Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتصاب عجیب مجتبی خورشیدی به عنوان سرپرست تیم ملی از سوی فدراسیون فوتبال عواقب چندان خوشایندی نداشته است. اولین واکنش به این انتصاب از سوی علی جوادی رخ داد. مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال با انتشار پیامی از سمت خود استعفا داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، با وجود اینکه رئیس فدراسیون فوتبال با استعفای علی جوادی از مدیریت روابط عمومی این فدراسیون مخالفت کرده بود، جوادی با انتشار پیامی از خداحافظی‌اش با این مجموعه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند روز پیش بود که خبر استعفای علی جوادی از مدیریت روابط عمومی فدراسیون فوتبال منتشر شد. خبرها حاکی از این بود که بعضی از تصمیمات شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال از جمله انتخاب مجتبی خورشیدی به عنوان سرپرست تیم ملی، عامل این استعفا بوده است.
عزیزی خادم امروز در برنامه ورزش و مردم حضور یافت و تاکید کرد که باوجود استعفای جوادی، با این استعفا موافقت نشده است.

دقایقی بعد از این صحبت‌های عزیزی خادم، علی جوادی با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود به صورت قطعی از پایان همکاری اش با فدراسیون خبر داد.

جوادی نوشت:

ما آزموده‌ایم در این شهر بخت خویش، ‏بیرون کشید باید از این ورطه رخت خویش. آنچه صلاح فوتبال بود گفتم چون دلم بیش از هر چیز برای ایران می‌سوزد. برخلاف خیلی‌ها به فکر منافع خودم نبودم و مصلحت فوتبال اهمیت ویژه ای برایم داشت. زمان بهترین قاضی است. برای تیم ملی و فوتبال کشورم، بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال علی جوادی شهاب الدین عزیزی خادم مجتبی خورشیدی برنامه ورزش و مردم برنامه ورزش و مردم شهاب الدین عزیزی خادم علی جوادی فدراسیون فوتبال مجتبی خورشیدی فدراسیون فوتبال روابط عمومی عزیزی خادم علی جوادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۱۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مساجد و حسینیه‌ها پایگاه اصلی شروع راهپیمایی امسال روز قدس در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، علی اکبر عزیزی در نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس با بیان اینکه سرمنشاء به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی، حرکت‌های مردمی وراهپیمایی‌های خودجوش مردم بود، افزود:راهپیمایی روز جهانی قدس امسال با حضور گروه‌های مختلف مردمی متفاوت‌تر و باشکوه‌تر از گذشته برگزار خواهد شد.  وی گفت: باهمکاری گروه‌های مردمی، مردم از محلات خود، از مساجد و حسینیه‌ها حرکت خود را با سر دادن شعار‌ها آغاز می‌کنند و پس از آن به خیل عظیم راهپیمایان در مسیر اصلی می‌پیوندند.  معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد گفت:یکی دیگر از برنامه‌های راهپیمایی حضور اقشار مختلف با نماد‌های مخصوص به خود است که با حضور در راهپیمایی جلوه خاصی به مراسم امسال خواهند بخشید.  عزیزی با اشاره به اهمیت حضور پر شور مردم در راهپیمایی امسال، گفت: مردم ما از اتفاقات غزه و فلسطین نگران و دلگیر هستند و با حضور باشکوه خود نسل کشی رژیم صهیونیستی و کشتار مردم بویژه کودکان بی گناه فلسطین را بار دیگر محکوم خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • مدیر برنامه‌های دیویس: ضرب‌الاجل بایرن منصفانه نیست
  • برج میلاد ۱۳ فروردین تعطیل است
  • مساجد و حسینیه‌ها پایگاه اصلی شروع راهپیمایی امسال روز قدس در یزد
  • آغاز پیش‌فروش بلیت «طلوع خونین»
  • تصمیم آلمان برای جدایی از آدیداس اجباری بود!
  • ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پر شد
  • تداوم کم آبی سد‌های خراسان رضوی
  • ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پُر شد
  • «آخرین شیهه ...» از ایتالیا جایزه گرفت
  • یکی از وزرای کابینه نتانیاهو استعفا داد