Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان لنده از تعطیلی یک عروسی در این شهرستان با حکم دادستانی و ورود قاطعانه نیروی انتظامی خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛تورج رزمجو در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ، با اشاره به وضعیت رنگ بندی کرونایی نارنجی شهرستان لنده گفت: در پی تغییر وضعیت رنگ بندی شهرستان لنده از زرد به نارنجی به تبع آن برخی اقدامات قهری مصوبه ستاد مبارزه با کرونا با شدت بیشتری به جهت حفظ جان شهروندان اجرایی خواهد شد و قطعا با قانون گریزان و کسانی که برای سلامت سایر احاد جامعه بی تفاوت باشند برخورد قاطعی خواهدشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در پی برخی گزارشات ساعتی پیش یک مجلس عروسی با جمعیت بالا در منطقه آبزرگه(گوردالو) بخش موگرمون با هماهنگی با دادستان شهرستان و ورود قاطع نیروی انتظامی وکلانتری بخش موگرمون این عروسی جمع اوری و تعطیل شد.

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: در شرایط کنونی انتظار داریم شهروندان محترم نهایت همکاری و همراهی به دلیل افزایش بی رویه آمار بیماران کرونایی که ناشی از حضور در همین تجمعات عروسی و عزا است با ستاد کرونای شهرستان لنده داشته باشند تا سیر سعودی بیماری کنترل شود.

وی تاکیدکرد: بدون شک اگر فرد و یا گروهی  بخواهند نسبت به اجرای پروتکل های بهداشتی کرونایی در این شهرستان بی تفاوت باشند بدون هیچ گونه تعارفی با آنها برخوردی قاطع خواهد شد.

گفتنی است وضعیت شهرستان لنده به دلیل سفرهای نوروزی و افزایش چندین برابر تعداد مبتلایان کرونایی از وضعیت زرد به نارنجی تبدیل شده است که تدابیر سخت گیرانه تری از سوی ستاد مبارزه با کرونا اجرا خواهد شد.

انتهای پیام

 

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان لنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۱۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در صورت تعطیلی پنجشنبه‌ها نباید میزان دستمزد تغییر کند

به گزارش خبرنگار مهر، مدتی است قانون گذاران و مسؤولان دولتی بر سر تعطیل رسمی روز پنجشنبه چانه زنی می‌کنند. البته در این خصوص اختلاف نظرهایی وجود دارد و برخی با استناد به تعطیلی روزهای شنبه و یکشنبه در اکثر کشورهای جهان پیشنهاد داده‌اند این تعطیلی برای روز شنبه باشد.

رایزنی برای این طرح ادامه دارد. از سوی دیگر برخی کارفرمایان و صاحبان بنگاه‌های اقتصادی اعلام کرده‌اند در صورت کاهش ساعت‌های کاری به تناسب آن حقوق کارکنان را کاهش می‌دهند. محمد چکشیان، معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در واکنش به این موضوع اعلام کرد، این امر خلاف قانون بوده و هیچ فردی نمی‌تواند سلیقه‌ای عمل کند.

وی درباره اعلام خانه صنعت، معدن و تجارت مبنی بر کاهش ۱۰ درصدی حقوق کارگران با تعطیلی پنجشنبه‌ها تاکید کرد: کسی نمی‌تواند حقوق کارگر را کم و خلاف قانون کار عمل کند در صورت انجام چنین تخلفی باید جلوی آن گرفته شود.

چکشیان صیانت از حقوق کارگران، مطالبه حقوق و دستمزد، نظارت بر کارگاه‌ها و مشکلات کارخانجات، تخلفات صورت گرفته در بنگاه‌ها و اجرای مباحث ایمنی را از جمله مأموریت‌های معاونت امور فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برشمرد و گفت: اگر در حوزه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی اتفاقاتی که طی ۳ سال گذشته رخ داده با دوره قبل مقایسه و بررسی شود می‌بینیم که این وقایع و آمارها و تغییراتی که به لحاظ کمی و کیفی و پشتوانه‌های اسناد بالادستی صورت گرفته کم نبوده اما قطعاً این اتفاقات نمی‌تواند عقب ماندگی‌های چند ساله را جبران کند.

کد خبر 6086144 فاطمه امیر احمدی

دیگر خبرها

  • احتمالا تعطیلی شنبه بر پنجشنبه‌ چربیده است
  • درخواست موزیلا برای اتخاذ تدابیر واتس‌اپ در انتخابات‌های جهانی
  • نظارت ستاد ملی جمعیت بر دستگاه‌ها در قانون جوانی جمعیت
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • محرومیت کارگران از تعطیلات آخر هفته!
  • در صورت تعطیلی پنجشنبه‌ها نباید میزان دستمزد تغییر کند
  • با تعطیلی پنجشنبه دستمزد کارگران کم می‌شود؟
  • تدابیر یزد برای ۴۸ ساعت بارانی/تعطیلی تمام کمپ‌های کویرنوردی یزد