Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، نظامیان رژیم صهیونیستی همچنان به اقدامات خصمانه خود علیه فلسطینیان در سرزمین‌های اشغالی ادامه می‌دهند. نظامیان صهیونیست به صورت گسترده به مناطقی از کرانه باختری یورش بردند.

بر اساس این گزارش، به دنبال یورش گسترده نظامیان صهیونیست به فلسطینیان در کرانه باختری درگیری شدیدی میان آنها اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صهیونیست‌ها از گلوله و گاز اشک‌آور علیه فلسطینیان استفاده کردند.

نظامیان صهیونیست در جریان این درگیری ۷ تَن از شهروندان فلسطینی را بازداشت کردند. چندی پیش نیز نهادهای حقوق بشری اعلام کردند که نظامیان صهیونیست طی ماه گذشته میلادی ۱۳۴ شهروند فلسطینی را در اراضی اشغالی بازداشت کردند. بازداشت این فلسطینیان بدون تفهیم اتهام از سوی صهیونیست‌ ها صورت گرفت.

منبع: مهر

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: فلسطینیان کرانه باختری رژیم صهیونیستی نظامیان صهیونیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۸۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: کرانه باختری و قدس اشغالی علیه اشغالگران به پا خیزند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، عبدالحکیم حنینی از رهبران جنبش حماس با اشاره به تداوم عملیات های ضدصهیونیستی علیه اشغالگران اعلام کرد: عملیات ضدصهیونیستی صبح امروز در قدس اشغالی تاکیدی جدید بر عزم مقاومت و ماندن بر سرعهد و پیمانش است.

وی افزود: زمان عملیات و مکان آن نکته های زیادی به همراه دارد زیرا همزمان طرحهای شهرک سازی و اقدامات ددمنشانه اشغالگران است.

حنینی تاکید کرد: تحولات اخیر در کرانه باختری و قدس و عملیات های ضدصهیونیستی گواهی بر میزان خشم و انتفاضه نهفته نزد ملت ماست.

وی افزود: از فلسطینی های ساکن کرانه باختری و قدس می خواهیم که علیه اشغالگران به پا خیزند.

گفتنی است که رسانه‌های عبری زبان از وقوع یک عملیات ضدصهیونیستی در قدس اشغالی خبر دادند.

بر اساس این گزارش، عملیات مذکور از طریق زیر گرفتن عناصر صهیونیست در محله رومیما واقع در قدس اشغالی انجام شد.

در این عملیات ۲ صهیونیست زخمی شده اند. رسانه‌های صهیونیستی اذعان کردند که عاملان این عملیات موفق شدند از محله مذکور به سلامت بگریزند.

کد خبر 6085549

دیگر خبرها

  • شهادت زن جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در الخلیل
  • هدف قرار گرفتن عناصر صهیونیست در درگیری با ساکنان کرانه باختری
  • حمله‌های بامدادی اشغالگران صهیونیست به کرانه باختری
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
  • شهادت یک فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به کرانه باختری
  • یک شهید در یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|بمباران غزه وحمله گسترده به کرانه باختری
  • بیش از ۸ هزار و ۴۰۰ فلسطینی در کرانه باختری دستگیر شده‌اند
  • حماس: کرانه باختری و قدس اشغالی علیه اشغالگران به پا خیزند
  • حمله به کرانه باختری با هدف خاموش کردن شعله مقاومت