Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@11:31:09 GMT

سفر زودهنگام اراکی‌ها برای تقابل با ماشین

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۱۵۴۴

سفر زودهنگام اراکی‌ها برای تقابل با ماشین

اعضای تیم آلومینیوم‌ اراک با سفر زودهنگام به تبریز برای جدال مقابل ماشین‌سازی آماده می‌شوند.

به گزارش "ورزش سه"، کاروان تیم آلومینیوم اراک عصر امروز به تبریز سفر زودهنگامی داشتند تا برای مسابقه روز یکشنبه با ماشین‌سازی آماده شوند و یک‌جلسه تمرینی در تبریز داشته باشند.

 

غایبان بزرگ این سفر برای آلومینیوم، محسن ربیع‌خواه و جابر انصاری هستند که به علت مصدومیت جدال با شاگردان علیرضا اکبرپور را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بازیکنان آلومینیوم عصر فردا تمرین سبکی را در تبریز پشت سر می‌گذارند و آماده این مسابقه خواهند شد. شاگردان منصوریان در مسابقه هفته گذشته خود علی‌رغم نمایش خوبی که داشتند، به تساوی بدون گل برابر فولاد رسیدند و ماشین سازان نیز با ۳ گل مغلوب گل گهر شدند تا مربی جدیدی بالای سر خود ببینند.

آلومینیوم اراک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آلومینیوم اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۱۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی ساخت توربین‌های بادی نیروگاه خواف

رضا سرائی بیان کرد: قرارداد ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی، ملحقات و بالابر مربوط به طرح توسعه نیروگاه بادی خواف در این شرکت منعقد شد.

وی عنوان کرد: این قرارداد بین شرکت ماشین‌سازی اراک و شرکت فن‌آوران انرژی منعقد و عملیات اجرایی این پروژه با تامین متریال و مواد اولیه به طور رسمی به همت صنعتگران ماشین سازی اراک در فروردین ماه سال جاری آغاز شد.

مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی اراک ادامه داد: شرکت فناوران انرژی پاک زیر مجموعه گروه اقتصاد مفید در سال ۱۴۰۰ احداث نیروگاه بادی خواف به عنوان بزرگترین نیروگاه بادی کشور به ظرفیت ۱۰۰ مگاوات و با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۰۰ میلیون دلار را در دستور کار خود قرار داد که فاز ۱۰ مگاوات آن در حال تکمیل و طرح توسعه آن با ظرفیت ۷۵ مگاوات با خرید تجهیزات و بخش مهندسی در حال اجرا است.

سرائی خاطر نشان کرد: شرکت ماشین‌سازی اراک علاوه بر فعالیت در حوزه نیروگاه‌ها و انرژی‌های تجدیدپذیر در حوزه صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، صنایع معدنی و فولاد، تاسیسات حرارتی و دیگ‌های بخار، ریخته‌گری آلیاژی، آهنگری، پل و سازه‌های فلزی و تاسیسات بندری به عنوان صنعتی صنعت ساز فعالیت است.

وی در رابطه با آورده مالی این قرارداد برای شرکت ماشین‌سازی نیز گفت: رقم نهایی سود این قرارداد برای شرکت ماشین‌سازی برآورد نشده و بعد از پایان پروژه سودآوری این قرارداد مشخص می‌شود.

شرکت دانش بنیان و مادر تخصصی ماشین سازی اراک با بهره‌مندی از ماشین آلات مدرن، خطوط تولید پیشرفته و کادر مهندسی مجرب یکی از شرکت‌های صنایع زیربنایی و استراتژیک کشور محسوب می‌شود که حیطه گسترده‌ای از فعالیت‌های مختلف تولیدی و اجرای طرح‌های صنعتی را به خود اختصاص داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • لیگ‌یک/ شاگردان اشکش لیگ برتر می‌خواهند
  • پیروزی خانگی اراکی‌ها مقابل فراز بام 
  • تجمع خودجوش اراکی‌ها در حمایت از عملیات سپاه علیه رژیم صهیونیستی
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت توربین‌های بادی نیروگاه خواف
  • آلومینیوم شکست برابر استقلال را تلافی کرد
  • احضار ۲ استقلالی به کمیته‌های اخلاق و انضباطی
  • بغل کردن جیمی‌جامپ زن کار دست دو بازیکن استقلال داد
  • ۲ بازیکن استقلال احضار شدند
  • اتفاق عجیب در اراک؛ کاروان استقلال با پرواز به تهران برگشت، سرپرست تیم با ماشین!
  • عکس‌| سورپرایز نکونام توسط خانم هنرمند اراکی