Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، متن پیام مهدی علی نژاد به فرنگی کاران المپیکی کشورمان، به شرح زیر است:

بِسْم الله الرحمن الرحیم

تلاش و جدیت، قهرمانان و دلاوران کشتی فرنگی ایران که در همین ماه ابتدایی سال ١٤٠٠ با درخشش خود ۲ سهمیه به کاروان ورزشی ایران در المپیک توکیو افزودند، قابل ستایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موفقیت فرنگی کاران ایران در مسابقات آلماتی قزاقستان و کسب سهمیه‌های "گرایی" و "ساروی" موجی از نشاط و شادابی را در جامعه ورزش به ارمغان آورد و مردم را به تک سهمیه آینده برای کشتی فرنگی ایران در راه المپیک توکیو امیدوار کرد.

کسب این ۲ سهمیه را به مسئولین فدراسیون کشتی، کادر فنی و سرپرستی و قهرمانان تیم ملی کشتی فرنگی تبریک می‌گویم و امیدوارم کشتی گیران ایران همچنان بدرخشند و دل مردم را شاد کنند.

مهدی علی نژاد

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان

بیشتر بخوانید

سانتونخا: از این که در ایران حضور دارم، افتخار می‌کنم/ قرار است مسابقات جهانی را با بالاترین استاندارد برگزار کنیم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشتی وزارت ورزش و جوانان المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۹۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه‌های علیرضا دبیر به ملی‌پوشان کشتی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علیرضا دبیر که با توجه به لغو پروازها، سفرش به قرقیزستان به تعویق افتاده است، در تماس تصویری، صحبت‌هایی را با ۳ آزادکار و ۲ فرنگی‌کار شرکت کننده در رقابت‌های گزینشی المپیک در قرقیزستان انجام داد.

بنابر روایت ایرنا، رئیس فدراسیون کشتی خطاب به نمایندگان کشورمان گفت: اگر به دنبال کسب مدال در المپیک هستید، پس کسب سهمیه باید برایتان راحت‌تر باشد. هرکدام شما یک سردار برای ایران و نماینده ۸۵ میلیون مردم عزیز کشورمان هستید و نگاه مردم به افتخارآفرینی شما در این مسابقات است. ما با دعای خیر مردم و تشویق آن‌ها روحیه می‌گیریم و شما هم باید با بالا بردن پرچم ایران اسلامی به مردم روحیه دهید و آن‌ها را خوشحال کنید.

دبیر گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتید، هیچ کشتی‌گیری به مانند شما تمرین و کار نکرده است. به داشته‌های خود اطمینان کنید و حریفان را نیز دست کم نگیرید. کادر فنی برای شما زحمات فراوانی کشیده است.

مسابقات کسب سهمیه المپیک در کشتی آزاد فردا (جمعه) برگزار می شود که احمد محمدنژاد جوان در وزن ۵۷ کیلوگرم، یونس امامی در وزن ۷۴ کیلوگرم و امیرعلی آذرپیرا در وزن ۹۷ کیلوگرم نمایندگان کشورمان هستند.

مسابقات کشتی فرنگی گزینشی المپیک نیز روز یکشنبه برگزار خواهد شد و امین کاویانی نژاد در وزن ۷۷ کیلوگرم و علیرضا مهمدی در وزن ۸۷ کیلوگرم برای کشورمان به میدان می‌روند.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896793

دیگر خبرها

  • کسب یک سهمیه دیگر برای کشتی آزاد؛ آذرپیرا المپیکی شد
  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید کسب سهمیه برایتان راحت‌تر است
  • توصیه‌های علیرضا دبیر به ملی‌پوشان کشتی
  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید، کسب سهمیه برایتان راحت تر است
  • تبریک کمیته ملی المپیک به قهرمانی مقتدرانه فرنگی کاران در آسیا
  • پیام تبریک رهبر انقلاب دلگرم‌کننده بود/ وزیر ورزش در بیشکک با لالوویچ دیدار می‌کند
  • تبریک کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش به فرنگی‌کاران
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایرانیان جهان را به وجد آورد
  • پیام تبریک استاندار برای افتخار آفرینی فرنگی کاران ملی پوش خوزستان در آسیا
  • پیام قالیباف در پی قهرمانی تیم کشتی آزاد و فرنگی در مسابقات آسیایی