Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@08:41:48 GMT

بازگشت محدودیت ها به گیلان توام با اعمال نظارت های جدی

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۱۵۲۲

بازگشت محدودیت ها به گیلان توام با اعمال نظارت های جدی

محمود قاسم نژاد جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در شرایط کنونی به غیر از شهرهای رضوانشهر، ماسال، شفت و سیاهکل که وضعیت نارنجی دارند، همه شهرهای گیلان در وضعیت قرمز بسر می برند.

وی عنوان کرد: بر اساس تصمیمات ستاد ملی کرونا این تعطیلی ها از ۲۱ فرورودین ماه به مدت دو هفته در شهرهای قرمز اعمال می شود و به غیر از  مشاغل گروه اول که خدمات آنها برای مردم به طور مستمر ضروری است سایر مشاغل گروه دوم و سوم و چهارم تعطیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اعمال نظارت بر اجرای این محدودیت ها توسط دستگاههای مربوطه به طور جدی انجام می شود، اظهار کرد : کمیته امنیتی، انتظامی ستاد کرونا استان نیز نظارت عالیه بر این امر را برعهده دارد و در صورت تخلف مشاغل مشمول، آنها به مدت دو هفته پلمپ می شوند.

قاسم نژاد درباره نحوه حضور کارکنان ادارات نیز گفت: در شهرهایی با وضعیت قرمز کرونایی دستگاههایی که خدمات ضروری انجام می دهند، می توانند  ظرفیت ۵۰  درصد از کارکنان شان را در اختیار داشته باشند.

 جانشین رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونا در  گیلان اضافه کرد: در سایر ادارات  نیز در شهرهایی که وضعیت قرمز دارند یک سوم از کارکنان شان می توانند برای خدمت رسانی به مردم حضور داشته باشند.

وی اظهار داشت: همچنین در شهرهای قرمز برخی از افردی که حفاظت فیزیکی در ادارات و ساختمان ها را عهده دار هستند ، می توانند حضور داشته باشند.

قاسم نژاد افزود : در چهار شهر نارنجی دو گروه شغلی یک و دو می توانند فعالیت داشته باشند و چنانچه شرایط بهبود پیدا کند وضعیت برای اصناف و ادارات با گشایش و رفع محدودیت ها همراه خواهد بود.

وی درباره تردد خودروها باتوجه به وضعیت کرونایی تصریح کرد: ورود خودروها از شهرهای زرد و نارنجی به شهر قرمز ممنوع است؛ ضمن آنکه  از شهر قرمز هم خودروها نمی توانند به شهرهای نارنجی، زرد و آبی تردد داشته باشند.

جانشین رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونا در گیلان خاطر نشان کرد: اگر در شهر قرمز پلاک غیر بومی تردد کند، مشمول جریمه یک میلیون تومانی خواهد شد و در شهرهای نارنجی پلاک های غیر بومی ۵۰۰ هزار تومان جریمه می شوند.  

برچسب‌ها رشت ویروس کرونا استانداری گیلان گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت ویروس کرونا استانداری گیلان رشت ویروس کرونا استانداری گیلان گیلان اخبار کنکور داشته باشند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۱۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج

همزمان با ۲۹ فروردین ماه محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعمال می‌شود. - اخبار استانها -

سرهنگ رضا همتی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج، اظهار داشت: همزمان با روز ارتش، در حد فاصل میدان لشکر تا میدان کوهنورد از ساعت 6 صبح روز چهارشنبه 29 فروردین‌ماه در دولاین رفت و برگشت بلوار آزادگان به صورت کامل ممنوعیت تردد برقرار است و رانندگان برای تردد به مرکز شهر از مسیر‌های جایگزین استفاده کنند.

وی افزود: از ساعت 12 شب  قبل اجرای مراسم، سه‌شنبه شب توقف هرگونه وسایل نقلیه در مسیر برگزاری رژه ممنوع بوده و در صورت توقف خودروها با جرثقیل جابه‌جا می‌شود، از شهروندان درخواست کرده از پارک خودرو در مسیرهای اعلامی خودداری کنند.

رئیس پلیس راهور کردستان گفت: رانندگانی که از سمت میدان گاز و میدان شورا و شهرک پنج آذر قصد عزیمت به سمت مرکز شهر دارند، می‌توانند از کمربندی آبیدر، بلوار آزادگان، خیابان غفور، خیابان آبیدر و میدان مولوی کرد استفاده کنند.

همتی‌زاده با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش تا پایان مراسم اعمال می‌شود، تصریح کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود در زمان اعمال محدودیت‌های ترافیکی همراهی خوبی را با پلیس داشته و رانندگان در زمان برگزاری مراسم از مسیرهای جایگزین برای تردد استفاده کنند تا از بروز گره‌های ترافیکی در حواشی مسیرهای برگزاری مراسم رژه جلوگیری شود.

وی بیان‌ کرد: همکاران پلیس راهنمایی و رانندگی همواره دنبال ایجاد آرامش و آسایش ویژه شهروندان هستند.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از اولویت‌های دولت سیزدهم است
  • اعمال محدودیت های خودرویی به مناسبت روز ارتش
  • محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت روز ارتش در رشت اعمال می شود
  • شاخص کیفی ۲۱ شهر سالم و پاک است / هوای قزوین و شهرکرد بر مدار قرمز و نارنجی
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در شیراز
  • هشدار قرمز و نارنجی برای این استان‌ ها | سیلاب در راه است | هشدار به ساکنان نواحی جنوبی ؛ سدهای منطقه پر هستند! | ببینید
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج
  • آماده‌باش یزد به دنبال صدور هشدار نارنجی هواشناسی