Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سید اسماعیل موسوی سخنگوی و دبیر ستاد انتخابات کشور، با اشاره به پایان روند ثبت نام انتخابات مجلس خبرگان رهبری در نوزدهم فروردین ماه، گفت: در پایان فرصت هفت روزه ثبت نام انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری، در مجموع از روز اول تا هفتم، برای چهار حوزه انتخابیه مشمول این انتخابات، ثبت نام ۸۸ نفر نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه، در ادامه با اشاره به تعداد داوطلبان حضور در انتخابات میاندوره مجلس خبرگان رهبری به تفکیک حوزه‌های انتخابیه، گفت: در مجموع ثبت نام ۵۴ نفر در استان تهران، ۱۲ نفر در استان خراسان رضوی، ۱۴ نفر در استان قم و ۸ نفر در استان مازندران قطعی شد.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور، در خصوص تبلیغات داوطلبان میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: کسانی که صلاحیتشان در شورای نگهبان تایید شود، از ۱۵ روز قبل از روز رای گیری، یعنی از روز ۱۳ خرداد ماه تا ۲۶ خرداد ماه به مدت ۱۴ روز می‌توانند تبلیغات داشته باشند.

کد خبر 5184975 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای نگهبان ستاد انتخابات کشور مجلس خبرگان رهبری سید اسماعیل موسوی انتخابات 1400 صحن مجلس مجلس شورای اسلامی برجام محمد جواد ظریف محمد باقر قالیباف انتخابات 1400 سید عباس عراقچی هیئت دولت حجت الاسلام حسن روحانی ویروس کرونا وزارت خارجه محمدجواد ظریف اسحاق جهانگیری سعید خطیب زاده مجلس خبرگان رهبری نفر در استان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۸۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: انتخابات دور دوم مجلس در ۸ حوزه الکترونیکی برگزار می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

احمد وحیدی وزیر کشور روز چهارشنبه - ۸ فروردین ماه - حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتخابات دور دوم در ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و برنامه وزارت کشور این است که در ۸ حوزه انتخابات به صورت تمام الکترونیک برگزار شود و در حوزه‌هایی که تک نماینده است، انتخابات به شکل غیر الکترونیک خواهد بود.

ادامه دارد..

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مشارکت مردمی ضریب امنیت را بالا می‌برد
  • (ویدیو) مصطفی معین: از انتخابات مجلس هفتم دیگر رای نداده‌ام جز یک بار به روحانی
  • نمایندگان مجلس خبرگان باید استقلال رای داشته باشند
  • ضرورت همدلی ۱۲ نماینده مازندران با استاندار به منظور رفع موانع استان
  • وزیر کشور: انتخابات دور دوم مجلس در ۸ حوزه الکترونیکی برگزار می‌شود
  • تحلیل بادامچیان از علت رای نیاوردن باهنر و نوبخت
  • انتخابات شهرداری استانبول / رقابت میان نامزدهای حزب حاکم و مخالف / رای تعیین کننده کردها
  • (ویدئو) روایت پزشکیان از تایید صلاحیت شدنش با توصیه رهبری
  • بادامچیان: مجلس دوازدهم یک مجلس پرهیاهو خواهد بود /ائتلاف شانا و پایداری در مرحله دوم تاثیری در انتخابات ندارد
  • پزشکیان: فکر نمی‌کردم خاتمی رأی ندهد