Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش با کمبود ۱۹۷ هزار نفری نیرو مواجه بوده که این کمبود از طریق نیروهای حق التدریسی آزاد و به کارگیری بازنشسته ها، سرباز معلم و خرید خدمات جبران شد.

حاجی میرزایی افزود: طبق آخرین برآوردها، ۲۰ هزار نفر از طریق دانشگاه فرهنگیان و ۲۸ هزار نفر از طریق ماده ۲۸ جذب شدند که برای امسال خوب است ولی سالانه به ۳۰ هزار نفر در این بخش نیاز داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: وضعیت ۱۰۰ هزار نفر از نیروهای این وزارتخانه در ماه های اخیر تعیین تکلیف شد که در ۱۵ سال گذشته بی سابقه بود و ۳۰ هزار نفر نیز تا ۲ ماه آینده تعیین تکلیف خواهند شد.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: اگر کسی در قانون و مصوبات ذیحق باشد موظف هستیم حل کنیم و خلاف مقررات اقدامی نمی‌شود.

حاجی میرزایی ادامه داد: ما مصوبات صلاحیت معلمی را بررسی و ارائه کردیم و کسی بدون صلاحیت معلمی نمی‌تواند وارد آموزش و تدریس شود.

او گفت: تلاش می شود انگیزه ای برای معلمان ایجاد شود تا افراد در مسیر کسب خلاقیت ها قدم بردارند و اگر رتبه بندی به شیوه صحیح انجام شود، تحولی عمیق را شاهد خواهیم بود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش خرید خدمات آموزش و پرورش هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۹۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملل : ۷۰ درصد مردم شمال نوار غزه با گرسنگی مواجه هستند

دفتر امور انسانی سازمان ملل در اراضی فلسطینی اعلام کرد که ۷۰ درصد از ساکنین شمال نوار غزه با گرسنگی مواجه هستند.

به گزارش تسنیم، سخنگوی دفتر امور انسانی سازمان ملل در اراضی فلسطینی امروز دوشنبه ضمن اعلام این موضوع تاکید کرد که هرگونه حمله زمینی به رفح خطرناک و فاجعه‌بار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه میزان ویرانی‌ها در خان یونس بی‌سابقه است، افزود که هیچ مکان امنی در غزه وجود ندارد و ساکنان رفح جایی برای رفتن ندارند.

بر اساس داده‌های سازمان ملل، در ماه ژانویه، روزانه حدود 100 کامیون حامل کمک‌های انسانی وارد جنوب نوار غزه می‌شد و این درحالی است که حتی در وضعیت غیرجنگی هم مردم غزه برای تامین نیازهای خود روزانه به حدود 500 کامیون کمک‌های انسانی نیاز داشتند. این درحالی است که بعد از ماه ژانویه تعداد کامیون‌های حامل کمک به 66 کامیون کاهش یافت.

با توجه به تشدید بحران انسانی و گسترش قحطی در غزه، اپیدمیولوژیست‌های ارشد بین‌المللی ارزیابی می‌کنند که اگر بحران انسانی در غزه به همین شکل ادامه داشته باشد، تعداد قربانیان بحران گرسنگی و بیماری‌های واگیردار در ماه تابستان به 100 هزار نفر خواهد رسید و اگر این بحران بدتر شود، انتظار می‌رود بیش از 120 هزار نفر در غزه جان خود را بر اثر اپیدمی‌ها و گرسنگی از دست بدهند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری
  • داستان تکراری کمبود پرستار؛ استخدام مشکل را حل می‌کند؟
  • سازمان ملل : ۷۰ درصد مردم شمال نوار غزه با گرسنگی مواجه هستند
  • کمبود تخت و نیروی انسانی در بیمارستان‌های جنوب کرمان
  • نتایج اولیه آزمون آموزگاری ۱۴۰۳ آموزش و پرورش اعلام شد + لینک مشاهده نتایج
  • ۲۸ هزار نفر نیروی جدید در مدارس ابتدایی بکارگیری می شود
  • حقوق حق التدریسی‌ها ۲ برابر می‌شود
  • مدارس غیردولتی خود را از جریان آموزش و پرورش جدا ندانند
  • تعیین تکلیف دستمزد معلمان حق‌التدریس
  • انعقادتفاهم نامه توانمندسازی منابع انسانی و تربیت نیروی متخصص و ماهر در خوزستان