Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@11:57:40 GMT

شکایت یک قاضی از امام جمعه دیر

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۰۵۸۵

شکایت یک قاضی از امام جمعه دیر

امام جمعه بندر دیر گفت: یکی از قضات شعبه دادگستری شهرستان دیر به علت تذکرات صورت گرفته در خطبه‌های هفته گذشته نماز جمعه دیر از وی شکایت کرده است.

امام جمعه دیر صبح امروز (جمعه ۲۰ فروردین) با انتشار یک فیلم در فضای مجازی بیان کرد: قاضی یکی از شعب دادگستری شهرستان دیر از وی به علت انتقاد از بد رفتاری با برخی مراجعه کنندگان که در راستای امر به معروف و نهی از منکر و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه هفته پیش ایراد شد شکایت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام سید علی حسینی عنوان کرد: از این شکایت استقبال کرده و برای دفاع از حقوق مردمی که از سوی این قاضی با آن‌ها بدرفتاری شده است در دادگاه حاضر شده و با ارائه مستندات روشنگری می‌کنم.

وی تاکید کرد: تذکر به قاضی یاد شده در پی بدرفتاری‌های متعدد و مکرر و رفتار‌های ناشایست نامبرده با مردم و همچنین هتک حرمت به جانباز و آزاده هشت سال دفاع مقدس بوده است./صداوسیما

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۰۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بانوان شهر بهارستان از اجرای طرح نور(حجاب وعفاف)

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ به گزارش روابط عمومي دفتر امام جمعه بهارستان ،جمعی از بانوان محجبه در همراهی با حجت الاسلام تاج زاده امام جمعه بهارستان و سرهنگ اسماعیلی رئیس کلانتری بهارستان با شعار نیروی انتظامی همراهیم همراهیم حمایت خود را از اجرای این طرح اعلام کردند.

طرح نور مطالبه‌ای مردمی است که از ۲۵ فروردین ماه امسال فرماندهی انتظامی آن را در سراسر کشور اجرا می‌کند.

دیگر خبرها

  • ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند
  • امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • حمایت بانوان شهر بهارستان از اجرای طرح نور(حجاب وعفاف)
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • بیش از ۸ هزار و ۴۰۰ فلسطینی در کرانه باختری دستگیر شده‌اند