Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از رویترز، جولیا پورتر سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا جمعه شب در کنفرانس خبری گفت: با توقف مذاکرات در تعطیلات آخر هفته، راب مالی نماینده ویژه امور ایران در حال بازگشت به ایالات متحده است.

وی افزود: در این زمان، هیئت ها در واقع برای رایزنی به پایتخت های مربوطه خود بازمی گردند، اما ما پیش بینی می کنیم که از سرگیری مجدد کارگروه ها هفته آینده رخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید عباس عراقچی رئیس هیات ایرانی حاضر در هجدهمین نشست کمیسیون برجام با بیان اینکه ما در این مذاکرات نظرات خود را با منطق بیان کرده و به طور محکم پشت سر این نظرات هستیم، تاکید کرد: مذاکرات را تا جایی که نظرات ما تامین شود، ادامه خواهیم داد.

مذاکره کننده ارشد ایران افزود: آنچه به ما مربوط می شود این است که همه تحریم ها باید برداشته شود. همه تحریم‌هایی که در دوران دونالد ترامپ اعمال شده و تحریم‌هایی که مطابق برجام باید برداشته شود و مجموع اینها اگر برداشته شود، خواسته‌های ما تامین خواهد شد و مسیر برای بازگشت به برجام باز می شود.

به گزارش ایرنا، دومین جلسه حضوری هجدهمین نشست کمیسیون مشترک برجام که از روز سه شنبه در وین از سر گرفته شده بود، در روز جمعه برگزار شد. ارائه گزارش رایزنی های فنی صورت گرفته در جلسات گروه های کارشناسی “لغو تحریم“ و “هسته ای” مهمترین دستورکار این نشست بود.

نمایندگان اتحادیه اروپا به عنوان هماهنگ کننده های جلسات کارشناسی، نتیجه رایزنی های کارشناسان ایران و کشورهای ۴+۱ را به اعضای کمیسیون مشترک گزارش کردند.

برچسب‌ها برجام واشنگتن اتحادیه اروپا سید عباس عراقچی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: برجام واشنگتن اتحادیه اروپا برجام واشنگتن اتحادیه اروپا سید عباس عراقچی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۱۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست سران گروه هفت درباره حمله ایران علیه اسرائیل

رئیس‌جمهوری آمریکا با اشاره به حمله تنبیهی ایران علیه اسرائیل، اعلام کرد که برای هماهنگی واکنش به این حمله، امروز -یکشنبه- با سران گروه هفت تشکیل جلسه می‌دهد.

به گزارش ایلنا، «جو بایدن» رئیس‌جمهوری آمریکا با اشاره به حمله تنبیهی ایران علیه اسرائیل، اعلام کرد که برای هماهنگی واکنش به این حمله، امروز -یکشنبه- با سران گروه هفت تشکیل جلسه می‌دهد.

رئیس جمهوری آمریکا افزود: «ما در تماس نزدیک با رهبران اسرائیل خواهیم بود؛ و در حالی که ما امروز شاهد حمله به نیرو‌ها یا پایگاه‌های آمریکا نبودیم، اما در برابر همه تهدید‌ها هوشیار خواهیم بود و از انجام تمام اقدام‌های لازم برای محافظت از مردم خود فروگذار نخواهیم کرد».

دیگر خبرها

  • درخواست کوبا از واشنگتن برای کاهش تحریم‌ها
  • وزارت خزانه‌داری آمریکا در حال آماده‌سازی تحریم‌های جدید علیه ایران است
  • ایتالیا: گروه هفت آماده اعمال تحریم علیه دشمنان اسراییل است
  • ادعای اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران
  • پیش‌بینی اعمال تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران
  • موضع جدید بایدن پس از جلسه با رهبران گروه هفت درباره ایران
  • بایدن: با رهبران گروه هفت درباره حمله بی سابقه ایران به اسرائیل صحبت کردم
  • بلینکن: ظرف ساعات و روز‌های آینده با متحدان وارد رایزنی می‌شویم
  • نشست سران گروه هفت درباره حمله ایران علیه اسرائیل
  • مذاکرات هسته‌ای باید دقیق روایت شود