Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین  فریده جعفری از ارائه تمامی خدمات بیمه سلامت به صورت الکترونیکی خبر داد و گفت: در راستای اجرای بند"ج" و "ز" تبصره 17 قانون بودجه سال 1400 و بر اساس بخشنامه صادره از سوی ستاد مرکزی سازمان بیمه سلامت ایران و همچنین جهت تامین زیرساختهای لازم در مطبها و تمامی مراکز تشخیصی و درمانی طرف قرارداد در جهت کاهش کاربرد دفترچه کاغذی و حذف تدریجی آن ، از اول اردیبهشت ماه سال جاری بیمه شدگان صندوق بیمه سلامت همگانی تمامی خدمات را به صورت الکترونیکی دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با این اقدام بیمه شدگان دیگر نیازی به ارائه دفترچه درمانی به مطبها و موسسات تشخیصی و بیمارستانها نخواهند داشت و تنها با ارائه کارت ملی یا شماره ملی خود مورد ویزیت و دریافت خدمات قرار خواهند گرفت.
مدیرکل سازمان بیمه سلامت آذربایجان غربی در ادامه عنوان کرد: با اجرایی شدن این اقدام در ایام شیوع بیماری کرونا تبادل کاغذ کاهش یافته و افراد با مراجعه به داروخانه یا آزمایشگاه یا رادیولوژی با ارائه کد ملی و کد رهگیری داروهای نسخه تجویزی خود را از داروخانه و خدمات دیگر تجویزی الکترونیکی را از موسسات مورد درخواست دریافت خواهند کرد
وی اظهار کرد:  فرایند الکترونیکی سازی خدمات در دیگر صندوقهای این اداره کل همچنان و به تدریج ادامه دارد و این اداره کل در گام بعدی صندوق بیمه سلامت روستائیان و سایر صندوقها را در فاز الکترونیکی سازی دریافت خدمات قرار خواهد داد. 
جعفری خاطر نشان کرد: اداره کل بیمه سلامت آذربایجان غربی بیش از ۲ میلیون نفر در این استان بیمه شده دارد که تحت پوشش صندوق کارکنان دولت، صندوق روستاییان و عشایر و ساکنین شهرهای زیر 20 هزار نفر صندوق سایر اقشار، صندوق بیمه سلامت همگانی، صندوق بیمه سلامت ایرانیان پنج صندوق این سازمان می‌باشند. .
وی ادامه داد:صندوق بیمه سلامت همگانی در استان دارای 508 هزار و 544 نفر بیمه شده می‌باشد.  

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: بیمه سلامت آذربایچان غربی بیمه شده خدمات غیرحضوری صندوق بیمه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۸۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید اعتبار سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، جمشید شایانفر مدیر کل بیمه گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران گفت: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و دهک‌های یک تا ۵ درآمدی به صورت سیستمی و متمرکز به صورت رایگان به مدت یکسال تمدید می‌شود.
بیمه شدگان مذکور نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان جهت تمدید پوشش بیمه‌ای ندارند و در مراجعه به مراکز ارایه دهنده خدمت سلامت صرفا با ارایه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • کم‌توانان خوزستانی از خدمات صندوق بیماران خاص برخوردار می‌شوند
  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید اعتبار سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • ارایه رایگان یک میلیون و ۴۶۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مرکزی
  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • فعالیت سامانه نسخ الکترونیک بیمه سلامت پایدار شد
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت