Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه لواسانات گفت: اقدامات خوبی در ساخت و بهسازی صحن‌های مطهر ائمه اطهار انجام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­ های تهران، حجت الاسلام سید سعید لواسانی امام جمعه لواسانات در جلسه هماهنگی ستاد عتبات عالیات شمیرانات اظهار داشت: بحمدالله در شهرستان از حضور خیران و افراد نیک‌نام و معتمدی بهرمند هستیم که در کار خیر پیش قدم بوده و می‌توانند گام‌های مثبتی در این مسیر بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات امنا ستاد عتبات عالیات شمیرانات تاکید کرد: حال که فرصت خدمت به سالار شهیدان فراهم شده است باید این نعمت را قدر بدانیم و از تمام پتانسیل‌ها و ظرفیت افراد حقوقی و حقیقی منطقه بهرمند شویم تا بتوانیم خدمتی شایسته و نامی نیک برجا گذاریم.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون نیز به همت این عزیزان اقدامات خوبی در ساخت و بهسازی صحن‌های مطهر ائمه اطهار انجام شده است اما به دلیل عدم انسجام، آمار دقیقی در ستاد عتبات عالیات استان تهران ثبت نشده است که این روند بایستی اصلاح شود و برای تاثیر و تسریع امور، با برنامه‌ریزی و هماهنگی پیش رویم.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: امام جمعه لواسانات ستاد بازسازی عتبات عالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۱۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای عملیات بهسازی بزرگراه شهید باقری

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر کحالی، در خصوص اجرای این عملیات در بزرگراه شهید باقری، افزود: عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت این بزرگراه در محدوده ناحیه یک تا بزرگراه رسالت به متراژ ۳۵۰۰ متر مربع و ۹۳۲ تن آسفالت در حال اجرا می‌باشد.

به گفته وی، نظارت مستمر بر کیفیت آسفالت معابر، جلوگیری از فرسودگی و تخریب معابر ترددی وسایل نقلیه و افزایش ضریب ایمنی تردد شهروندان از جمله موارد مهم در دستور کار عوامل ناحیه بوده و هم زمان با اجرای این پروژه نیز در سطح محلات ناحیه بنا به درخواست شهروندان و کارشناسی‌های صورت گرفته لکه‌گیری معابر فرعی، بازسازی و آسفالت‌ریزی نیز انجام شده است.

عملیات آسفالت‌ریزی مکانیزه در بزرگراه شهید باقری از ساعت ۲۳ تا ۵ بامداد در حال انجام است و طبق پیش‌بینی‌های انجام شده در طی دو هفته آینده به اتمام خواهد رسید.

کد خبر 6086948

دیگر خبرها

  • بهسازی ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های عشایر استان مرکزی آغاز شد
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • تأثیر زیارت قبور ائمه اطهار(ع) در بخشش گناهان
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • اجرای عملیات بهسازی بزرگراه شهید باقری
  • سخنگوی دولت: دهک‌های پایین را صاحب مسکن می‌کنیم
  • عملیات بهسازی و احیای چاه مجتمع ظاهر کندی شاهین دژ
  • بررسی فقهی، پزشکی عبادات و عقود افراد دارای اختلالات گفتاری
  • اقدامات خوبی در اجرای نهضت ملی مسکن در استان بوشهر انجام شده است
  • خودروهای پلاک شهرستان چه قدر هوای تهران را آلوده می کنند؟ | تخفیف ۲۰ درصدی برای خودروهای دارای معاینه فنی برتر