Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@05:43:27 GMT

فهرست بارسا برای بازی با رئال؛ جرارد پیکه رسید

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۹۵۸۴

فهرست بارسا برای بازی با رئال؛ جرارد پیکه رسید

جرارد پیکه با پشت سر گذاشتن مصدومیت توانست وارد فهرست بارسلونا برای بازی برابر رئال مادرید شود.

به گزارش "ورزش سه"، جرارد پیکه 13 اسفند در بازی برگشت بارسا برابر سویا در نیمه نهایی کوپا دل ری مصدوم شد و با وجودی که معاینات پزشکی اولیه نشان می داد مصدومیت او چیز خاصی نیست ولی تست های دقیق تر پیچ خوردگی رباط جانبی زانوی او را نشان دادند تا به این ترتیب او مدتی دیگر را به دور از میادین بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

مدافع کهنه‌کار بارسلونا در این فصل پیشتر سه ماه نیز به دلیل مصدومیت زانو از ترکیب  خارج شده بود.

پیکه در چند روز گذشته به تمرینات بارسا برگشته بود ولی در مورد اینکه بتواند برابر رئال بازی کند، تردیدهایی وجود داشت. در نهایت با اعلام فهرست بارسا برای ال کلاسیکو مشخص شد که مصدومیت او به طور کامل برطرف شده و مشکلی برای بازی نخواهد داشت.

 

 

 

 

به این ترتیب اگر پیکه از ابتدا بازی کند، فرانکی دی یونگ به مرکز میدان باز می گردد و این شاید سیستم بارسا را تغییر دهد. تغییر سیستمی که می تواند روی آنتوان گریزمان و عثمان دمبله تاثیرگذار باشد. همچنین سرجی روبرتو نیز با بهبود مصدومیت وارد فهرست ال کلاسیکو شد.

 

لیست بارسا برای بازی با رئال: تراشتگن، اینیاکی پنیا، آرنائو تناس، دست، سرجی روبرتو،یکه، لنگله، ارائوخو، مینگسا، اومتیتی، جوردی آلبا، جونیور، پدری، پیانیچ، ریکی پویج، ایلایکس، مسی، گریزمان، دمبله، تریناکئو و مارتین برایثویت

 

سرجی روبرتو ال کلاسیکو جرارد پیکه بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سرجی روبرتو ال کلاسیکو جرارد پیکه بارسلونا جرارد پیکه برای بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۹۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار ژاوی به بازیکنان بارسلونا درباره ال‌کلاسیکو

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در آستانه نبرد سنتی تیمش با رقیب دیرینه مادریدی، به شاگردان خود هشدار داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که روحیه کاتالان‌ها به خاطر باخت خانگی سنگین اخیرشان برابر پاری‌سن‌ژرمن در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و حذف از این رقابت‌ها به شدت اُفت کرده است، قبول یک شکست دیگر آنهم در ال‌کلاسیکو آخرین چیزی خواهد بود که سرمربی‌شان ژاوی هرناندس خواهد خواست.

بعد از حذف از اروپا، لالیگا آخرین شانس باقیمانده بارسایی‌ها برای کسب جام است هرچند که احتمال وقوع چنین سناریویی بسیار کم است. فاصله هشت امتیازی موجود میان رئال مادرید صدرنشین و بارسلونای رده دومی، به فرض پیروزی بارسا در خانه حریف در حالی به پنج امتیاز کاهش خواهد یافت که فقط شش هفته دیگر به پایان فصل باقی است و بارسایی‌ها هم تا پایان فصل بازی‌های سخت‌تری پیش رو دارند؛ حداقل روی کاغذ. با این وجود ژاوی نمی‌خواهد که در آخرین فصل حضورش روی نیمکت بارسلونا با ثبت سه شکست پی‌در‌پی در ال‌کلاسیکو به یاد سپرده شود.

پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد/ پایان تلخ اتلتیکو

 

طبق گزارش نشریه آ اس اسپانیا، صبح امروز (پنجشنبه) سرمربی بارسلونا قبل از شروع تمرینات گروهی بازیکنانش با آنها جلسه‌‌ای پنج دقیقه‌ای گذاشته و اتمام حجت کرده است. نشریه مادریدی به نقل از ژاوی نوشته است: بیاید به سراغ (رئال) مادرید برویم. برای این بازی من هیچ بهانه‌ای را نمی‌پذیرم.

گویا یکی از مهمترین نکاتی که ژاوی در تمرینات پیش روی بارسلونا مدنظر خواهد داشت، وضعیت روانی بازیکنانش است. ظاهراً او نگران آن است که باخت 4 بر یک سه‌شنبه شب برابر پاری‌سن‌ژرمن روحیه بازیکنانش را تضعیف کرده باشد و آنها از همین حالا خودشان را برابر رئالی که در شرایطی کاملاً متضاد به سبب پیروزی‌اش در خانه منچسترسیتی و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان سرشار از روحیه‌ شده، از پیش بازنده بدانند.

اگر او بتواند این مسئله را مدیریت کند، بارسلونا می‌تواند امیدوار باشد که به سبب استراحت بیشتر بازیکنانش نسبت به کهکشانی‌هایی که سفرشان به انگلیس با یک بازی 120 دقیقه‌ای سنگین همراه بود، دست پر از مادرید به کاتالونیا برگردد.

تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید در این فصل تا کنون دو بار برابر یکدیگر قرار گرفته‌اند که اولی در نیم‌فصل نخست لالیگا و دومی در فینال سوپرجام اسپانیا بود که هر دوی آنها با برتری رئال مادرید همراه بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار ژاوی به بازیکنان بارسلونا درباره ال‌کلاسیکو
  • جلسه سرنوشت‌ساز برای تعیین تکلیف ژاوی
  • ادعای ستاره سابق بارسا: رئال بهترین تیم بود
  • ژاوی تمرین بارسلونا را تعطیل کرد
  • مصدومان ما در حال رقصند!
  • پاسخ عجیب رئال: مصدومان ما در حال رقصند!
  • شب بد ستاره رئال در اتحاد: مصدومیت هم اضافه شد!
  • هشدار ستاره بارسا: به خاطر رئال حق ناراحتی نداریم
  • توهین باورنکردنی طرفداران بارسا علیه ستاره رئال
  • داور ال‌کلاسیکو مشخص شد