Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- ورزشگاه شهدای گمنام در محدوده منطقه 19 به منظور استقرار آکادمی فوتبال پرسپولیس بهسازی، تجهیز و آماده سازی می شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه 19، در همین راستا ، شهرداران مناطق 18 و 19 و مدیران باشگاه پرسپولیس با حضور در ورزشگاه شهدای گمنام، از شرایط این مجموعه که در اختیار پرسپولیس قرارگرفته است، بازدید کردند تا کلید بهسازی و تجهیز برای استقرار آکادمی فوتبال پرسپولیس روشن شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طی این بازدید که علی توکلی شهردار منطقه 19،  جعفر سمیعی مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره باشگاه، سیدمحمد فیاض عضو هیات مدیره باشگاه و شهردار منطقه 18،  ابراهیم شکوری معاون اجرایی و علی عطایی معاون اداری و پشتیبانی باشگاه پرسپولیس حضور داشتند، هماهنگی های لازم برای بهره وری مناسب از این باشگاه، ارتقاء امکانات، بازسازی و بهسازی بخش‌های مختلف آن صورت گرفت.
براساس این گزارش اقدامات عمرانی باشگاه شهدای گمنام بزودی و همزمان با حضور تیم فوتبال پرسپولیس ایران در هند و برگزاری مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا آغاز خواهد شد تا این مجموعه بعد از آماده‌سازی برای فصل پیش‌روی رقابت‌های فوتبال پایه تهران در اختیار آکادمی فوتبال پرسپولیس قرار گرفته و محل برگزاری تمرینات، بازی‌ها و استعدادهای فوتبال باشد.
 این گزارش می افزاید: بازسازی و تجهیز ورزشگاه  شهدای گمنام گامی مهم برای تبدیل این مجموعه  به کمپ و مرکز تیم‌های پایه و توسعه فوتبال و نیز به عنوان یک یادگاری برای آینده فوتبال پرسپولیس و تهران محسوب می شود.
باشگاه شهدای گمنام در خیابان مهران منطقه 19 قرار دارد و در برگیرنده زمین ها و سالن های مختلفی است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری تهران آکادمی فوتبال پرسپولیس شهدای گمنام منطقه 19

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۱۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم

به گزارش ورزش سه، خسرو حیدری از اهمیت فوتبال پایه و دوران حضور نسل طلایی استقلال در فوتبال پایه این باشگاه صحبت کرد و ابراز امیدواری کرد که برنامه ریزی بیشتری در این موضوع صورت بگیرد.

خسرو حیدری درباره پیشنهاداتش برای مدیریت در فوتبال پایه گفت: زمان آجرلو از من خواستند که آکادمی باشگاه استقلال را بگیرم اما قبول نکردم، با شرایطی که می‌دانستم از آکادمی و مشکلاتی که وجود داشت از ایشان قبول نکردم که مدیر آکادمی شوم، در چند سال اخیر این پیشنهاد به من داده شد، حتی آقای اولیایی به من گفتند که دبیرستان فوتبال با برنامه و هدفمند ایجاد شود که آکادمی به معنای واقعی آکادمی شود، وقتی که بودجه مشخصی نباشد مشکلات زیادی ایجاد می‌شود، واقعا حیف است که آکادمی استقلال و پرسپولیس بازیکن به فوتبال معرفی نمی‌کند.

حیدری درباره رویکرد تیم‌های فوتبال پایه ایران گفت: تیم سپاهان با بودجه مشخص روی تیم های پایه کار می‌کند، استقلال تیم پایه‌اش قهرمان می‌شود اما بازیکنانش جدا می‌شوند، پنج شش بازیکن آکادمی استقلال با بزرگسالان کار می‌کردند که ساپینتو گفت اگر بمانم آنها را به تیم اضافه می‌کنم اما آخر فصل همه آنها از تیم پایه استقلال جدا شدند و خیلی راحت رفتند، هیچکس هیچ قراردادی با آنها نبست، حتی به مدیریت وقت گفتم با آنها قرارداد ببندند اما آنها حتی برای سرمربی تیم بزرگسالان هم برنامه ای نداشتند!

حیدری درباره تیم جوانانان استقلال که ستاره های زیادی به فوتبال ایران معرفی کرد گفت: سه چهار بازیکن مطرح شدند اما تعدادی از آنها بالا نیامدند، من، مجتبی جباری،آندو و وحید طالبلو که در تیم جوانان و امید‌ها بود بازیکنانی بودیم که به سطح بالا رسیدیم، تیم ما قهرمان شد و در تمام رده‌های تیم های ملی پایه بازی کردم، اختلاف سطح تیم ما با بقیه تیم‌ها خیلی اختلاف داشت، مجتبی جباری به شکلی بازی‌ می‌کرد که به او ‌می‌گفتند کامپیوتر، یک شکلی بازی ‌می‌کرد که می‌توانم بگویم یکی از بهترین هایی بود که کنار او بازی می‌کردم!

حیدری در واکنش به اینکه در آن زمان پولی هم دریافت می‌کرده است گفت: هیچ دریافتی وجود نداشت، یادم می‌آید که قهرمان شدیم 10 هزار تومان به ما پاداش دادند.

دیگر خبرها

  • بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در فوتبال ایران خواهد بود
  • اقتصاد فوتبال ایران رونق می‌گیرد؟
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • ناتو: برنامه‌ای برای گسترش استقرار تسلیحات هسته‌ای نداریم
  • پای فدراسیون فوتبال به خصوصی‌سازی رسمی استقلال و پرسپولیس باز شد
  • آخرین جزئیات روند صدور مجوز حرفه‌ای استقلال
  • تماشای برد مهم از روف‌گاردن تجهیز نشده! (عکس)