Web Analytics Made Easy - Statcounter

عجیب ترین اتفاق ورزش ایران در هفته ای که گذشت، انتصاب مجتبی خورشیدی به عنوان سرپرست تیم ملی بزرگسالان بود. خبری که خیلی ها تصور کردند دروغ سیزده است و با چند رو تاخیر از سایت فدراسیون منتشر شده اما در حالی که اهالی فوتبال منتظر بودند روابط عمومی فدراسیون فوتبال اعلام کند ما با شما شوخی کردیم و چنین انتصابی در کار نیست، علی جوادی در اعتراض به این انتصاب از سرپرستی روابط عمومی و سخنگویی فدراسیون فوتبال کنار کشید تا معلوم شود تصمیمی رییس فدراسیون جدی است و می خواهد سرپرستی تیم ملی را به مجتبی خورشیدی بسپارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خورشیدی؛ مربی بدنساز یا معاون باشگاه؟

 در شرایطی که رسانه ها از این انتخاب شگفت زده بودند، مجتبی خورشیدی شروع به رزومه سازی برای خودش در زمینه مدیریت فوتبال کرد و مدعی شد زمان اولیایی معاون باشگاه استقلال(!) بوده و اهالی رسانه ها تنها چیزی که به یاد آوردند همکاری او با کاظم اولیایی در پاس همدان بود. البته مجتبی خورشیدی که با نام پیمان خورشیدی شناخته می شود، در مربیگری صاحب رزومه است. او به عنوان مربی بدنساز و مربی و دوره کوتاهی هم سرمربی فعالیت کرده و در آنالیز فوتبال هم تجربه دارد. مجتبی خورشیدی این بار در رادیو ادعا کرد سال 1375 معاون باشگاه راه آهن بوده است، این در حالی است که راه آهنی ها او را به عنوان بدنساز به یاد می آورند.

انتقادها از فدراسیون نیست، از خودِ خودِ خورشیدی است!

هرچند امروز شهاب عزیزی خادم با حضور در برنامه ورزش و مردم و با بیان این جمله که خورشیدی فقط سرپرست تیم ملی است و یک مدیر بالاتر از او در چارت تیم ملی قرار می گیرد و خورشیدی فقط وظایف سرپرستی را انجام می دهد، تلاش کرد از فشار انتقادها به فدارسیون کم کند اما همچنان خورشیدی مورد هجوم کارشناسان و اهالی رسانه است. خودش تصور می کند رسانه ها می خواهند فدراسیون را بزنند و او را بهانه می کنند اما حقیقت این است که رسانه ها تا قبل از انتخاب و معرفی او به عنوان سرپرست تیم ملی، زاویه آشکاری با فدراسیون فوتبال نداشتند و بیشتر منتظر بودند نتیجه عملکرد شهاب عزیزی خادم و همکارانش را ببینند. مشکل رسانه ها و کارشناسان با انتصاب خورشیدی است و معتقدند سرپرستی تیم ملی به یک چهره ملی نیاز دارد.

 

خورشیدی در راه آهن طبیبی بدنساز بود، عزیزی خادم دفاع راست ذخیره!

اما آدرس اشتباهی که مجتبی خورشیدی در مورد راه آهن میانه دهه 70 داد، طرفداری را به کشف تازه ای رساند. مجتبی خورشیدی در میانه دهه 70 بدنساز تیم راه آهن تهران بود. همان سال ها که قاسم طبیبی سرمربی لرستانی هدایت تیم راه آهن تهران را برعهده داشت و سیروس و بهروز تابانی با او همکاری می کردند (یکی از برادران تابانی، سرمربی امیدهای راه آهن بود و دیگری دستیار اول طبیبی در کادرفنی بزرگسالان) علی گیوه ای مربی دروازه بانی راه آهن بود و مجتبی خورشیدی هم مربی بدنساز این تیم. آن سال ها بازیکنان بزرگی چون رحمان رضایی، ناصر قصاب، ناصر حسینی، رضا مرتضی زاده، حسین احمدی و ... در تیم راه آهن توپ می زدند و شهاب عزیزی خادم هم دفاع راست ذخیره این تیم بود. آشنایی پیمان (مجتبی) خورشیدی با شهاب عزیزی خادم به همان راه آهن سال های 75 تا 77 برمی گردد. 

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعمال ماه شعبان نشست وین نادر دست نشان کارت اعتباری سهام عدالت گروه های شغلی عزیزی خادم فدراسیون فوتبال مجتبی خورشیدی اعمال ماه شعبان نشست وین نادر دست نشان کارت اعتباری سهام عدالت گروه های شغلی شهاب عزیزی خادم مجتبی خورشیدی مربی بدنساز رسانه ها تیم ملی راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۲۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان

فدراسیون والیبال بلغارستان برای راهیابی به المپیک ۲۰۲۸ از نسخه ایتالیایی استفاده می‌کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جانلورنزو بلنجینی،‌ مربی سرشناس ایتالیایی به تازگی به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال بلغارستان منصوب شده است. لیوبومیر گانف، رئیس فدراسیون والیبال بلغارستان تاکید کرد که در انتخاب این مربی 52 ساله، از والیبال ایتالیا، الگوبرداری کرده است.

تیم پائز، نایب قهرمان لیگ والیبال اوکراین شد

رئیس فدراسیون والیبال بلغارستان، این واقعیت را کتمان نمی‌کند، برای این که  بندی خاص در قرارداد مربی تورینی قرار دهد، باید جیبش را تقریبا خالی کند، اما بلافاصله اضافه کرد که مطلقاً پشیمان نیست. او می‌خواهد که «چیکو» فقط سرمربی بلغارستان باشد و در هیچ باشگاهی فعالیت نکند.

گانف در این مورد گفت: برای ما مهم بود که سرمربی تیم ملی، فقط مشغول تیم ملی باشد و فعالیت باشگاهی نداشته باشد. من می‌دانم که بستن چنین قراردادی برای ما هزینه زیادی دارد ولی این همان کاری است که ایتالیایی‌ها و تیم‌های بزرگ جهان انجام داده‌اند.

رئیس فدراسیون والیبال بلغارستان ادامه داد:‌ ما بازیکنان جوان و مستعد زیادی داریم و به همین خاطر تصمیم گرفتیم، مربی‌ای را استخدام کنیم که 12 ماه سال در اختیار ما باشد. من تمام تلاشم را کردم تا نهایت با چیکو بلنجینی به توافق رسیدیم.

نخستین میدان پیش روی والیبال بلغارستان، لیگ ملت‌های 2024 است اما هدف بلند مدت و نهایی بلغارها، حضور در المپیک 2028 لس‌آنجلس خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است
  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو
  • تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان
  • پشت پرده عجیب آگهی‌های فروش مسکن؛ وسوسه نشوید!
  • یک انتصاب در فدراسیون شطرنج
  • پشت‌پرده انتشار یک مصاحبه قدیمی علیه هادی چوپان؛ چه کسی می‌خواهد هادی چوپان را تخریب کند؟
  • پشت پرده عجیب آگهی‌های فروش مسکن
  • انتصاب سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی
  • پشت پرده خوشحالی خاص مهرداد محمدی بعد از گلزنی + عکس
  • انتصاب سرپرست انجمن سینمای جوانان دفتر ارومیه