Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جریان دیدار گرانادا و منچستریونایتد در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا که با برتری 2-0 تیم انگلیسی به پایان رسید، ورود یک جیمی جامپ برهنه در دقیقه 10 بازی، توجه همه را جلب کرد.

هویت جیمی جامپ بازی گرانادا و منچستریونایتد

به نقل از دیلی میل؛ نام این جیمی جامپ، اولمو گارسیا است. او که 37 سال دارد و متولد شهر گرانادا است، چهره گمنامی در این شهر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گارسیا بارها در شهر گرانادا و منطقه اندلس بدون لباس و به شکل برهنه در مکان های عمومی حاضر شده است. او به عنوان "مرد برهنه گرانادا" مشهور است.

جیمی جامپ چگونه وارد ورزشگاه شد؟

یکی از نکاتی که باعث تعجب همه شد، نحوه ورود این جیمی جامپ به ورزشگاه در این بازی بدون تماشاگر بود. گارسیا برای پریدن وسط بازی، 14 ساعت منتظر مانده است. ماموران امنیتی ورزشگاه از ساعت 10 صبح در پست های خود مستقر شدند و گارسیا زودتر از آنها و در ساعت 7 صبح به صورت مخفیانه وارد ورزشگاه شده است. گارسیا طی این مدت زیر پارچه های برزنت اطراف زمین مخفی شده بود.

هدف جیمی جامپ چه بود؟

گارسیا پس از دستگیری، اعتراف کرد هدفش دیده شدن بوده است. گرانادا شهر بزرگی در اسپانیا نیست و او در معدود رویدادهای مهم این شهر به دنبال خودنمایی است. برای تیم گرانادا که تا یک دهه پیش در دسته چهارم اسپانیا بود، بازی مقابل منچستریونایتد در لیگ اروپا، یک رویدادها بسیار مهم محسوب می شود. گارسیا نیز از قبل برای خودنمایی در این بازی برنامه ریزی کرده بود. این جیمی جامپ از نوعی اختلال روانی رنج می برد که تمایل دارد با برهنه شدن، توجه بقیه را جلب کند.

اخبار داغ 

اولین اعلام نتایج پروژه بزرگ تیم منتخب و برترین های قرن ورزش ایران (19 فروردین 1400) علی دایی: با علی کریمی قهر نبودم که بخواهم آشتی کنم ریحانه پارسا از تجاوز یک کارگردان در ۱۶ سالگی اش گفت داور ال کلاسیکو عوض شد؛ خیل مانزانو به جای متئو لاهوز سوت می زند ورود جیمی جامپ برهنه به زمین / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۱۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی منچسترسیتی به فینال جام حذفی بعد از 30 سال با غلبه بر منچستریونایتد (17 آوریل، 2011) / فیلم

سال 2011 در چنین روزی، منچسترسیتی با نتیجه 1-0 منچستریونایتد را در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس شکست داد تا برای اولین بار پس از 30 سال به فینال این رقابت‌ها راه پیدا کند. یحیی توره تک گل سیتی در این مسابقه را به این شکل به ثمر رساند.

دانلود (1.8MB)

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - برتری 3-2 رئال مادرید مقابل منچستریونایتد در اولدترافورد (2000/4/19) / فیلم
  • وقتی جیمی کرگر فکر می کند تلویزیون استودیو در حال افتادن و شکستن است! / فیلم
  • برتری 3-1 منچستریونایتد مقابل لیورپول در ورزشگاه آنفیلد (1997/4/19) / فیلم
  • گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!
  • گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟
  • دروازه‌بان استقلال چه کار باید می‌کرد/ با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟
  • توصیه ماتیچ به ژائو نوس، هافبک مد نظر منچستریونایتد: در بنفیکا بمان و در لیگ قهرمانان بازی کن
  • راهیابی منچسترسیتی به فینال جام حذفی بعد از 30 سال با غلبه بر منچستریونایتد (17 آوریل، 2011) / فیلم
  • پیروزی منچستریونایتد مقابل لیدز با تک گل روی کین (17 آوریل، 1996) / فیلم
  • واکنش جی اوسو نسبت به خیانت سولو به جیمی در اسمکدان/ اخبار WWE