Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@05:28:08 GMT

یک کشته و 5 زخمی در پی تصادف در محور کامیاران ـ سروآباد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۱۹۷۹

یک کشته و 5 زخمی در پی تصادف در محور کامیاران ـ سروآباد

مهدی خوش‌قدم در گفت وگو با خبرنگار فارس از سنندج، اظهار کرد: برخورد دو خودرو پژو ۴۰۵ و پیکان در محور کامیاران به سروآباد (نرسیده به روستای پلنگان) منجر به فوت یک نفر و مصدومیت شدید ۵ نفر شد.

وی افزود: این تصادف در محور (زمان گریوه) به وقوع پیوسته و دلیل آن برخورد رخ به رخ خودروها عنوان شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کردستان تصریح کرد: این حادثه شامگاه امروز در ۷۰ کیلومتری پایگاه امداد و نجات گردنه مروارید کامیاران به وقوع پیوست و نیروهای امدادی پایگاه سریعا به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوش‌قدم خاطرنشان کرد: پس از رهارسازی راننده خوردو پژو، نجات‌گران حاضر در صحنه تصادف مصدومین را با همکاری اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان سینای کامیاران منتقل کردند که متاسفانه به دلیل شدت جراحات وارده یکی از مصدومین فوت نمود.

وی تاکید کرد: متاسفانه برخی از هموطنان که برای تفریح در ایام تعطیل به خارج از شهر می‌روند، مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نکرده و خود و خانواده‌هایشان را دچار مشکل می‌کنند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمرکردستان اضافه کرد: از هموطنان عزیزمان تقاضامندم که در هنگام رانندگی نکات ایمنی را رعایت کنند.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کردستان تصادف کردستان جاده پالنگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۱۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی جمعی در لوئیزیانیای آمریکا با ۱۲ کشته و زخمی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ان‌بی‌سی‌نیوز، به‌دنبال وقوع تیراندازی جمعی در شهر «نیواورلئان» ایالت لوئیزیانیای آمریکا، دست کم یک نفر کشته شد و ۱۱ نفر دیگر زخمی شدند.

براساس اعلام پلیس، واحد اعزامی پلیس محلی پس از حضور در محل حادثه جسد یک زن را در پیاده‌رو نزدیک این باشگاه شبانه پیدا کردند.

گرچه هویت زخمی‌ها اعلام نشده اما پلیس گفته است که پنج مرد و ۶ زن در این تیراندازی زخمی شده‌اند. جزئیاتی درباره شدت جراحت قربانیان این تیراندازی نیز منتشر نشده است.

انگیزه این تیراندازی مشخص نشده و پلیس هنوز هیچ مظنونی را بازداشت نکرده است.

کد خبر 6079614

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در جاده تبریز - صوفیان یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف رانندگی در صوفیان
  • ۲ کشته و پنج مصدوم بر اثر تصادف در خراسان جنوبی
  • دو کشته و ۵ زخمی در محور قاین
  • تصادف ۲ دستگاه سواری در رودان ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • حادثه رانندگی در محور خوی_چایپاره
  • یک کشته و دو مصدوم در حادثه رانندگی محور خرمشهر_اهواز
  • زنده گیری یک حلقه مار از داخل کامیون در محور مهریز- انار
  • تیراندازی جمعی در لوئیزیانیای آمریکا با ۱۲ کشته و زخمی