Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@07:39:45 GMT

تکرار ۲ اتفاق تلخ برای الهامی در دیدار با پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۰۳۵۰

تکرار ۲ اتفاق تلخ برای الهامی در دیدار با پرسپولیس

سرمربی نساجی هم برای دومین فصل متوالی اولین شکست خود را مقابل پرسپولیس متحمل و هم بار دیگر توسط داور از کنار زمین اخراج شد.

به گزارش مشرق، هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران روز گذشته (پنجشنبه) با انجام یک مسابقه آغاز شد که پرسپولیس توانست با ۲ گل از سد میهمان خود نساجی بگذرد و با ۴۱ امتیاز موقتا به صدر جدول رده‌بندی صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان ساکت الهامی در تیم نساجی مازندران بعد از سه پیروزی متوالی در لیگ و جام حذفی، اولین شکست را با سرمربی جدید خود متحمل شدند و همچنان در رده پانزدهم باقی ماندند.

ساکت الهامی برای بیست و پنجمین بار در سطح اول فوتبال ایران به عنوان سرمربی روی نیمکت نشست و پنجمین باخت را تجربه کرد. او پیش از این در تراکتور و نساجی مجموعا چهار بازی را با شکست پشت سر گذاشته بود.

بیشتر بخوانید:

شکایت نساجی از داور بازی با پرسپولیس

نکته جالب توجهی که در دل باخت اخیر الهامی وجود دارد این است که او همانند فصل قبل که سرمربی تراکتور شده بود، اولین باخت خود را مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با نتیجه ۲ بر صفر تجربه کرد. در فصل پیشین تیم تراکتور با ساکت الهامی شروع طوفانی‌ای داشت و موفق شد چهار دیدار متوالی را با برد پشت سر بگذارد ام پنجمین دیدار، جدال با پرسپولیسِ یحیی بود که به باخت ۲ بر صفر منتج شد.

حالا بار دیگر شاهد تکرار این اتفاق بودیم. الهامی با نساجی مازندران به سه برد متوالی دست پیدا کرده بود اما سد تیم یحیی بار دیگر جلوی او و بلند پروازی‌هایش را گرفت. این ۲ سرمربی تا به اینجا سه تقابل با یکدیگر داشته‌اند که ماحصل آن ۲ برد برای گل‌محمدی و یک پیروزی برای الهامی بوده است. یحیی بعد از ابراهیم صادقی در دوران سرمربیگری‌اش در پرسپولیس بیش از هر مربی دیگری از ساکت الهامی امتیاز گرفته است(۶ امتیاز).

همچنین لازم به ذکر است که ساکت الهامی خلف وعده‌ای را نیز در بازی با پرسپولیس داشت. او پس از فینال جام حذفی فصل پیش که با تراکتور توانست از سد استقلال تهران بگذرد و قهرمان شود قول داده بود که دیگر به داوران اعتراض نکند و رفتارهای عجیب نداشته باشد اما بار دیگر این اتفاق در هفته بیستم لیگ بیستم تکرار شد. الهامی در دیدار مقابل استقلال پس از اعتراض شدید به داور از کنار زمین اخراج شد و سپس به چهار ماه محرومیت هم محکوم شد و حالا برای چندمین بار در دوران مربیگری‌اش از کنار زمین به خاطر اعتراض به تصمیمات داور، اخراج شد تا مشخص شود برای از بین بردن این خصیصه ناپسند نیاز به زمان دارد.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تیم فوتبال نساجی مازندران باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال ساکت الهامی ساکت الهامی بار دیگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۰۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ۶ بازی پایانی پرسپولیس و استقلال و فانوس به‌دستان لیگ

تنها ۶ هفته دیگر تا تعیین سرنوشت قهرمان و ۲ تیم سقوط کننده فصل بیست و سوم لیگ برتر باقی مانده و رقابت در صدر و قعر جدول به اوج خساسیت رسیده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،  در حالی که تنها 2 دیدار از هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور باقی مانده، رقابت در صدر و قعر جدول حساس‌تر از قبل دنبال می‌شود. در بالای جدول لیگ بیست و سوم، اختلاف سرخابی‌ها تنها یک امتیاز بوده و در قعر جدول هم فاصله امتیازات بسیار نزدیک است. با این شرایط قعرنشینان و بالانشینان لیگ 6 هفته حساس را پیش رو دارند.

ابتدا جدول لیگ را مرور می‌کنیم و سپس به بررسی برنامه بازی‌ها می‌پردازیم.

استقلال اکنون با 53 امتیاز در صدر جدول است و پرسپولیس با یک امتیاز کمتر رقیب دیرینه را تعقیب می‌کند. هفته بیست و پنجم لیگ برتر یکی از حساس‌ترین هفته‌ها برای دو تیم مدعی قهرمانی است. طبق برنامه در این هفته، تراکتور میزبان استقلال خواهد بود و پرسپولیس در تهران مقابل سپاهان قرار می‌گیرد. از طرف دیگر سرخابی‌ها در هفته بیست و هشتم با نساجی و استقلال خوزستان دو کاندیدای سقوط دوئل می‌کنند تا این هفته در سرنوشت قهرمانی و فانوس به دست‌های لیگ نقشی تعیین‌کننده داشته باشد.

نکته جالب اینکه اگر سرنوشت قهرمانی به هفته سی‌ام بکشد همه چیز در تهران روشن خواهد شد. در این هفته استقلال میهمان پیکان است و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی مقابل مس رفسنجان قرار می‌گیرد. در صورتی که خودروسازان بر میزبانی خود در ورزشگاه پاس قوامین اصرار کنند و آبی‌پوشان شانس قهرمانی داشته باشند و البته قهرمان شوند، شاگردان نکونام ناچارند بدون تماشاگر جام را بالای سر ببرند مگر اینکه سازمان لیگ تدبیر دیگری بیندیشد.

برنامه 6 هفته آینده پرسپولیس و استقلال به شرح زیر است:

در پایین جدول اگر چه روی کاغذ هوادار و پیکان 25 امتیازی هم شانس سقوط محسوب می‌شوند اما فولاد خوزستان (21 امتیاز)، استقلال خوزستان (20 امتیاز)، نساجی مازندران (19 امتیاز) و صنعت نفت آبادان (16 امتیاز) کار سخت‌تری برای بقا در لیگ برتر دارند. نفتی‌ها دومین سالی است که به عنوان تیم فانوس به دست در منطقه خطر قرار گرفته‌اند.

هر چند با توجه به شرایط جدولی هر 4 تیم حاضر در منطقه خطر بازی‌های پُر استرسی پیش‌رو دارند، اما به نظر می‌رسد فولاد بازی‌های بسیار سختی دارد. شاگردان ویسی باید به مصاف استقلال، تراکتور، آلومینیوم اراک و نساجی بروند. طبق برنامه در هفته‌های 27 و 30 دو تیم کاندیدای سقوط باید مقابل هم صف‌آرایی کنند. در هفته بیست و هفتم استقلال خوزستان و نساجی مازندران باید مقابل هم قرار بگیرند و در هفته پایانی فولاد میهمان نساجی است.

برنامه 6 بازی پایانی قعرنشینان جدول را در زیر ملاحظه می‌کنید:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نساجی هیچ‌وقت انقدر شمالی نبود (عکس)
  • تکرار اتفاق جنجالی ال‌کلاسیکو در بازی رم-بولونیا
  • خشم بی سابقه رییس باشگاه بارسلونا: ال‌کلاسیکو را تکرار کنید
  • نگاه‌ها به بازی لغو شده: همه لیگ تکرار می‌خواهند!
  • تیم منتخب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال
  • نساجی و موقعیتی کلیدی برای تعیین قهرمان!
  • مهره شانس ساکت از برزیل خریداری شد (عکس)
  • کدام تیم قهرمان می‌شود؟
  • آماری که پرسپولیس ثبت کرد؛ اعدادی که تکرار نمی‌شوند
  • برنامه ۶ بازی پایانی پرسپولیس و استقلال و فانوس به‌دستان لیگ