Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی خورشیدی که انتصابش به عنوان سرپرست تیم ملی باعث هجمه به فدراسیون فوتبال شد، در رادیو ادعا کرد 25 سال قبل معاون باشگاه راه آهن تهران بوده است اما گویا آن زمان، او به عنوان مربی بدنساز با راه آهن همکاری داشت

به گزارش طرفداری عجیب ترین اتفاق ورزش ایران در هفته ای که گذشت، انتصاب مجتبی خورشیدی به عنوان سرپرست تیم ملی بزرگسالان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبری که خیلی ها تصور کردند دروغ سیزده است و با چند رو تاخیر از سایت فدراسیون منتشر شده اما در حالی که اهالی فوتبال منتظر بودند روابط عمومی فدراسیون فوتبال اعلام کند ما با شما شوخی کردیم و چنین انتصابی در کار نیست، علی جوادی در اعتراض به این انتصاب از سرپرستی روابط عمومی و سخنگویی فدراسیون فوتبال کنار کشید تا معلوم شود تصمیمی رییس فدراسیون جدی است و می خواهد سرپرستی تیم ملی را به مجتبی خورشیدی بسپارد.

خورشیدی؛ مربی بدنساز یا معاون باشگاه؟

 در شرایطی که رسانه ها از این انتخاب شگفت زده بودند، مجتبی خورشیدی شروع به رزومه سازی برای خودش در زمینه مدیریت فوتبال کرد و مدعی شد زمان اولیایی معاون باشگاه استقلال(!) بوده و اهالی رسانه ها تنها چیزی که به یاد آوردند همکاری او با کاظم اولیایی در پاس همدان بود. البته مجتبی خورشیدی که با نام پیمان خورشیدی شناخته می شود، در مربیگری صاحب رزومه است. او به عنوان مربی بدنساز و مربی و دوره کوتاهی هم سرمربی فعالیت کرده و در آنالیز فوتبال هم تجربه دارد. مجتبی خورشیدی این بار در رادیو ادعا کرد سال 1375 معاون باشگاه راه آهن بوده است، این در حالی است که راه آهنی ها او را به عنوان بدنساز به یاد می آورند.

انتقادها از فدراسیون نیست، از خودِ خودِ خورشیدی است!

هرچند امروز شهاب عزیزی خادم با حضور در برنامه ورزش و مردم و با بیان این جمله که خورشیدی فقط سرپرست تیم ملی است و یک مدیر بالاتر از او در چارت تیم ملی قرار می گیرد و خورشیدی فقط وظایف سرپرستی را انجام می دهد، تلاش کرد از فشار انتقادها به فدارسیون کم کند اما همچنان خورشیدی مورد هجوم کارشناسان و اهالی رسانه است. خودش تصور می کند رسانه ها می خواهند فدراسیون را بزنند و او را بهانه می کنند اما حقیقت این است که رسانه ها تا قبل از انتخاب و معرفی او به عنوان سرپرست تیم ملی، زاویه آشکاری با فدراسیون فوتبال نداشتند و بیشتر منتظر بودند نتیجه عملکرد شهاب عزیزی خادم و همکارانش را ببینند. مشکل رسانه ها و کارشناسان با انتصاب خورشیدی است و معتقدند سرپرستی تیم ملی به یک چهره ملی نیاز دارد.

سرپرست های بی ربط به تیم ملی

صد البته قبل از خورشیدی هم در مقاطعی ما سرپرستی تیم ملی را به چهره های گمنام غیر ملی سپرده بودیم. اگر از انتخاب محمدرضا ساکت _که مدیر باتجربه ای هم بود_ بگذریم، هوشنگ مقدس و نبی و ترابیان و احمد ابراهیمی و ... هم به عنوان سرپرست روی نیمکت تیم ملی نشستند و آنها هم مثل خورشیدی هیچ ربطی به تیم ملی و فوتبال ملی ما نداشتند ولی غیر از احمد ابراهیمی که زمان دایی بیشتر در کار پشتیبانی و تدارکات بود، نبی و ترابیان دست کم سابقه اداره کمیته های مختلف در فوتبال و فوتسال را داشتند و مقدس هم سال ها مشاور فدراسیون مصطفوی و ... بود. با این همه باز هم تیم ملی و فوتبال ملی به چهره ملی نیاز دارد. حالا عزیزی خادم وعده داده خودش تیم ملی را اداره کند و یک مدیر هم بالای سر خورشیدی بگذارد تا این سرپرست جدید فقط وظایف سرپرستی را برعهده بگیرد.

خورشیدی در راه آهن طبیبی بدنساز بود، عزیزی خادم دفاع راست ذخیره!

اما آدرس اشتباهی که مجتبی خورشیدی در مورد راه آهن میانه دهه 70 داد، ما را به کشف تازه ای رساند. مجتبی خورشیدی در میانه دهه 70 بدنساز تیم راه آهن تهران بود. همان سال ها که قاسم طبیبی سرمربی لرستانی هدایت تیم راه آهن تهران را برعهده داشت و سیروس و بهروز تابانی با او همکاری می کردند (یکی از برادران تابانی، سرمربی امیدهای راه آهن بود و دیگری دستیار اول طبیبی در کادرفنی بزرگسالان) علی گیوه ای مربی دروازه بانی راه آهن بود و مجتبی خورشیدی هم مربی بدنساز این تیم. آن سال ها بازیکنان بزرگی چون رحمان رضایی، ناصر قصاب، ناصر حسینی، رضا مرتضی زاده، حسین احمدی و ... در تیم راه آهن توپ می زدند و شهاب عزیزی خادم هم دفاع راست ذخیره این تیم بود. آشنایی پیمان (مجتبی) خورشیدی با شهاب عزیزی خادم به همان راه آهن سال های 75 تا 77 برمی گردد. 

قاسم طبیبی از راه آهنی های قدیمی است که بازیکن و مربی و سرمربی این تیم بود

 

اخبار داغ 

اولین اعلام نتایج پروژه بزرگ تیم منتخب و برترین های قرن ورزش ایران (19 فروردین 1400) علی دایی: با علی کریمی قهر نبودم که بخواهم آشتی کنم ریحانه پارسا از تجاوز یک کارگردان در ۱۶ سالگی اش گفت داور ال کلاسیکو عوض شد؛ خیل مانزانو به جای متئو لاهوز سوت می زند ورود جیمی جامپ برهنه به زمین / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال شهاب عزیزی خادم عنوان سرپرست سرپرست تیم ملی مجتبی خورشیدی معاون باشگاه مربی بدنساز رسانه ها راه آهن سال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۰۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز

امیر داودوندی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در تبریز استعدادهای زیادی وجود دارد که متأسفانه توجه داده نمی‌شود و برای همین می بینیم بازیکنان تراز اول فوتبال تبریز به شدت در لیگ برتر کاهش یافته است و در تیم ملی هم هیچ سهمیه‌ای نداریم. وی ابراز داشت: زمانی ۳ تیم در لیگ برتر داشتیم الان یک تیم با بازیکنان غیر بومی در لیگ برتر داریم که این برای فوتبال تبریز خوب نیست. وی گفت: البته باید بگویم بعضی بازیکنان پایه قدرنشناس بوده و خیلی زود مربیان اول خود که در پیشرفت‌های شأن نقش بسزایی داشتند فراموش می‌کنند. این مربی جوان فوتبال تبریز افزود: در فوتبال تبریز مربیان جوان را حمایت نمی‌کنند. فرصت برای کار کردن نمی‌دهند و سعی می‌شود مربیان جوان را به حاشیه ببرند. انتقاد از انحلال تیم فوتبال ماشین سازی داودوندی در مورد انحلال تیم ماشین سازی گفت: قدیمی ترین تیم فوتبال شمالغرب کشور الان کجاست؟ چرا تعداد باشگاه‌های تبریز کاهش یافته و شاهد مسابقات دو یا سه دهه پیش نیستیم البته جا دارد از تیم رخش بازیکنان بومی و هدایت مربی خوب علیرضا اکبرپور یاد کنم که فضایی برای حضور بازیکنان بومی در تبریز را فراهم کرده است. این مربی جوان دلال‌ها را از افت فوتبال کشور یاد کرده و گفت: به جای اینکه از دلال بازیکن بگیریم دنبال بازیکنان با استعداد در فوتبال محلات باشیم در شهر ما مربی نماها یا دلال‌هایی که می آیند بازیکن معرفی می‌کنند و یا پیشنهاد می‌دهند مثل آنها باشد و به حرف آنها گوش دهید در غیر این صورت در فضای مجازی شروع به تخریب می‌کنند. وی گفت: روزهای خوب فوتبال تبریز و آذربایجان در پیش است انشاالله با وحدت و همدلی مربیان و بازیکنان تبریز دوباره در سطح اول فوتبال کشور بازخواهد گشت. وی در پایان گفت: تشکر می‌کنم از خانواده و دوستانم که در این راه همراه و پشتیبان من هستند. امیر داودوندی مربی تیم‌های امید گسترش در لیگ یک کشور بوده و با نوجوانان مهدیه به لیگ برتر کشور به لیگ برتر صعود کرده و همچنین سابقه کار در امیدهای لیگ برتر تهران با تیم داماش و اکباتان را داشته و سرمربی نوجوانان مهدیه در مسابقات استانی بوده است. کد خبر 6086838

دیگر خبرها

  • خادم: پیچ هرز را هر چقدر بپیچانی، هرز است
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • مربی مس ۳۰ میلیون تومان جریمه شد
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • اتهام جالب به آرتتا: موهایت رنگ است!
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • اوسمار ویرا: فهمیدم استعداد بازی کردن فوتبال ندارم و به دنبال مربی‌گری رفتم / فیلم
  • مربی استقلال محروم و جریمه شد
  • آزمون: بازیکنان جوان پشتوانه تیم ملی هستند
  • خداداد عزیزی: استقلالی ها به خاطر سوءظن به پرسپولیس ناراحت و نگرانند | با احترام به یحیی، تیم اوسمار واقعا بهتر است