Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال فولاد امیدوار است که با شکست العین راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شود.

به گزارش ایسنا، در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، یکی از تیم های پرافتخار کشور از مهد فوتبال ایران امشب (شنبه) در ریاض عربستان رو در روی تیم العین امارات قرار می گیرد. هر چند تا مدتی پیش قرار بود این بازی در اهواز برگزار شود اما تصمیم ناعادلانه کنفدراسیون فوتبال آسیا منجر به این شد که فولادی ها در عربستان به مصاف العین امارات بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از آن جا که پلی آف لیگ قهرمانان آسیا تک بازی بوده و برنده راهی لیگ قهرمانان آسیا می شود، این دیدار برای دو تیم فولاد و العین از حساسیت بسیار برخوردار است. اگرچه روی کاغذ به دلیل قهرمانی های بسیار العین در لیگ امارات، جام پادشاهی و سوپرکاپ امارات و همچنین قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا و داشتن تجربه کافی، شانس موفقیت این تیم را بسیار بالاتر از فولاد نشان می‌دهد اما فولاد نیز در دو سال اخیر نشان داده که تیمی دست و پا بسته و از پیش باخته نیست.

در این مسابقه که داور سریلانکایی آن را سوت خواهد زد، بازیکنانی همچون پریرا، احمدزاده، پاتوسی، حردانی و کولیبالی می توانند به عنوان بازیکنانی باتجربه محوریت بازی فولاد باشند تا بازیکنان عمدتا ملی پوش، خارجی و گرانقیمت تیم حریف از جمله اریک ماندز، رافائل پریرا، بندرالاحبانی، شیوتانی و کوجوفودو را از مدار بازی خارج کنند.

اگر چه حریف اماراتی فولاد، متمول و با امکانات و هزینه‌های بسیار است، اما مطمئنا انگیزه فولاد و نکونام نیز بیش از هر چیز دیگری تاثیر خواهد گذاشت. هواداران فولاد نیز پس از سال ها، امشب منتطرند تا تیم محبوب‌شان بار دیگر برای‌شان خاطره سازی کند.  شاید در شرایط سخت کرونایی این روزهای خوزستان و اهواز، صعود فولاد به لیگ قهرمانان آسیا، مرهمی بر درد هواداران و مردم خوزستان باشد.

نکونام در رابطه با این بازی می‌گوید مدت‌های زیادی روی العین و شیوه بازی‌اش کار کرده‌اند. بازیکنان جوان و باتجربه فولاد از حضور در لیگ قهرمانان آسیا هیجان‌زده و خوشحال هستند. آن‌ها آماده فداکاری برای تیم‌شان، فوتبال ایران و خوشحالی هواداران خوب فولاد هستند. می‌دانند چطور تعهد و مسئولیت‌شان را تا آخر بازی انجام دهند.

او همچنین می‌گوید هیچ کس حق ندارد فراموش کند که العین چه تیم با کیفیتی است اما در فوتبال هیچ تیمی قبل از بازی پیروز نیست، هیچ تیمی هم کامل نیست حتی العین.

به گزارش ایسنا، تیم فولاد خوزستان از ساعت ۲۰:۲۰ امشب (شنبه) در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف العین می رود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ليگ قهرمانان آسيا تيم فوتبال فولاد خوزستان استانی ورزشی پلی آف لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۱۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸

گرجستان می‌خواهد میزبان بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۲۸ میلادی شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ایراکلی کوباخیدزه، نخست‌وزیر گرجستان از قصد این کشور برای میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2028 در تفلیس خبر داد.

به گفته کوباخیدزه؛ یک ورزشگاه مدرن جدید با ظرفیت 70 هزار تماشاگر در پایتخت گرجستان برای مسابقات فوتبال و راگبی ساخته خواهد شد که باید به محل برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شود.

ایتالیا برای فصل آینده لیگ قهرمانان 5 سهمیه‌ای شد

نخست‌وزیر گرجستان گفت: ما می‌خواهیم یک پروژه بزرگ مرتبط با ورزش، به‌ویژه فوتبال و راگبی را اعلام کنیم. ما می‌خواهیم ورزشگاه جدیدی در تفلیس بسازیم که در واقع به این دو رشته ورزشی خدمت می‌کند و برای 70 هزار تماشاگر طراحی خواهد شد. این ورزشگاه مطابق با استانداردهای بالای مدرن است که به ما اجازه می‌دهد تا میزبان مسابقات لیگ قهرمانان اروپا باشیم. محل احتمالی ورزشگاه منطقه اطراف فرودگاه جدید خواهد بود، من همچنین می‌خواهم به شما اطلاع دهم که ما در حال ارائه یک برنامه برای میزبانی فینال لیگ قهرمانان 2028 در ورزشگاه جدید هستیم. این یک هدیه بسیار مهم برای فوتبال گرجستان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • «العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • الهلال (4) 2-1 (5) العین؛ فرش قرمز فینال آسیا برای شگفتی‌سازان
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین
  • مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸