Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@14:08:33 GMT

پس گرفتن شكايت از ريپل

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۱۳۴۴

پس گرفتن شكايت از ريپل

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، جامعه ریپل دادخواست عمومی را راه اندازی کرده که خواهان «توقف جنگ» علیه XRP است. توماس هاج (Thomas Hodge)، بنیان گذار شرکت کریپتو اند پالیسی (Crypto & Policy)، دادخواستی را در وب سایت Change.org خطاب به گری گنسلر (Gary Gensler)، نامزد ریاست SEC، منتشر کرده و از او می خواهد به محض تأیید صلاحیتش در سنا به عنوان رئیس SEC، به شکایت علیه ریپل خاتمه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت کریپتو اند پالیسی روز چهارشنبه با اعلام این خبر از گنسلر خواست که انگیزه های احتمالی جی کلیتون (Jay Calyton)، رئیس سابق SEC، و ویلیام هینمن (William Hinman)، مدیر امور مالی شرکتی او، را برای «طرفداری» از بیت کوین (BTC) و اتر (ETH) و تلاش همزمان برای آسیب زدن به XRP، بررسی کند. در این دادخواست ادعا شده که کلیتون و هینمن ممکن است منافع مالی در بیت کوین و اتر داشته باشند:

کلیتون و هینمن زمانی که هنوز در سمت خود بودند، از آنها پرسیده شد که آیا بیت کوین و اتر اوراق بهادار هستند؟ آنها به صراحت و در حالی که صدایشان ضبط می شد، گفتند: نه اینها اوراق بهادار نیستند، به تجارت آنها ادامه دهید. هر دو آن ها از شركت هایی كه منافع مستقيم يا منافع غيرمستقيم آشکار در این مسئله داشتند، پول گرفتند تا این اظهارات عمومی را مطرح کنند.

هاج فراتر رفته و ادعا کرده است که هینمن «میلیون ها دلار» از شرکت حقوقی سیمپسون تاچر (Simpson Thacher) که عضوی از اتحاد سازمان های اتریوم است، دریافت کرده است. در این دادخواست ادعا می شود كه هینمن «از این شركت چک دریافت می کرد» در حالی كه این شركت با پشتیبانی از عرضه اولیه سکه غول استخراج چینی «كنعان» (Canaan)، درآمد کسب می كرد.

این مدافع XRP به وضعیت حقوقی نامشخص این ارز دیجیتال اشاره کرد و بیان داشت که کلیتون چهار سال در سمت ریاست SEC سپری کرد اما در مورد اینکه آیا XRP اوراق بهادار است یا خیر، هیچ پاسخ واضحی نداد. هاج ادامه داد:

اما کلیتون در آخرین روز حضور خود در این سمت، شکایت SEC را به پرونده حقوقی عظیمی علیه ریپل تبدیل کرد و مدعی شد که این شرکت به مدت هفت سال XRP را به عنوان اوراق بهادار غیرقانونی ثبت نشده فروخته است [...] SEC ادعا کرد که ریپل و همه دارندگان XRP باید در هفت سال گذشته می دانستند که XRP اوراق بهادار است، اما در همین مدت این نهاد خود بارها و بارها گفت که در این باره چیزی نمی داند تا روزی که دادخواست را در دسامبر 2020 علیه ریپل ثبت کرد.

این دادخواست آنلاین تا لحظه تنظیم این خبر حدود 1600 امضا جمع آوری کرده است.

کمیسیون بورس و ارواق بهادار آمریکا در 22 دسامبر سال 2020 شکایتی را علیه شرکت ریپل لبر (Ripple Labs) و برد گارلینگهاوس (Brad Garlinghouse)، مدیرعامل آن، و همچنین کریستین لارسن (Christian Larsen)، هم بنیان گذار آن، تشکیل داد و ادعا کرد که XRP اوراق بهادار و عرضه بدون ثبت آن غیرقانونی بوده است.

در بحبوحه این نبرد قانونی، دادگاهی در ایالات متحده این هفته به شرکت ریپل اجازه دسترسی به اسناد SEC در مورد تعریف دارایی های رمزارزی به عنوان اوراق بهادار را داد.

برای اطلاع از اخرین اخبار ریپل به سایت سکه نیوز به آدرس sekeh.news مراجعه کنید

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعمال ماه شعبان نشست وین نادر دست نشان کارت اعتباری سهام عدالت گروه های شغلی ریپل بیت کوین ارز دیجیتال رپرتاژ آگهی اعمال ماه شعبان نشست وین نادر دست نشان کارت اعتباری سهام عدالت گروه های شغلی اوراق بهادار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۱۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به قم

رئیس شورای اسلامی شهر قم از اختصاص دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به شهر قم خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، محسن محرری در دیدار با آیت‌الله اعرافی از حمایت حوزه از شورای شهر تشکر کرد و گفت: کمتر از 18 ماه تا پایان شورای ششم باقی است و تنها کارنامه ما در تاریخ ثبت می‌شود.

وی تحقق 107 درصدی بودجه شهرداری را افتخاری برای شورای شهر دانست و افزود: بودجه شهرداری در تفریق 10 هزار و700 میلیارد تومان بوده و تا امروز تفریق بیش از مصوب و اصلاحیه بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم به بودجه سال 1403 نیز اشاره کرد و گفت: برای سال 1403 نیز بودجه 14 همتی تصویب‌شده و باوجود اجازه دولت برای افزایش 46 درصد تعرفه و عوارض تنها 39 درصد افزایش تصویب شد و تلاش کردیم از راه سرمایه‌گذاری و اوراق مشارکت بودجه خود را تأمین کنیم.

وی از اختصاص 2 هزار و 500 میلیارد تومان اوراق مشارکت به شهر قم خبر داد و گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده این عدد به قم اختصاص داده‌شده که بخش عمده آن برای حفاری مترو تا مسجد مقدس جمکران و ساعت ایستگاه‌ها اختصاص داده می‌شود.

محرری تصویب بودجه 900 میلیارد تومانی مربوط به بخش فرهنگ را اتفاقی مبارک خواند و بیان کرد: بودجه سازمان فرهنگی نیز به 80 میلیارد تومان ارتقاء پیداکرده و باوجود نداشتن مسئولیت در بخش فرهنگی، شهرداری کم‌کاری نهادهای فرهنگی شهر را جبران می‌کند.

وی در ادامه سخنان خود به اجرای پروژه‌های مهم در شهر اشاره کرد و گفت: اتمام تملک چهل اختران و تکمیل پارکینگ این امامزاده، بهره‌برداری مرحله 5 عمار یاسر، تملک 100 مغازه آرامستان نو و سرعت بخشی به پروژه بسط شرقی انجام‌ شده است.

رئیس شورای شهر قم افزود: اجرای پروژه دروازه ری نیز با پیگیری شورا سرعت خوبی پیدا کرده و 10 تقاطع در حال ساخت در شهر داریم و همچنین تملک مغازه‌های میدان نو نیز رو به اتمام است و به‌زودی وارد مرحله عملیاتی خواهد شد اما متأسفانه اوقاف با شهرداری همکاری لازم را ندارد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تکلیف مجلس به سازمان امور مالیاتی برای قبول هزینه‌های دارای صورتحساب الکترونیکی
  • تکالیف سازمان امور مالیاتی در باره صورتحساب الکترونیکی
  • سازوکار تعیین هزینه‌های قابل قبول مالیاتی مشخص شد
  • شکایت ۹ میلیون دلاری بکام از ستاره هالیوود
  •  پیش‌بینی بورس فردا ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • پیش‌بینی بورس فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • اختصاص دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به قم
  • مرکز مبادله ایران فاقد وجاهت قانونی است؟
  • پیشی گرفتن خرید در تالار منطقه ای ارومیه
  • آیا مرکز مبادله ارز و طلای ایران، فاقد وجاهت قانونی است؟