Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر بهنام‌جو عصر امروز در جلسه ستاد مدیریت و کنترل بیماری کرونا در شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: در شهرستان‌های اردبیل و نمین با توجه به  وضعیت قرمز، گرو‌های شغلی ۲ تا ۴ از فردا به مدت ۱۰ روز ممنوعیت فعالیت دارند.

وی افزود: به مدت ده روز تنها گروه شغلی یک امکان فعالیت خواهد داشت که از کسبه و مردم خواستاریم تا برای کنترل بیماری کرونا در این مناطق همکاری لازم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل با اشاره به تعطیلی پاساژ‌ها و فضا‌های سربسته، فعالیت‌های آموزشی و یک سوم شدن حضور کارکنان ادارات بیان کرد: برگزاری مراسمات جشن و عروسی، ختم و دورهمی‌ها چه در منزل و چه در مکان‌های دیگر کاملا ممنوع بوده و باید لغو شود.

وی در خصوص محدودیت تردد در سطح استان نیز تصریح کرد: در شهر‌های نارنجی و قرمز به استثنای افرادی که مجوز رسمی اداری و درمانی دارند، از ۱۰ شب تا ۳ صبح محدودیت تردد اعمال می‌شود و همچنین ورود پلاک‌های غیر بومی و خروج پلاک‌های بومی نیز ممنوع است.

بهنام جو گفت: همکاری همه در اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی و محدودیت‌ها ضرورت دارد تا وضعیت کرونا را در استان مدیریت کنیم و وضعیت بحرانی‌تر نشود.

انتهای پیام/3463/
 

منبع: فارس

کلیدواژه: اردبیل ممنوعیت مدیریت جو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۹۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، جهانگیر جوانمرد روز پنجشنبه در جلسه ساماندهی مشاورین املاک و خودرو اردبیل که با حضور معاون دادستان مرکز استان، مدیرکل تعزیرات حکومتی و روسای اتحادیه‌های مشاورین املاک و خودرو برگزار شد، با تبیین آسیب‌ها، اختلافات و دعاوی در این حوزه اظهار کرد: به منظور جلوگیری از این اختلافات و دعاوی و پیشگیری از هر گونه جرایم، مسئولان و روسای اتحادیه‌ها با استفاده از ظرفیت‌های قانونی باید اقدامات قاطع قانونی، بازدارنده و متناسب انجام دهند.
وی با بیان اینکه تمام صنوف از جمله مشاورین املاک و خودرو باید دارای پروانه فعالیت باشند، تصریح کرد: با هدف مقابله و پیشگیری از تخلفات در این حوزه گشت‌های تلفیقی متشکل از دستگاه‌های مرتبط برای رصد میدانی تشکیل شده و بر اساس گزارش‌های آنها با هرگونه واحد صنفی که فاقد مجوز قانونی فعالیت باشند، مطابق با قانون برخورد شده و نسبت به پلمب واحد صنفی اقدام خواهد شد.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد تخلف موضوع را به مرجع قضایی و انتظامی گزارش دهند.

دیگر خبرها

  • شاخص کیفی ۲۲ شهر سالم و پاک ثبت شد / اردبیل پاک‌ترین هوا را دارد
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل تا هفته آینده
  • طرح ملی ممنوعیت توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در اردبیل
  • استاندار اردبیل از شاعر و پژوهشگر نمینی تجلیل کرد
  • اعزام اولین گروه از زائران عمره استان اردبیل به سرزمین نور