Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله عبدالخالق عبداللهی اصفهانی در پیامی درگذشت سردار محمد کرمی‌راد، فرمانده اسبق لشکر ۱۱ امیرالمومنین (ع) را تسلیت گفت.

در متن این پیام تسلیت آمده است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم / انالله و انا الیه راجعون

بهشت را دری است که آن را در مجاهدان نام نهاده‌اند و مجاهدان از آن در به بهشت وارد می‌شوند، در حالی که شمشیرهایشان را حمایل ساخته و در آن موقف گرد آمده و فرشتگان به آنها خوش آمد می‌گویند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(وسایل الشیعه، ج ۱۱، ص ۱۰)

مرحوم سردار دکتر محمد کرمی راد از فرماندهان دفاع مقدس و یادگار دوران مبارزه و جهاد بود که افتخار مجالست با علمای انقلابی کرمانشاه، همراهی و همنشینی با سرداران بزرگ جبهه‌های نبرد و تلاش مستمر و خستگی ناپذیر در جبهه انقلابی و سربازی ولایت را در کارنامه خود داشت.

انشا الله تلاش‌های ماندگار آن مرحوم در دوران انقلاب و در دوران دفاع مقدس و همچنین در سنگر مجلس شورای اسلامی و خدمت به مردم شهید پرور کرمانشاه، سند افتخار و توشه‌ای پربار برای سفر آخرتش باشد و در جوار ائمه معصومین علیهم السلام و امام راحل رحمت الله علیه و همرزمان شهیدش متنعم گردد.

بنده فقدان این عزیز را به مردم شریف کرمانشاه و خانواده محترم ایشان، و به اخوی مؤمن، انقلابی و ولایی ایشان جناب آقای حاج احمد کرمی راد حفظه الله تعالی همچنین به همسر مکرمه و فرزندان محترم ایشان تسلیت می گویم و از خداوند متعال صبر و اجر برای ایشان طلب می‌نمایم.»

کد خبر 5185119

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه محمد کرمی راد مجلس شورای اسلامی مستشار نظامی ویروس کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا گرگان ستاد ملی مقابله با کرونا ماه مبارك رمضان انتخابات 1400 اردبیل محدودیت های کرونایی اراک هفته هنر انقلاب اسلامی کرمی راد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۱۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت محسنی اژه ای در پی درگذشت زهرا شجاعی

رئیس قوه قضاییه، درگذشت معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور اسبق را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای طی پیامی درگذشت زهرا شجاعی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور اسبق را تسلیت گفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام های تسلیت در پی درگذشت زهرا شجاعی
  • پیام تسلیت سید مهدی شجاعی برای درگذشت معاون امور زنان و خانواده در دولت اصلاحات
  • تسلیت محسنی اژه ای در پی درگذشت زهرا شجاعی
  • اژه ای درگذشت زهرا شجاعی را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت استاندار ایلام در پی درگذشت مادر ۲ شهید والامقام
  • پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه آذربایجان شرقی در پی درگذشت مادر شهیدان خانمحمدی
  • بیت آیت‌الله العظمی صانعی درگذشت زهرا شجاعی را تسلیت گفت/ آن فقیده سعیده به جدّ معتقد به اصلاح قوانین در مسیر احقاق حقوق بانوان بود
  • مراسمی به مناسبت چهلمین روز درگذشت آیت‌الله موسوی بجنوردی برگزار می‌شود
  • خاتمی برای درگذشت زهرا شجاعی پیام فرستاد
  • نامه نگاری پروانه فروهر و مصدق به مناسبت سال نو