Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@10:37:22 GMT

پرواز بالگرد هلال احمر بر فراز بیستون و نجات جوان ۲۶ ساله

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۱۶۸۸

ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از نجات جان جوان ۲۶ ساله در ارتفاعات بیستون خبر داد.

دکتر فرزین معتمدی گفت: ساعت ۱۰ صبح امروز( ۲۰ فروردین)، گزارش حادثه‌ای مبنی بر سقوط یک جوان ۲۶ ساله در دیواره بیستون به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات EOC استان کرمانشاه واصل شد که بلافاصله تیم های واکنش سریع، امدادهوایی و پایگاه کوهستان بیستون به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: با توجه به صعب العبور بودن محل حادثه، بلافاصله بالگرد امدادی هلال احمر به پرواز درآمد و نهایتا پس از سه ساعت عملیات هوایی و شش ساعت تلاش نیروهای امدادی کوهستان و اعضای تیم واکنش سریع استان در کوه بیستون، آنها موفق شدند به مصدوم دسترسی پیدا کنند.

 معتمدی گفت: نیروهای امدادی هلال‌احمر پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی توانستند مصدوم را از طریق عملیات ویژه با بالگرد هلال احمر به پد هلیکوپتر بیمارستان امام رضا(ع) منتقل کرده و در پایان مصدوم جهت ادامه روند درمان، توسط آمبولانس به بیمارستان آیت الله طالقانی انتقال داده شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كرمانشاه هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۱۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ فوتی و ۱۸ مصدوم در حادثه واژگونی اتوبوس در گیلان + عکس

تین نیوز

کمیل پرناک امروز ۲۷ فروردین ماه، از وقوع حادثه ترافیکی خبر داد و اظهار کرد: ساعت ۳:۴۳ بامداد دوشنبه، ۲۷ فروردین ماه در شهرستان آستارا به اردبیل - محور حیران گیلان - یک دستگاه اتوبوس واژگون گردید.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، پرناک افزود: نجاتگران جمعیت هلال احمر استان گیلان با همکاری جمعیت هلال احمر استان اربیل و تیم های امدادی از شعب آستارا، تالش و رضوانشهر بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه حادثه مذکور پنج فوتی داشت، عنوان کرد: پس از انجام عملیات رهاسازی، ۱۸ نفر از مصدومین نیز توسط عوامل امدادی هلال احمر به مراکز درمانی انتقال یافتند و فوتی های حادثه به عوامل انتظامی تحویل داده شد.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ۲۲ مصدوم در سوانح رانندگی کرمان
  • ۵ فوتی و ۱۸ مصدوم در حادثه واژگونی اتوبوس در گیلان + عکس
  • ۳ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در اتوبان قم به تهران
  • پنج فوتی در واژگونی اتوبوس تبریز در گردنه حیران
  • پنج کشته و ۱۸ مصدوم در واژگونی اتوبوس تبریز در گردنه حیران
  • ۵ فوتی و ۱۸ مصدوم در حادثه واژگونی اتوبوس در گیلان
  • واژگونی مرگبار اتوبوس در این گردنه با ۵ فوتی
  • ۵ کشته و ۱۸ مصدوم در اثر واژگونی اتوبوس در گردنه حیران
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران/ ٨ تیم امدادی به محل حادثه اعزام شد
  • جسد پیرمرد هرسینی در آب‌های کرمانشاه کشف شد