Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌اکبر آشوری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها از تردد روان در اغلب محورهای مواصلاتی خبر داد و اظهار داشت: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها بر اساس اطلاعات 2314 دستگاه ترددشمار جاده‌ای نسبت به روز قبل 5.8 درصد کاهش دارد.

در همین مدت سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 14.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

9 درصد بیشترین تردد بین ساعات 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعات 3  تا 4 صبح ثبت شد.

* ثبت حدود 117 هزار تردد در آزادراه کرج ـ تهران

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد در آزادراه کرج ـ تهران با حدود 117 هزار تردد ثبت شد و پس از آن آزادراه‌کرج ـ قزوین با 114 هزار تردد و آزادراه تهران ـ‌کرج 109 هزار تردد از  پرترافیک‌ترین جاده‌های کشور اشت.

* انسداد 8 جاده به دلیل نبود ایمنی در مسیر

وی با بیان اینکه در حال حاضر 8 جاده به دلیل نبود ایمنی در مسیر مسدود است گفت: در این باره می‌توان به محورهایی نظیر پونل ـ خلخال، گنج‌نامه ـ تویسرکان، خرم‌آباد ـ پلدختر، جاده فرعی شمشک ـ دیزین و محور شهداد ـ نهبندان اشاره کرد.

* تردد روان در محورهای تهران ـ شمال

آشوری اظهار داشت: در حال حاضر در محورهای هراز، فیروزکوه و کندوان همچنین آزادراه قزوین ـ رشت و آزادراه تهران ـ‌ شمال در مسیر رفت و برگشت ترافیک روان است.

وی از بروز ترافیک نیمه سنگین در محور تهران ـ فشم محدوده رودک خبر داد.

* بارش پراکنده در محور کندوان

آشوری درباره وضعیت ترافیکی جاده‌ها بیان کرد:‌در حال حاضر در برخی از محورهای استان البرز بارش پراکنده داریم همچنین در محور کندوان بارش پراکنده باران گزارش شده است.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: وضعیت ترافیکی مدیریت محورهای مواصلاتی مدیر مرکز مدیریت راه ها آشوری محور تهران ـ فشم هزار تردد تهران ـ جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۹۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است

آفتاب‌‌نیوز :

علی زندی فر با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی البرز اظهار کرد: بر اساس اطلاعات دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری مستقر در محورهای مواصلاتی استان، در حال حاضر شاهد بارش پراکنده باران در تمام جاده‌ها هستیم.

وی ادامه داد: گزارش‌های دریافتی نشان می‌دهد تردد در تمامی محورهای مواصلاتی البرز عادی است و ترافیکی مشاهده نمی‌شود.

این مسئول توضیح داد: تمام مسیرهای البرز باز است و هیچ مشکلی برای عبور و مرور خودروها وجود ندارد.

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای البرز گفت: انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس طی دو روز گذشته برای افزایش ایمنی و جلوگیری از ریزش سنگ صورت گرفته بود. البته قرار بود این انسداد امروز هم تمدید شود اما با توجه به شرایط جوی منتفی شد و تردد در محور برقرار است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد