچنین ارتقای هم افزایی و هماهنگی بین دستگاهی است که از همه دست اندرکاران تقدیر و تشکر می نماییم.

وی ادامه داد: از ۲۶ اسفند سال گذشته فعالیت ستاد های اسکان آغاز شد و عمدتا تا ۱۲ فروردین ادامه خواهدیافت و در روز گذشته میزبان، قریب به ۴۷ هزار مسافر با استفاده از ظرفیت‌های تعیین شده اسکان آموزش و پرورش بوده‌ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه هر میهمان می تواند مبلغ حضور دیگر مسافران و یا مانع حضور دیگران باشد و این مهم بستگی به مدل میزبانی ما دارد، ابراز داشت: سال گذشته مجموعا میزبان ۳۵۰هزار مسافر بودیم اما تا این لحظه بیش از ۳۶۶هزار نفر در فضاهای اسکان نظیر مراکز رفاهی، مدارس، اردوگاه‌ها و ... ساماندهی شده‌اند.

وی افزود: رسالت ذاتی آموزش و پرورش اسکان نیست اما خود را مکلف می دانیم که در امور اجتماعی تسهیل گر باشیم لذا ستادهای اسکان در تمامی مناطق ۴۱گانه اصفهان دایر است که ستاد مرکزی در محل اداره کل آموزش و پرورش استان و ۶ ستاد تابعه در نواحی و مناطق شش‌گانه اصفهان در حال خدمات‌رسانی به میهمانان نوروزی هستند.

ابراهیمی بیان داشت: عدم ورود آموزش و پرورش به مسائل مختلف اجتماعی، تبعات جبران ناپذیری دارد و از آنجایی که تمامی دستگاه ها هدف غایی یکسانی دارند لذا تلاش برای ارتقای کیفیت ارائه شده به جامعه مخاطبین بسیار با اهمیت است

ابراهیمی خاطرنشان کرد: بازرسی های مختلف از ستادهای اسکان انجام می شود و موارد بهداشتی، امنیتی، اجتماعی و ... مورد بررسی قرار می گیرد تا بیش از ۶۰۰ مدرسه در سطح استان اصفهان، معادل حدود هفت هزار فضا شامل کلاس‌های اسکان، مراکز رفاهی، خوابگاه‌ها و سایر فضاهای مربوط به اسکان در حوزه آموزش و پرورش برای اسکان مسافران نوروزی به فعالیت بپردازند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رکورد شکنی آموزش و پرورش اصفهان در پذیرش مسافران نوروزی
  • وضعیت قابل قبول هوای ۱۴ شهر خوزستان
  • آرزوهای مددجویان و نیازمندان را برآورده کنید!
  • فعالیت مراکز اهدای خون خوزستان در شب‌های قدر
  • خدمات دهی اورژانس اجتماعی بهزیستی خوزستان به مردم و مسافران
  • ارائه خدمات رایگان به آسیب دیدگان در مراکز بهزیستی
  • ریشه بیشتر آسیب‌های اجتماعی در استان اعتیاد و مشکلات معیشتی است
  • ۸۶۱ خدمت توسط اورژانس اجتماعی استان بوشهر ارائه شد
  • رونمایی از سند برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی خوزستان
  • ارائه ۸۶۱ خدمت تخصصی توسط اورژانس اجتماعی استان بوشهر