Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در پیام جمعه با تأکید بر ضرورت سپردن امور به انقلابیون، گفت: باید جوانان حزب‌الهی و انقلابی پای کار باشند تا انقلاب راه خودش را دنبال کند.

امام جمعه شهرکرد انقلاب را امانتی دانست که باید از آن صیانت شود و افزود: نباید بگذاریم این امانت مخدوش بشود و امور آن را انقلابیون یعنی کسانی که پای‌بند به مبانی و ارزش‌های اساسی انقلاب باشند نه شعاری و برای ارزش‌های انقلاب دل بسوزانند، باید به دست گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین ویژگی‌های این افراد پایبندی به استقلال همه‌جانبه کشور است، انقلابی کسی است که واقعا برای استقلال کشور دل بسوزاند و نخواهد نفوذ و باز کردن پای بیگانه را در کشور به اشکال مختلف مورد توجه قرار بدهد.

نکونام حساس بودن در برابر دشمن، تقوای دینی و سیاسی داشتن و خدامحور بودن را از دیگر خصوصیات مسئولان انقلابی برشمرد و ادامه داد: آن‌هایی که غرب‌گرا هستند، در برابر بیگانه و دشمن واداده هستند و زود تسلیم می‌شوند نباید مسئول این کشور باشند و نباید به این‌ها رای داد.

امام جمعه شهرکرد با انتقاد از عدم اعتقاد راسخ برخی به نقش حاکمیتی دین در اداره جامعه، توضیح داد: این نگاه کاملا غلط است این نگاه، نگاه اسلامی نیست دین جامعه اداره می‌کند و پر از ثمرات و برکات برای رساندن جامعه به اوج قله‌های فتح و پیروزی است.

وی اظهار داشت: آن‌ها که تبعیت ادعایی و گزینشی از ولایت فقیه دارند، یک جاهایی که به نفعشان هست می‌گویند ولایت فقیه اما آن جایی که نظر ولی فقیه خلاف نظر خودشان است کار خودشان را می‌کنند خطرناک هستند و نمی‌توانند انقلابی باشند.

نکونام در ادامه مرعوبیت و وادادگی و عدم شجاعت را برای متولیان کشور غیرقابل قبول عنوان کرد و گفت: هشدار رهبر انقلاب است که باید محکم و شجاع و پرتوان و باورمند به مردم و کشور و توانمندی‌ها باشیم و این از ضرورت‌ها است.

خبر در حال تکمیل است...

 

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۸۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانان واقعی شهدا هستند

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: قهرمانان واقعی این کشور شهدایی هستند که جانشان را فدای دین خدا و آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی ایران کرده‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، عباس اعلایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین شامگاه سه‌شنبه در مراسم یادواره شهدای ورزشکار استان قزوین که در محل سالن اجتماعات مجتمع لاله برگزار شد، اظهار داشت: قهرمانان واقعی این کشور شهدایی هستند که جانشان را فدای دین خدا و آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی ایران کرده‌اند.

وی ادامه داد: عملیات غرورآفرین وعده صادق افتخارآفرینی و حماسه‌سازی تاریخی سپاه مقتدر پاسداران انقلاب اسلامی بود که بار دیگر عظت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به رخ دنیا کشید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین خاطرنشان کرد: وقتی که ورزشکاران در رشته‌های مختلف ورزشی افتخارآفرینی می کنند این سپاهیان عزیز هستند که حامی و مشوق همیشگی‌شان هستند.

اعلایی مقدم یادآور شد: امروز نیز همه مردم خاصه جامعه ورزشی استان قزوین این افتخار آفرینی بزرگ (عملیات وعده صادق)سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک می‌گویند.

وی تصریح کرد: جامعه ورزشی استان قزوین قدردان خانواده‌های معظم شهدا بوده و تا به امروز نیز بسیاری از مدال‌آوران مسابقات جهانی و کشوری مدال‌های خود را با افتخار به خانواده‌های معظم شهدا اهدا کرده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین، افزود: ورزشکاران خوب می‌دانند که وارثان کدام بزرگ مردان هستند و همیشه یاد و خاطره شهدا را در در مجامع بین‌المللی ورزشی زنده نگه می‌دارند.

به گزارش تسنیم، در پایان این یادواره شهدا از کتاب مدالی از جنس پلاک(خاطره شهدای ورزشکار استان قزوین)که با حمایت سپاه صاحب الامر(عج) و شهرداری قزوین چاپ و منتشر شده بود رونمایی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • استقلال سیاسی کشور ایران بی‌مثال است / تداوم جدی در اجرایی شدن طرح نور
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • ۲ راهبرد ایران برای افزایش اقتدار و حرکت به سوی قله
  • عقلانیت انقلابی راه حل مواجهه با معادله و حل مسائل کشور است
  • عقلانیت انقلابی اهل دوقطبی‌های کاذب نیست
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • دهقانی: زیست‌بوم دانش‌بنیان حامی سپاه درمسیر پیشرفت و اقتدار
  • در مسیر جلوگیری از مهاجرت نخبگان باید موانع قانونی را برداریم
  • انقلابی ماندن در گرو تداوم فرهنگ دفاع مقدس است