Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@09:18:52 GMT

اعمال محدودیت های کرونایی در مبادی ورودی شهرهای ایلام

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۸۹۲۱

اعمال محدودیت های کرونایی در مبادی ورودی شهرهای ایلام

رضا همتی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به افزایش تصاعدی مبتلایان به ویروس کرونا در راستای تصمیمات ستاد مقابله با کرونا، برای حفظ سلامت و صیانت از مردم و قطع زنجیره انتشار ویروس، در تمامی مبادی ورودی شهرهای استان از تردد خودروهای غیر بومی به داخل شهرهای قرمز و نارنجی استان ممانعت به عمل می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ثبت تخلفات رانندگان که محدودیت‌های کرونایی را رعایت نمی‌کنند به وسیله سامانه‌های الکترونیکی و دوربین‌های هوشمند ثبت تخلف و دوربین‌های نصب شده بر روی لباس کارکنان و حضور مامورین پلیس انجام می‌شود و رانندگان باید از ترددهای غیر ضروری خودداری کنند.

رئیس پلیس راه انتظامی استان تصریح کرد: ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان و به شهرهای قرمز مبلغ یک میلیون تومان جریمه خواهد داشت.

همتی زاده در پایان در خصوص صدور مجوز تردد گفت: بر اساس ابلاغیه کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص ماموریت اداری، مجوزهای صادره توسط ادارات و سازمان‌ها ملاک عمل بوده و نیازی به مجوز فرمانداری نیست.

وی گفت: فرمانداری‌ها صرفاً برای تردد بین شهرهای قرمز و نارنجی به شهرهای آبی و زرد و با ارائه مستندات کافی توسط افراد متقاضی برای امور ضروری از قبیل درمانی، پزشکی، اداری، قضایی، حقوقی و شاغلین بنگاه‌های تجاری مجوز صادر می‌کنند.

کد خبر 5184988

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راه ایلام ویروس کرونا ویروس کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا گرگان اردبیل ماه مبارك رمضان ستاد ملی مقابله با کرونا انتخابات 1400 محدودیت های کرونایی اراک شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۸۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد

به گزارش پارس نیوز ، محسن هرمزی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد سرانجام مطالعات تغییر در اجرای طرح ترافیک در شهر تهران با تأکید بر اینکه ما در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران میراث دار کم و کاستی‌هایی هستیم، گفت: حوزه طرح ترافیک در سال‌های اخیر با توجه به مقتضیات زمانی به‌روزرسانی نشده است.

به‌روز رسانی طرح ترافیک در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود

وی با بیان اینکه در به‌روزرسانی طرح ترافیک قواعد را در سال جدید در دستور کار قرار دادیم؛ بگونه‌ای که موضوع به‌روز رسانی طرح ترافیک در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می شود، افزود: بعد از نهایی شدن تغییرات، طرح اصلاحی باید در نهادهای بالادستی مورد بررسی و تصویب قرار گیرد و بعد از آن نسبت به ابلاغ و اجرایی کردن طرح جدید اقدام می‌کنیم.

در طرح ترافیک جدید چیزی به نام طرح «زوج و فرد» نخواهیم داشت

هرمزی با تأکید بر اینکه جزئیات تغییرات بعد از نهایی شدن به اطلاع شهروندان می‌رسد، اظهار کرد: اما باید بگویم که بر اساس مطالعات جدید یک طرح ترافیک خواهیم داشت و چیزی به نام طرح «زوج و فرد» نخواهیم داشت و همچنین قواعدی مبتنی بر حوزه برقی سازی را وضع می‌کنیم؛ یعنی خودروها و موتورسیکلت‌های برقی قابلیت تردد بدون محدودیت خواهند داشت. در محدوده بازار و منطقه ۱۲ نیز محدودیت‌هایی برای تردد موتورسیکلت‌های بنزینی ایجاد خواهد شد.

طرح جدید ترافیکی کمکی به شب مردگی خیابان‌های پایتخت

معاون حمل و نقل شهرداری تهران تصریح کرد: طرح جدید ترافیکی را به نحوی مدیریت خواهیم کرد که از شب مردگی خیابان‌ها کم کنیم؛ زیرا طرح ترافیک سال‌ها باعث شده که به شب مردگی خیابان‌ها کمک کند.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • طرح تفصیلی شهر اردبیل به تصویب رسید
  • محدودیت‌ها به تدریج اعمال می‌شود/ برخی دستگاه‌ها فناوری مطلوبی ندارند
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا
  • زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • افزایش ۱۰ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین