Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم‌نژاد با بیان اینکه از فردا به مدت دو هفته فقط یک گروه شغلی در شهرهای قرمز استان گیلان اجازه فعالیت دارند گفت: واحدهای صنفی متخلف در شهرهای قرمز به مدت ۲ هفته پلمپ می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «محمود قاسم‌نژاد» شامگاه جمعه( 20 فروردین) در جمع خبرنگاران از تعطیلی 2 هفته‌ای اصناف و مشاغل در شهرهای قرمز، نارنجی و زرد رنگ گیلان بنا به دستور ستاد مقابله با کرونا خبر داد و اظهار داشت: از فردا به مدت دو هفته فقط یک گروه شغلی در شهرهای قرمز استان گیلان اجازه فعالیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر ستاد مدیریت و مقابله با کرونای گیلان با تاکید بر اینکه واحدهای صنفی که دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا استان را در شهرهای قرمز رنگ رعایت نکنند، متخلف شناخته شده و به مدت 2 هفته پلمپ می‌شوند افزود:‌ در حال حاضر تمام شهرهای گیلان در حالت قرمز به سر می‌برند بنابراین فعالیت مشاغل 2 تا 4 در این مناطق ممنوع است.

 

قاسم‌نژاد نظارت بر روند اجرای تعطیلی سراسری مشاغل در شهرهای قرمز رنگ استان گیلان توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت، اصناف و دانشگاه علوم پزشکی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: کمیته امنیتی ستاد کرونای استان گیلان نیز بر روند اجرای این دستورالعمل نظارت مستمر خواهند داشت.

 

وی در مورد نحوه فعالیت دستگاه‌های اجرایی در شهرهای مختلف استان گیلان نیز مطالبی را بیان داشت و اذعان کرد: در شهرهایی که وضعیت شیوع کرونای آن‌ها زرد رنگ و نارنجی اعلام شده دستگاه‌های اجرایی با 50 درصد از کارمندان خود به ارائه خدمت می‌پردازند و در شهرهای قرمز رنگ نیز این کار با حضور یک سوم کارمندان انجام می‌شود.

 

دبیر ستاد مدیریت و مقابله با کرونای گیلان ورود و خروج خودروها به شهرهای مختلف استان در شرایط کنونی را هم مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: بر اساس تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا‌ از فردا ورود خودروها از شهرهای زرد و نارنجی به شهرهای قرمز گیلان ممنوع است.

 

قاسم‌نژاد با بیان اینکه ورود خودروها از شهرهای قرمز به شهرهای زرد  و نارنجی رنگ نیز ممنوع اعلام شده است خاطرنشان کرد: از فردا تردد خودروهای غیربومی در شهرهای زرد و نارنجی رنگ استان گیلان معادل 500 هزار تومان و در شهرهای قرمز رنگ یک میلیون تومان جریمه می‌شود.

 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: وضعیت قرمز کرونا در گیلان محدودیت های کرونایی تعطیلی اصناف شهرهای قرمز رنگ استان گیلان قاسم نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۱۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در فریمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فریمان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۳۴ بازدید بهداشتی از مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی و ۱۳۰ مورد بازرسی از اماکن عمومی، از سوی کارشناسان سلامت محیط انجام شد.

 محمود ولایتی مقدم افزود: در همین رابطه ۱۲۵ مورد تخلف بهداشتی شناسایی و اخطاریه کتبی برای متخلفان صادر و تعداد ۵۱ مورد پرونده نیز به مراجع قضایی معرفی شد.

وی گفت: کارشناسان سلامت محیط شهرستان در این بازدید ها ۵۶۱ کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل مصرف و تاریخ گذشته را  از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی جمع آوری و معدوم سازی کردند و ۶ واحد صنفی متخلف هم پلمب شد.

دیگر خبرها

  • ۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمپ شدند
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد
  • معرفی ۴ فروشگاه لوازم کشاورزی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در سرچهان
  • هوای اهواز بر مدار نارنجی است / ثبت پاک‌ترین آسمان در قزوین
  • پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در مراغه
  • پلمب ۸ واحد صنفی متخلف در لامرد
  • از دستگیری قاچاقچی مواد مخدر تا پلمب واحد‌های صنفی متخلف در فارس
  • پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در فریمان