Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمشید خیرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: بعد از ۱۶ ماه مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان و نوجوانان کشور در سنندج در حال برگزاری است که با استقبال بسیار خوبی در حال برگزاری است. 

سرپرست برگزاری مسابقات انتخابی کشتی تیم ملی جوانان کشور افزود: سرمربی تیم ملی کشتی جوانان و نوجوانان و اعضای کمیته فنی و انستیتو فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خیرآبادی تصریح کرد: مسابقات از لحاظ کمی و کیفی بسیار رضایت‌بخش بوده و انتخابی برای مسابقات روسیه و تایلند است که امیدواریم تیم قدرتمندی انتخاب شود و پرچم جمهوری اسلامی ایران را مانند همیشه برافراشته نگه دارند. 

به گفته وی، تیم کشتی استان کردستان بعد از مدتی رکود طولانی در رده نوجوانان به نتایج بسیار مطلوبی دست یافت و امیدواریم در رده جوانان نیز به نتایج بسیار بهتری دست پیدا کند. 

رئیس هیات کشتی استان کردستان ضمن اشاره به شرایط و مشکلات موجود در میزبانی مسابقات توسط کردستان، گفت: از تمام ورزشکاران دو تست کرونا برگزار شده و چند نفر از ورزشکاران که تست کرونای آن‌ها مثبت شد به شهرهایشان بازگردانده شدند و در مجموع پروتکل‌های بهداشتی به طور کامل و با جدیت رعایت می‌شود. 

خیرآبادی ادامه داد: در مسابقات انتخابی تیم ملی وظیفه فراهم کردن محل اسکان و سالن مناسب جهت برگزاری مسابقات به عهده میزبان است که به همت مدیرکل ورزش و جوانان استان و معاونت ورزش و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش استان تمامی امکانات به طور کامل فراهم شد و هیچ کاستی وجود نداشت. 

وی در پایان گفت: در مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان کشور، استان کردستان از رده بیست و پنجم کشور توانست به رده ششم ارتقا یابد و در آینده نزدیک نتایج این تلاش ارزشمند مشاهده خواهد شد. 

انتهای پیام/ ۲۳۳۰/۸۰

منبع: فارس

کلیدواژه: نوجوانان کردستان کشتی جوانان مسابقات انتخابی تیم ملی رعایت الزامات بهداشتی مسابقات انتخابی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۱۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی باورنکردنی پژمان درستکار از حذف تیلور قبل از برگزاری انتخابی آمریکا + فیلم

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین، پژمان درستکار، سرمربی سابق کشتی آزاد درباره دریافت عنوان مربی کشتی سال گفت:‌من قطره‌ای از اقیانوس کشتی هستم.

او همچنین در یک پیش بینی عجیب گفت که تیلور در انتخابی المپیک آمریکا حذف می‌شود.

درستکار ادامه داد: بروکس کشتی گیر خوبی است و بردن تیلور دور از دسترس نیست.

ویدئوی صحبت‌های درستکار را ببینید.

کد خبر 846001 منبع: صدا و سیما برچسب‌ها ویژه ورزشی دیوید تیلور- کشتی گیر آمریکا ورزش حسن یزدانی -کشتی کشتی

دیگر خبرها

  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد
  • برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • موفقیت دانشجوی دانشگاه کردستان درمسابقات انتخابی تیم ملی «کومیته»
  • بین یزدانی و قاسمپور انتخابی برگزار شود
  • شکست تیلور به نفع ایران شد/بین یزدانی وقاسمپور انتخابی برگزار شود
  • درخشش اصفهانی‌ها در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی
  • سهمیه کشتی فرنگی در المپیک کامل شد
  • پیش بینی باورنکردنی پژمان درستکار از حذف تیلور قبل از برگزاری انتخابی آمریکا + فیلم