Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-20@00:37:14 GMT

پرسپولیس زیر ذره‌بین سایت گل

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۰۸۵۶

پرسپولیس زیر ذره‌بین سایت گل

بخش هندی وب سایت گل در بررسی حریفان گوا، گریز کوتاهی نیز به پرسپولیس زده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، با صعود الوحده امارات به مرحله اصلی بازی های لیگ قهرمانان آسیا، گروه پنجم این رقابت ها تکمیل شد و این تیم اماراتی در کنار گوا هند به عنوان تیم میزبان، پرسپولیس و الریان قطر قرار گرفت.

بخش هندی وب سایت Goal به بررسی حریفان گوا در این گروه پرداخته و به صورت کوتاه به شرایط پرسپولیس اشاره کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل نوشته است: پرسپولیس که موفق شد به فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال گذشته برسد، به عنوان مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر ایران پای به این مسابقات خواهد گذاشت.

گل نوشته است: ارتش سرخ در این فصل از رقابت های لیگ برتر ایران تنها در یک بازی تن به شکست داده است و اکنون در صدر جدول رده بندی لیگ ایران حضور دارد.

گل در ادامه با اشاره با حضور یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی پرسپولیس نوشته است: گل محمدی موفق شد در سال گذشته پرسپولیس را به مقام قهرمانی لیگ برتر برساند و این تنها موفقیت او نبود چرا که یحیی سرخپوشان را به فینال لیگ قهرمانان در سال گذشته رساند.

پرسپولیس در نخستین دیدار خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، روز چهارشنبه ۲۵ فروردین به مصاف الوحده امارات خواهد رفت. گوا هندوستان و الریان قطر دیگر همگروهی های شاگردان گل محمدی هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرسپولیس سایت گل لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۰۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و چهارم لیگ برتر| شمس آذر به سختی باخت/ استقلال صدر جدول را از پرسپولیس پس گرفت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های استقلال و شمس آذر قزوین در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و در نهایت استقلال ۳ بر ۲ برنده شد.

داور: سید وحید کاظمی

اخطار: محمدرضا رضایی و علیرضا جعفرپور (شمس آذر)

گل‌ها: مهرداد محمدی (۲۱و ۵۰ پ) و محمدحسین مرادمند (۷۷) (استقلال) ؛ فراز امامعلی (۸۳) و مجتبی فخریان (۸۵) (شمس آذر)

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، ایمان سلیمی، محمد حسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی (۱+۹۰- میلاد فخرالدینی)، ابوالفضل جلالی (۱+۹۰- جعفر سلمانی)، مهرداد محمدی (۷۵- پیمان بابایی)، آرش رضاوند، زبیر نیک نفس، جلال الدین ماشاریپوف (۷۹- امید حامدی‌فر) و گوستاوو بلانکو.

ترکیب شمس آذر: علیرضا جعفرپور، مهدی محمدی (۵۴- فراز امامعلی)، امیر محمد نسایی، عیسی مرادی، امیر مسعود سرآبادانی (۸۱- سجاد جعفری)، محمدرضا رضایی، محمد پاپی، حسین گودرزی، صادق آلبوصبیح، هومن ربیع‌زاده و علی آزادمنش.

استقلال در هر دو نیمه تیم برتر زمین نشان دد. در نیمه نخست مهرداد محمدی آبی‌ها را پیش انداخت. در اوایل نیمه دوم استقلال به گل دوم و در ادامه به گل سوم رسید. در حالی که به نظر می‌رسید آبی‌پوشان برتری قاطعی داشته باشند در عرض دو دقیقه شمس آذر دو گل زد و فاصله را به حداقل کشاند. نتیجه‌ای که تا پایان باقی ماند.

استقلال با این پیروزی ۵۳ امتیازی شد و دوباره بالاتر از پرسپولیس به صدر جدول بازگشت. شمس اذر هم با همان ۳۱ امتیاز در رتبه هفتم باقی ماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نکته مثبت شخصیت اوسمار از زبان پیشکسوت پرسپولیس
  • پیروزی سخت استقلال مقابل شمس‌آذر با طعم بازگشت به صدر
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| شمس آذر به سختی باخت/ استقلال صدر جدول را از پرسپولیس پس گرفت
  • سکته ناقص استقلال برابر شمس آذر/ پس گرفتن صدر از پرسپولیس با شوک!
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۲۹‌ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و صنعت‌نفت آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.sanatenaft.com