Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، شهاب‌الدین عزیزی‌خادم، رئیس فدراسیون فوتبال درباره دلایل انتخاب مجتبی خورشیدی به عنوان سرپرست تیم ملی و انتقادات اهالی فوتبال گفت: قبل از او حتما با چند نفر صحبت کردم. می‌توانم اسم بیاورم. دو، سه ساعت با چهره‌های ملی صحبت کردم. خواهش کردم که این مسئولیت را بپذیرند. هیچ کس نیامد. استدلال آن‌ها این بود که در فوتبالی که همه چیز خدشه دار شده، به هر دلیل نیامدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فوتبال متعلق به همه است. نمی‌توان یک خط‌کش گذاشت که چه کسانی بیاند و چه کسانی نیایند. چارت تیم‌های ملی در حال تغییر است و نفرات بالاتری هم انتخاب خواهد شد. مسئولین این تیم بر عهده خودم است.

او درباره استعفای علی جوادی از سمت مدیریت روابط عمومی این فدراسیون اظهار کرد: او سمت سرپرستی را در اختیار داشت. تصمیم گرفته در این سمت نباشد اما ما هنوز نپذیرفته‌ایم. انتصاب‌ها جزو اختیارات خودم است.

رئیس فدراسیون فوتبال  درباره سلب میزبانی از ایران و میزبانی بحرین و همین طور شکایت ایران از AFC در دادگاه داوری ورزش گفت: بحث اعتراض ما به میزبانی در لحظه آخر ثبت شد. کنفدراسیون فوتبال آسیا دو وکیل را معرفی کرده و تا چند روز آینده تعیین تکلیف خواهد شد که بازی‌ها به کشور دیگری برود یا فرایند حقوقی آن تعیین تکلیف می‌شود. ما از تمام ظرفیت‌های‌مان استفاده خواهیم کرد.

عزیزی خادم با اشاره به پرونده شکایت ایران از حکم صادر شده از سوی  فیفا به نفع مارک ویلموتس در دادگاه CAS گفت: درباره پرونده ویلموتس هم باید بگویم که ما بدهی 6 میلیون و 500 هزار یورویی داریم. دادگاه این پرونده عقب افتاده و به اوایل تیرماه موکول شده است. ما امیداریم که این بدهی را کم کنیم. این موضوع هیئت رئیسه قبلی و وزارت ورزش را درگیر کرده است. تیم ملی را به لبه تیغ برده‌ایم، بی‌اعتمادی به وجود آمده است و مسائلی به فوتبال ملی وارد شده است.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اصلاحاتش در فوتبال گفت: دستمزد داوران هم باید مورد بررسی قرار بگیرد. افزایش 300 درصدی حقوق داوران را خواهیم داشت. خیلی از این داوران 18 ماه است که حقوق نگرفته‌اند. با اسپانسرها در حال گفت و گو هستیم. این حق داوران است. فوتبال کار نکرده زیادی دارد که ما در حال برنامه‌ریزی هستیم.

او درباره لغو قانون ممنوعیت ورود مربیان و داوران خارجی اظهار کرد: این موضوع در هیات رئیسه مطرح می‌شود. خودم مطالعه‌ای روی این موضوع ندارم. منافع فوتبال برای من مهم است. باشگاه‌ها باید صندوقی ایجاد کنند و برای جذب بازیکن و مربی خارجی گارانتی بدهند. باید دستمزد بازیکن و مربی خارجی را در این صندوق می ‌گذارند و هر موقع که قراردادی فسخ شد، پول از همین محل تسویه حساب می‌شود. ما که نمی‌توانیم اجازه دهیم پرونده دیگری علیه فوتبال ایران تشکیل شود.

وی درباره بدهی این فدراسیون به شستا و همینطور خبر واگذاری سه دانگ ساختمان باشگاه پرسپولیس گفت: بخش اعظمی از بدهی‌ها به یورو داده شده و سایر مبالغ را هم تعامل خواهیم کرد تا پرداخت شود. من چیزی درباره واگذاری ساختمان باشگاه پرسپولیس ندیده‌ام. همه چیز باید کتبی باشد. واقعیت و برنامه برای ما چیزهایی است که مکتوب شده و رضایتمندی افکار عمومی و مردم برای ما مهم است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: عزیزی خادم فدراسیون فوتبال ایران فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۹۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی تیم‌های داوری مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور را مشخص کرد که به شرح زیر است:

پنجشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳
* مس رفسنجان - پیکان تهران
داور: مهدی اجاقی کمک‌ها: حامد صفایی، مرتضی هوشیار و علی سام ناظر: سعید علینژادیان

جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳
* مس کرمان - چادرملو اردکان
‌داور:
احمد محمدی کمک‌ها: حمید نادری، سامان اقبال پور و احمد مرشدی ناظر: حسین طالقانی

* فجر سپاسی شیراز - گل گهر سیرجان
‌داور:
حسین زمانی کمک‌ها: مهدی شفیعی، سجاد ایرانپور و مسعود حقیقی ناظر: اسماعیل آمری

* هوادار تهران - مس سونگون ورزقان
‌داور:
شاهین یزدانی کمک‌ها: علیرضا طاهرخانی، سجاد نجفی نژاد و عبدالحسین باستان ناظر: محمدحسین اسدی

* آلومینیوم اراک - پرسپولیس
داور: امیر عرب براقی کمک‌ها: هادی طوسی، علی احمدی و کیوان علیمحمدی

* تراکتور تبریز - ذوب آهن اصفهان
داور: امیرسامان سلطانی کمک‌ها: امیرمحمد داودزاده، وحید سیفی و حامد سیری، ناظر: اکبر بخشی زاده

* ملوان بندرانزلی- سایپا تهران
داور: مهرداد خسروی کمک‌ها: هیوا بهمنی، هیمن نوربخش و شهاب محمدی ناظر: شاهین حاج بابایی

* آبی پوشان جنوب - سپاهان
داور: هادی علی نیافر کمک‌ها: امید افخمی، کورش صامی فر و میثم عباسی ناظر: مختار مهدوی.

کد خبر 6087323

دیگر خبرها

  • خادم: پیچ هرز را هر چقدر بپیچانی، هرز است
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • آیین نامه داوری ایران قدیمی و با اشکال است
  • نبی: هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند
  • افشاگری از اتفاقات تلخ در فوتبال تهران
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • ادامه اتفاقات عجیب در فوتبال ایران | شما بخندید، ما ادامه می‌دهیم!
  • روایت مدیرعامل خیبر از اتفاقات ورزشگاه انقلاب کرج/ فقط یک نفر با حضور بانوان مخالف است!
  • برخی تیم‌ها گل‌های عجیب می‌خورند!